Daymmnn.. slikken kreng!quote:Op zondag 17 april 2005 04:28 schreef PDOA het volgende:
kots die vriend van me opeens dat andere wijf recht in d'r smoel!!!
Laat staan lekker,quote:Op zondag 17 april 2005 04:31 schreef bolivian het volgende:
... en het bier was niet eens gratis!!!!.
Jij snapt 'm.quote:Op zondag 17 april 2005 04:37 schreef bolivian het volgende:
TS heeft het te druk met z'n dronken vrind, dat blijkt wel...
En dát terwijl hij inmiddels een dom Utregs blondje zou moeten bonken,!
Daar kwam ik ook wel eens, ben vaak zat met mijn dronken harses van die klotetrap gelazerd! Welke idioot verzint het dan ook om de garderobe op de bovenste verdieping te planten?quote:Op zondag 17 april 2005 05:03 schreef SHE het volgende:
flashbacks van mijn working days @ get down cafe![]()
We konden niet anders, bruin cafe boven, incl toilet en de rest beneden. Get down had daarvoor een betere lokatie, @ oude shiva ...maar goed, dat mocht ook niet batenquote:Op zondag 17 april 2005 05:05 schreef PDOA het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook wel eens, ben vaak zat met mijn dronken harses van die klotetrap gelazerd! Welke idioot verzint het dan ook om de garderobe op de bovenste verdieping te planten?
Op een gegeven moment was het daar alleen maar rellen elke zaterdag dus toen ben ik maar op zoek gegaan naar een andere tent. Het was er op zich best gezellig, veel bekenden.quote:Op zondag 17 april 2005 05:10 schreef SHE het volgende:
[..]
We konden niet anders, bruin cafe boven, incl toilet en de rest beneden. Get down had daarvoor een betere lokatie, @ oude shiva ...maar goed, dat mocht ook niet baten
Ik stond gelukkig altijd achter de laatste bar, naast de DJ @ potterstr, dus heb alleen kotsende wijven en gasten meegemaakt die vervolgens onder zachte dwang naar buiten gingen![]()
Die trap naar de plee is idd niet handig, maar zat er nou eenmaal
GD was de kliek der kliekjesquote:Op zondag 17 april 2005 05:14 schreef PDOA het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was het daar alleen maar rellen elke zaterdag dus toen ben ik maar op zoek gegaan naar een andere tent. Het was er op zich best gezellig, veel bekenden.
Niet iedereen zit met een boek en een kop kamille thee thuis op de bank.quote:Op zondag 17 april 2005 05:15 schreef ondeugend het volgende:
Vrouwenjacht .....
Verder ben ik niet gekomen met lezen.
Zou ook zonde zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 05:32 schreef PDOA het volgende:
[..]
Niet iedereen zit met een boek en een kop kamille thee thuis op de bank.
Always look on the bright side of life. Fiet-fuut fiet-fuut-fiet-fuut-fiet-fuut.quote:Op zondag 17 april 2005 05:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Misschien hadden ze wel een SOA en heeft die vriend van je je nu mooi gered!
Klinkt verleidelijk.quote:Op zondag 17 april 2005 05:32 schreef PDOA het volgende:
[..]
Niet iedereen zit met een boek en een kop kamille thee thuis op de bank.
beh.. dat moet ook een traumatische ervaring geweest zijn voor dat meisjequote:kots die vriend van me opeens dat andere wijf recht in d'r smoel!!
quote:Op zondag 17 april 2005 12:02 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik zou het wel geil vinden als er iemand over me heen kotst.
zal ze niet echt een goede indruk hebben gemaakt op andere potentiële scharrels idd.quote:Op zondag 17 april 2005 20:33 schreef ook_gek het volgende:wat zou dat wijf uit haar bek gestonken hebben zeg
![]()
Nee!quote:Op zondag 17 april 2005 11:56 schreef Runeblades het volgende:
lol heheh fuck man, heb je tenminste nog wel dat nummer van die griet meegekregen of niet??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |