quote:Op zondag 17 april 2005 18:37 schreef SingleCoil het volgende:
Waar is Q ?
huh?quote:
Ja.quote:
Ik weet niet, ik was zelf ook even iets anders doen, SingleCoil.quote:Op zondag 17 april 2005 18:37 schreef SingleCoil het volgende:
Goedenmiddag ! In de Nederlandse gevangenissen krijgt iedere bewoner bij binnenkomst ook een body cavity examination...drop 'em and bend, honey...
'Steekproeven' heeft hier overigens een komische bijklank.
Waar is Q ? Heb je um weggejaagd, A. ? Waarom is er een discussie over LFC's ? Zeker weer linkse praatjes...doe in nederland iets leuks en er komt iemand om het te regelen.
En toen?quote:Op zondag 17 april 2005 19:00 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad. Mijn moeder is dan zo'n muts om in een gevangenis een drugshond te gaan aaien.
Toen ging die hond er uiteraard lekker voor zitten. Honden vinden het doorgaans nl. leuk om geaaid te worden.quote:
SC zocht een Q, die vond ik voor hemquote:Op zondag 17 april 2005 18:53 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja.Houd je ervan om slowchat topics te vern**ken?
quote:Op zondag 17 april 2005 19:05 schreef Alicey het volgende:
Toen ging die hond er uiteraard lekker voor zitten. Honden vinden het doorgaans nl. leuk om geaaid te worden.
Het vervelende is dan ook vooral dat die honden als ze drugs ruiken, gaan zitten nabij de plaats waarbij ze het ruiken. Mijn moeder mocht zich toen dus o.a. uitkleden.quote:Op zondag 17 april 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Teleurstellende ontknoping...
Oh, dus het was toch wel spannend. Ik ben in NL nog nooit in een gevangenis geweest, alleen in Texas.quote:Op zondag 17 april 2005 19:11 schreef Alicey het volgende:
Het vervelende is dan ook vooral dat die honden als ze drugs ruiken, gaan zitten nabij de plaats waarbij ze het ruiken. Mijn moeder mocht zich toen dus o.a. uitkleden.
Ik was zelf doodsbenauwd dat mij eenzelfde lot te wachten stond. Niet dat ik die honden wilde aaien, maar honden reageren altijd... apart... op mij. Ik had echter geluk.
toch wel een leuke ontknoping!quote:Op zondag 17 april 2005 19:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het vervelende is dan ook vooral dat die honden als ze drugs ruiken, gaan zitten nabij de plaats waarbij ze het ruiken. Mijn moeder mocht zich toen dus o.a. uitkleden.
Ik was zelf doodsbenauwd dat mij eenzelfde lot te wachten stond. Niet dat ik die honden wilde aaien, maar honden reageren altijd... apart... op mij. Ik had echter geluk.
Ik ook niet in NL. Deze was in de UK.quote:Op zondag 17 april 2005 19:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, dus het was toch wel spannend. Ik ben in NL nog nooit in een gevangenis geweest, alleen in Texas.
Ah, okee. Wie ging je er opzoeken, of is dat privé?quote:Op zondag 17 april 2005 19:13 schreef Alicey het volgende:
Ik ook niet in NL. Deze was in de UK.
Eigen schuld, dikke bult, die er nooit meer uit wult.quote:Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef Alicey het volgende:
Ik kreeg anders niet de indruk dat mijn moeder het zo schitterend vond..
Een (toenmalig) familielid die het briljante plan had om wat cocaine in te voeren in de UK.quote:Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, okee. Wie ging je er opzoeken, of is dat privé?
Ze heeft daarna nooit meer drugshonden geaaid.quote:Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult, die er nooit meer uit wult.
quote:Op zondag 17 april 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
Een (toenmalig) familielid die het briljante plan had om wat cocaine in te voeren in de UK.
Op zich zeker geen slecht idee. Ik vraag me alleen af hoe het een beetje op "niveau" te houden is, zeg maar dooddoener-vrij.quote:Op zondag 17 april 2005 19:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slecht idee, toch?
Misschien doet-ie dat nu wel. Hij werkt niet, heeft geen uitkering, en vliegt soms 3 keer per maand heen en weer naar het buitenland.quote:Op zondag 17 april 2005 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ja, dat is een slimme actie. Maar goed dat 'ie niet naar Thailand was afgereisd dan.
Het zou moeten gaan over al die dingen waarvan iedereen zich wel eens afvraagt 'waarom in hemelsnaam?'. En dan inderdaad serieuze antwoorden proberen te vinden.quote:Op zondag 17 april 2005 19:27 schreef Alicey het volgende:
Op zich zeker geen slecht idee. Ik vraag me alleen af hoe het een beetje op "niveau" te houden is, zeg maar dooddoener-vrij.
In tegenstelling tot je moeder heeft hij dus misschien zijn lesje niet geleerd.quote:Op zondag 17 april 2005 19:28 schreef Alicey het volgende:
Misschien doet-ie dat nu wel. Hij werkt niet, heeft geen uitkering, en vliegt soms 3 keer per maand heen en weer naar het buitenland.
In het forumcrew-forum heb ik 's nachts wel eens een half SC-topic volgespamd met antwoorden op dat soort vragen. Dat krijg je als je met iets teveel whisky op gaat fokken.quote:Op zondag 17 april 2005 19:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zou moeten gaan over al die dingen waarvan iedereen zich wel eens afvraagt 'waarom in hemelsnaam?'. En dan inderdaad serieuze antwoorden proberen te vinden.
Waarom zijn de bananen krom?
Het zou kunnen dat je uitgebreide onzintheorieën krijgt, maar is dat erg? Is juist wel leuk als iemand met een heel creatief verhaal komt over het waarom van iets geks.quote:Op zondag 17 april 2005 19:32 schreef Alicey het volgende:
In het forumcrew-forum heb ik 's nachts wel eens een half SC-topic volgespamd met antwoorden op dat soort vragen. Dat krijg je als je met iets teveel whisky op gaat fokken.
Nee. Maar dat was al eerder duidelijk. Hij zou een vriend gaan bezoeken in de UK, en belde dus later dat hij was opgepakt en verdacht werd van drugssmokkel (Met een lulverhaal er omheen). Later bekende hij dus wel zelf drugs meegenomen te hebben. Hier heeft hij een paar jaar voor gekregen. In die tijd heeft zijn vrouw (Bloedverwant van mij) hem gesteund, minimaal eens per maand bezocht. Ze heeft ook in Nederland alle zaken correct afgehandeld (Huis verkopen, zelf werk zoeken, 2 kinderen opvoeden). Ik begrijp niet hoe iemand het vervolgens dan in zijn hoofd haalt om na zijn vrijlating en het weer opnieuw samen leven ieder weekend van huis te zijn (Onder het mom "familiebezoek"), maar ondertussen met iemand anders liggen te rotzooien.quote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In tegenstelling tot je moeder heeft hij dus misschien zeker zijn lesje niet geleerd.
Het waren overigens geen onzin-theorien die ik spamde, het waren allemaal serieuze, correcte verklaringen.quote:Op zondag 17 april 2005 19:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je uitgebreide onzintheorieën krijgt, maar is dat erg? Is juist wel leuk als iemand met een heel creatief verhaal komt over het waarom van iets geks.
Beetje triest. Maar zij heeft het inmiddels voor gezien gehouden...?quote:Op zondag 17 april 2005 19:35 schreef Alicey het volgende:
Nee. Maar dat was al eerder duidelijk. Hij zou een vriend gaan bezoeken in de UK, en belde dus later dat hij was opgepakt en verdacht werd van drugssmokkel (Met een lulverhaal er omheen). Later bekende hij dus wel zelf drugs meegenomen te hebben. Hier heeft hij een paar jaar voor gekregen. In die tijd heeft zijn vrouw (Bloedverwant van mij) hem gesteund, minimaal eens per maand bezocht. Ze heeft ook in Nederland alle zaken correct afgehandeld (Huis verkopen, zelf werk zoeken, 2 kinderen opvoeden). Ik begrijp niet hoe iemand het vervolgens dan in zijn hoofd haalt om na zijn vrijlating en het weer opnieuw samen leven ieder weekend van huis te zijn (Onder het mom "familiebezoek"), maar ondertussen met iemand anders liggen te rotzooien.
Scheiding is flinke tijd geleden uitgesproken. Omgangsregeling heeft ze stopgezet nadat een van haar kinderen met een gat in haar hoofd terug kwam.quote:Op zondag 17 april 2005 19:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Beetje triest. Maar zij heeft het inmiddels voor gezien gehouden...?
Ik zag hem al in de AT.quote:
In tongen spreken doen wel meer mensen na een flinke snuif.quote:Op zondag 17 april 2005 19:48 schreef Alicey het volgende:
Overigens bezoekt hij zondags wel 2 keer de kerk en spreekt in tongen. De Here is vast blij met hem.
Echt? Dan wil ik wel van jou weten waarom de bananen krom zijn!quote:Op zondag 17 april 2005 19:50 schreef Alicey het volgende:
Wel leuk, vragen waar niet echt een simpel absoluut antwoord op te geven is (Waarbij dat bij dingen als kromme bananen wel het geval is).
Voor zover ik weet gebruik(te) hij zelf niet..quote:Op zondag 17 april 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In tongen spreken doen wel meer mensen na een flinke snuif.
Ze groeien naar het licht toe, waardoor het zwaartepunt steeds verschuift. Iets in die richting was het.quote:Op zondag 17 april 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Echt? Dan wil ik wel van jou weten waarom de bananen krom zijn!
Wat saai zeg...quote:Op zondag 17 april 2005 20:00 schreef Alicey het volgende:
Ze groeien naar het licht toe, waardoor het zwaartepunt steeds verschuift. Iets in die richting was het.
Even weg ze! Ik denk ik ook zo even weg, nu het nog goed weer is.quote:Op zondag 17 april 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat saai zeg...![]()
Ik ben even weg!
nee, een rude redenatie zou zijn: de banaan groeit korm, omdat de tijd lengte te kort komtquote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef DionysuZ het volgende:
bananen zijn toch krom omdat ze niet recht zijn?*rude redenatie*
Welnee, A. was even aan het fietsen door een heerlijke koele/koude mist. A. is echter weer terug.quote:Op zondag 17 april 2005 21:10 schreef SingleCoil het volgende:
A. is zeker aan het voetbalrellen...
Q. is stom.quote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef qu63 het volgende:
A. heeft een fiets!
Q. niet
Q. vindt een fiets te duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |