Nu heeft SC dus geen fiets? Zo lopen zaken wel vaker ja.quote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef SingleCoil het volgende:
SC heeft zijn fiets uitgeleend aan een meisje waarvan de fiets gestolen was, SC vond dat zielig omdat ze iedere dag van A'dam noord naar de VU moet fietsen. Kwam SC vorige week haar toevallig tegen, had ze een tijdje terug een nieuwe fiets gekocht, maar ze hield de mijne 'als reserve'...
Best raar toch dat mensen soms zo weinig fatsoen lijken te hebben.quote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef SingleCoil het volgende:
Idd. Zij twee fietsen, SC geeneen. Vroeg ik of ze 'm terug wilde brengen...lastig, geen tijd, ver fietsen ook, bla bla...nou kan ik 'm zelf komen halen, maar ze gaat nu eerst op vakantie, komt slecht uit, bla bla kutwijf bla bla...
Een fiets is ook niet om te fietsen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:37 schreef Bensel het volgende:
Maar wat wil je, als je postloopt.. het i enorm slecht voor een fiets.. constant met het gewicht van iemand achterop fietsen, remen, optrekken, remmen optrekken enz enz...
Die fiets heeft het in ieder geval veel zwaarder dan de gemiddelde fiets.. Ik heb ook vrij regelmatig iets met mijn fiets, maar in verhouding met de hoeveelheid die ik hem gebruik vind ik het nog best meevallen.quote:Op zondag 17 april 2005 21:37 schreef Bensel het volgende:
Ik heb nu een fiets die al meer dan 40 jaar oud is (de fietsenmaker is al 40 jaar weg uit m'n dorp).. Hij was in perfecte staat toen ik hem ongeveer een jaar geleden kreeg.. ik schat dat hij het nog een maand doet (in die jaar is zijn al 3 keer de banden vervangen, stuk of 5 spaken vervangen, trapas 2 maal vervangen, trappers vervangen enz enz.
Maar wat wil je, als je postloopt.. het i enorm slecht voor een fiets.. constant met het gewicht van iemand achterop fietsen, remen, optrekken, remmen optrekken enz enz...
ik heb ook altijd de zaterdagpost gelopen maar dan hoedfe ik (na het sorteren) alleen maar naar het depot te fietsen, daar stond mijn karretje met post dan al klaar. Dus ik had nooit post op mijn fiets. Maar ik kreeg wel fietsgeld!quote:Op zondag 17 april 2005 21:37 schreef Bensel het volgende:
Ik heb nu een fiets die al meer dan 40 jaar oud is (de fietsenmaker is al 40 jaar weg uit m'n dorp).. Hij was in perfecte staat toen ik hem ongeveer een jaar geleden kreeg.. ik schat dat hij het nog een maand doet (in die jaar is zijn al 3 keer de banden vervangen, stuk of 5 spaken vervangen, trapas 2 maal vervangen, trappers vervangen enz enz.
Ik zie geen flipperkast ?quote:Op zondag 17 april 2005 22:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]
(Is it me or does this look like a gangbang rather than a group hug?)
It is you.quote:Op zondag 17 april 2005 22:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ik ken die beertjes wel ergens van.. ze lijken op die (fetish)sexbeertjes!quote:Op zondag 17 april 2005 22:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]
Ik moet opeens denken aan de korte topicreeks "Het is groen", wat wonderbaarlijk genoeg maar 2 notes heeft opgeleverd in totaal.quote:
In eerste instantie keek ik er niet zo naar, maar nu je het zegt inderdaad!quote:Op zondag 17 april 2005 22:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]
een voor jou, en een voor mij?quote:Op zondag 17 april 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan de korte topicreeks "Het is groen", wat wonderbaarlijk genoeg maar 2 notes heeft opgeleverd in totaal.
vertel...?quote:Op zondag 17 april 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan de korte topicreeks "Het is groen", wat wonderbaarlijk genoeg maar 2 notes heeft opgeleverd in totaal.
Ja, een mod die een harde schijf aan notes met zich meedraagt, dat viel me wel van je tegen, Aliceyquote:Op zondag 17 april 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
heb jij er geen danquote:Op zondag 17 april 2005 22:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, een mod die een harde schijf aan notes met zich meedraagt, dat viel me wel van je tegen, Alicey
Nee, ik had na zoveel maanden nog steeds geen notes.quote:
ik zat me al rot te zoeken naar deel 1quote:Op zondag 17 april 2005 22:25 schreef Alicey het volgende:
Note gezet door Schorpioen op 03-06-2004 01:38 - delete
het is groen
Jij had niet eens notes. Ik heb een paar notes moeten zetten voor doorposten na een slotje om het er enigszins serieus uit te laten zien!quote:Op zondag 17 april 2005 22:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, een mod die een harde schijf aan notes met zich meedraagt, dat viel me wel van je tegen, Alicey
Klopt, op IRC werd ik een beetje melig, en van het een komt het ander...quote:Op zondag 17 april 2005 22:28 schreef qu63 het volgende:
die groen-reeks kwam toch door irc geloof ik??
Ik hoefde alleen maar even in mijn notes te kijken. Hij is achteraf naar ONZ verplaatst zo te zien.quote:
volgens mij waren we beide lekker bezigquote:Op zondag 17 april 2005 22:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt, op IRC werd ik een beetje melig, en van het een komt het ander...
Weet je meteen waar je bij mij niet voor moet zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 22:30 schreef SingleCoil het volgende:
Een mod zonder notes zuigt grote tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |