UT vond ik vooral leuk met mods. Vooral Infiltration was geniaal: je had geen cross-aim meer, maar moest daadwerkelijk door het vizier richten. En de wapens waren realistisch. Dat spreekt me toch wat meer aan.quote:Op zondag 17 april 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gamen kan soms leuk zijn. Unreal heb ik ook een tijdje gespeeld on-line. Op een keer gaat het echter weer vervelen.
quote:Op zondag 17 april 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
Die topic titel is trouwens wel mooi weer hoor. Er barst achter de schermen nu net een discussie los over slow chat topics, dus WFL is nu geassocieerd met fantasyvaginamonologen.
UT kon je inderdaad best veel kanten mee op.quote:Op zondag 17 april 2005 15:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
UT vond ik vooral leuk met mods. Vooral Infiltration was geniaal: je had geen cross-aim meer, maar moest daadwerkelijk door het vizier richten. En de wapens waren realistisch. Dat spreekt me toch wat meer aan.
je kan posts toch wijzigenquote:Op zondag 17 april 2005 15:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Links naar topics wijzigen dan echter niet mee.
das kutquote:Op zondag 17 april 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de crewfora heb ik geen modrechten.
Niet weer...quote:Op zondag 17 april 2005 16:00 schreef qu63 het volgende:
dan moet dit topic maar zo snel mogelijk vol!
dan zal ik deze post maar editten, voordat ie weer nutteloos isquote:Op zondag 17 april 2005 16:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie het maar als een preventieve post.
ik vind UT, met en zonder mods, geweldigquote:Op zondag 17 april 2005 15:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
UT vond ik vooral leuk met mods. Vooral Infiltration was geniaal: je had geen cross-aim meer, maar moest daadwerkelijk door het vizier richten. En de wapens waren realistisch. Dat spreekt me toch wat meer aan.
ik had al wat gelezen in feedback jaquote:Op zondag 17 april 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
Die topic titel is trouwens wel mooi weer hoor. Er barst achter de schermen nu net een discussie los over slow chat topics, dus WFL is nu geassocieerd met fantasyvaginamonologen.
Heb je geen aangifte gedaan dan?quote:Op zondag 17 april 2005 14:11 schreef SingleCoil het volgende:
Jezus luup! Dat was ik natuurlijk. En geile praat was het niet hoor, ik doe een voorlichtingscampagne van de stichting "Onaneert Openbaar !" onder het motto "De Speelse Sauna". Maar ik werd gelijk weer gediscrimineerd, racisten zijn het, die saunaboeren !
quote:
Klinkt als een geslaagde zondagmiddag!quote:Op zondag 17 april 2005 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heerlijk gegeten. Gebakken camembert en brie met cranberrysaus.Zit nu bij mijn ouders thuis met m'n kop in de henna.
De hele middag fokken is zo alledaags he.quote:Op zondag 17 april 2005 17:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een stuk geslaagder natuurlijk dan de hele middag zitten fokken.![]()
Nee. Hoewel ik vandaag een beetje een anti-honger dag schijn te hebben. Ik doe het op 2 boterhammen tot nu toe, en echt veel trek in meer heb ik nog niet.quote:Op zondag 17 april 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En het helpt niet tegen de honger!
Ik heb nu alweer trek.quote:Op zondag 17 april 2005 17:21 schreef Alicey het volgende:
Nee. Hoewel ik vandaag een beetje een anti-honger dag schijn te hebben. Ik doe het op 2 boterhammen tot nu toe, en echt veel trek in meer heb ik nog niet.
Het zal bij mij wel komen omdat ik de afgelopen dagen heb gevreten als een zwijn. Meestal volgen er dan een paar dagen op dat ik haast niets eet.quote:Op zondag 17 april 2005 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer trek.Maar ik ben dan ook zo iemand die in principe de hele dag door wel kan eten.
Reviewers dat valt onder de front page, dus daar kan ik eigenlijk niets over zien.. Het enige wat ik kan zien is eventuele welkomst-topics voor nieuwe reviewers, en die heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 17 april 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey Alice, ik heb nog steeds niks gehoord over de reviewer-functie. Denk je dat ik me zorgen moet gaan maken? Heb jij inside information?
Kee, dan zijn ze er wrs. gewoon nog niet uit. Dan wacht ik nog even vol spanning af. Ik wil die ¤ 19,90 voor dat boek natuurlijk niet voor niks geïnvesteerd hebben!quote:Op zondag 17 april 2005 17:28 schreef Alicey het volgende:
Reviewers dat valt onder de front page, dus daar kan ik eigenlijk niets over zien.. Het enige wat ik kan zien is eventuele welkomst-topics voor nieuwe reviewers, en die heb ik nog niet gezien.
Het lijkt mij op zich ook best wel wat werk om allemaal reviews te beoordelen.quote:Op zondag 17 april 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kee, dan zijn ze er wrs. gewoon nog niet uit. Dan wacht ik nog even vol spanning af. Ik wil die ¤ 19,90 voor dat boek natuurlijk niet voor niks geïnvesteerd hebben!![]()
Ze hebben niet vermeld hoeveel reacties er waren en hoeveel mensen er zijn doorgegaan.quote:Op zondag 17 april 2005 17:31 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt mij op zich ook best wel wat werk om allemaal reviews te beoordelen.
welk boek heb je gedaan dan?quote:Op zondag 17 april 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kee, dan zijn ze er wrs. gewoon nog niet uit. Dan wacht ik nog even vol spanning af. Ik wil die ¤ 19,90 voor dat boek natuurlijk niet voor niks geïnvesteerd hebben!![]()
Het verticale strand, het nieuwe boek van Oscar van den Boogaard.quote:Op zondag 17 april 2005 17:37 schreef qu63 het volgende:
welk boek heb je gedaan dan?
Ah, er volgt ook nog een 2e rond ofzo?quote:Op zondag 17 april 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze hebben niet vermeld hoeveel reacties er waren en hoeveel mensen er zijn doorgegaan.
* Lupa daar nieuwsgierig best wel naar is.
kenneweniequote:Op zondag 17 april 2005 17:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het verticale strand, het nieuwe boek van Oscar van den Boogaard.
Nee, ik zat al in de 'tweede ronde'. Naar aanleiding van de sollicitaties werden een aantal mensen uitgenodigd om een proefreview te schrijven.quote:
Oh, op die manier.quote:Op zondag 17 april 2005 17:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik zat al in de 'tweede ronde'. Naar aanleiding van de sollicitaties werden een aantal mensen uitgenodigd om een proefreview te schrijven.
Op zich best een goeie manier.quote:
Dank je. Ik heb nu ook net het bericht gelezen dat Unilever wordt aangeklaagd voor ijsjes, en nu krijg ik spontaan trek in die ijsjes.quote:
Dat laatste neem ik alleen als een hond aanslaat oid?quote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op zich best een goeie manier.Op die manier wordt ook vaak drugs gevangenissen in gesmokkeld. Maar in de VS doen ze 'strip searches' waarbij je al je 'body cavities' moet openen (in sommige gevangenissen gebeurt dit ook bij bezoekers!
).
En je kreeg bij dit bericht zin om je mobieltje...? Vergeet dan niet om 'm op trilalarm te zetten.quote:Op zondag 17 april 2005 17:51 schreef Alicey het volgende:
Dank je. Ik heb nu ook net het bericht gelezen dat Unilever wordt aangeklaagd voor ijsjes, en nu krijg ik spontaan trek in die ijsjes.
Volgens mij doen ze in Florida gewoon steekproeven...quote:Op zondag 17 april 2005 17:51 schreef Alicey het volgende:
Dat laatste neem ik alleen als een hond aanslaat oid?
Natuurlijk niet lieve Lupa, ik kreeg trek in ijsjes.quote:Op zondag 17 april 2005 17:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En je kreeg bij dit bericht zin om je mobieltje...? Vergeet dan niet om 'm op trilalarm te zetten.
Vertrouwen ze die honden zo slecht?quote:Op zondag 17 april 2005 17:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze in Florida gewoon steekproeven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |