Vanwege "oninterressant" kunnen ze mij ook wel bannen".quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij heeft er nu een ban voor gekregen, dat hij zo'n oninterressante wanker is
Amateur psychologen die je wel even kunnen doorgrondenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Vanwege "oninterressant" kunnen ze mij ook wel bannen".![]()
Denk dat de factor Topic-Killer redelijk meewoog bij deze mijlpaal van een beslissing. Ben wel benieuwd hoe die gast IRL zou zijn. Lijkt wel een aparte (maar waarschijnlijk erg saaie)vogel
,
Nou, inderdaad zeg..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoe triest..
Klopt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:18 schreef Arcee het volgende:
Hé, daar zijn net 2 posts door een modje verwijderd.
Omdat het postopkrikken is en verder niks toevoegde.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja.. waarom eigenlijk?
Merciquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh.. en: je hebt een e te veel (in verband met je sig).
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:50 schreef Arcee het volgende:
[..]Bill Hicks (1961 - 1994): links-liberale kettingroker
quote:Hitler had the right idea, he was just an under-achiever!!!!
sukkelquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mega, wie is dat sympathiek ogende mokkeltje?
Mis ik iets?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
sukkel![]()
hij had hem bijna gekilled
Hahaha.. goed verhaal..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]die heb ik in de trein opgeduikeld, en gaat nu door het leven aan mijn zijde (om het maar even mooi neer te zetten)
Zou ze slikkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oeh.. in de kleine versie vond ik haar leuker.. maar sympathiek blijft ze.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:die heb ik in de trein opgeduikeld, en gaat nu door het leven aan mijn zijde (om het maar even mooi neer te zetten)
Als het echte liefde is..quote:
Goed zo, ik ook nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als het echte liefde is..
Eigenlijk heb ik het niet zo op mensen die seks en seksgerelateerde zaken zo voor in de mond hebben liggen, maar goed..
Zo beter?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oeh.. in de kleine versie vond ik haar leuker.. maar sympathiek blijft ze.
je ava is 80 kb te grootquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:01 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Zo beter?
[afbeelding]
Ik vind haar in de levensgrote versie t leukst
Ik moet wel even het topic vinden dan, heb je een minuutje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:04 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Hou me vast!
Ga je nu klikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |