Te laatquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet wel even het topic vinden dan, heb je een minuutje?
Het topic bestaat trouwens niet eens meerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Te laat
Met dank aan arcee![]()
Is ze net als jij ook fan van mij?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:01 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Zo beter?
[afbeelding]
Ik vind haar in de levensgrote versie t leukst
Ja, ze is wel lief..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:01 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Zo beter?
[afbeelding]
Ik vind haar in de levensgrote versie t leukst
Gewoon in C:\Documents and Settings\BupatihMy Documents\My Pictures\Leuke FOK!sters, net als al die andere chickies.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gast, ben je net zo naief als ik dat je foto's van de liefde van je leven op FOK! gooit? Mensen hebben me gewaarschuwd.. misschien moet ik jou ook zeggen dat je niet weet waar die foto's blijven?
Maar t is geen foksterquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon in C:\Documents and Settings\BupatihMy Documents\My Pictures\Leuke FOK!sters, net als al die andere chickies.
Really don't care, als mensen graag naar een mooi plaatje kijken moeten ze dat doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gast, ben je net zo naief als ik dat je foto's van de liefde van je leven op FOK! gooit? Mensen hebben me gewaarschuwd.. misschien moet ik jou ook zeggen dat je niet weet waar die foto's blijven?
Komt nog wel. Als ze weet dat ik hier ben, komt ze vanzelf wel. En dat weet jij ook dondersgoed!quote:
Ik doe mijn best haar in het donker te houden!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Komt nog wel. Als ze weet dat ik hier ben, komt ze vanzelf wel. En dat weet jij ook dondersgoed!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon in C:\Documents and Settings\BupatihMy Documents\My Pictures\Leuke FOK!sters, net als al die andere chickies.
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:13 schreef Maisnon het volgende:
Ey jongens, en nu allemaal niet meer posten zodat ie dit topic ook killt.
Oh shit!
Dat willen we juist niet hebben!quote:Op zondag 16 juli 2006 01:13 schreef Maisnon het volgende:
Ey jongens, en nu allemaal niet meer posten zodat ie dit topic ook killt.
Oh shit!
Heb het gedaanquote:Op zondag 16 juli 2006 03:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe je de groetjes aan je vriendin, Mega?
Spanje en marokkoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar ga je heen?
verdient het beetje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben aan het werk deze week.. soort werkvakantie..
Me moeder is kwart spaans en driekwart marokkaansquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Schitterende keuze(s).. cultureel of..?
wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb wel veel plezier in m'n werk gelukkig.
nee me pa is half frans half marokkaansquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ga je met je moeder op vakantie dan? Als je pa Hollands is, maakt jou dat wel een interessante mix trouwens..
Ik werk in de bediening in een restaurant op een waddeneiland. En ze zeiden dat ze op de eilanden wel goed betaalden, maar dan heb ik het het enige restaurant dat gewoon 8 euro in het uur betaalt.quote:
Das pech hebben zegquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik werk in de bediening in een restaurant op een waddeneiland. En ze zeiden dat ze op de eilanden wel goed betaalden, maar dan heb ik het het enige restaurant dat gewoon 8 euro in het uur betaalt.
Wow.. dus jij bent 25 procent Frans, 12 procent Spaans en 63 procent Marokkaans?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee me pa is half frans half marokkaans
Ik weet niet, ik kom veel aan lezen toe, voetballen op het strand en achter het restaurant.. een vriendin komt deze week.. ik zie het goed komen.quote:
Ik ben op Terschelling, Texel en (nu) Ameland geweest.. allemaal top, Texel en Terschelling zijn wel het meest toeristisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:05 schreef Double-Helix het volgende:
wadden eilanden zijn wel leuk,ik vind ameland en schiermonikoog vet
Arabisch lijkt me echt lastig.. ik studeerde Klassieke Talen en toen zaten we op dezelfde faculteit met Arabisch, kreeg er wel eens iets van mee, maar te weinig om het allemaal te begrijpen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:05 schreef Double-Helix het volgende:
frans,arabisch,engels en nederlands
spaans heb ik nooit geleert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |