Dus als ik zaterdag je even 5 minuten geen aandacht geef ligt er ook een drol op de vloer?quote:Op zondag 17 april 2005 13:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo baas, zo hond zeggen ze wel eens toch?
volgens mij zin er al "minder legale" versies in omloop hoor, inclusief abboquote:Op zondag 17 april 2005 13:06 schreef Maethor het volgende:
Lupa, over WoW: geen idee eigenlijk. Nooit gespeeld, ik vond alleen de concept art eromheen heel mooi. Maar volgens mij moet je het spel kopen en daarnaast een abonnement op zo'n server hebben, want het is zo'n massive multiplayer online rpg.
En dan ga je toch ook bouwvakker-achtig worden?quote:Op zondag 17 april 2005 13:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je moet het inderdaad eerst kopen en dan kun je het online spelen. Lijkt me wel cool en het ziet er heel mooi uit. Maar ik denk dat ik dan helemaal nooit meer achter mijn PC-tje vandaan kom.
geilquote:Op zondag 17 april 2005 13:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus als ik zaterdag je even 5 minuten geen aandacht geef ligt er ook een drol op de vloer?
Ik doelde meer op de beschrijving 'expliciet'. Er wordt mij ook wel eens verweten dat ik vrij expliciet ben. Vraag me niet waarom.quote:Op zondag 17 april 2005 13:08 schreef Alicey het volgende:
Dus als ik zaterdag je even 5 minuten geen aandacht geef ligt er ook een drol op de vloer?
Volgens mij valt dat bij een RPG wel wat mee.quote:Op zondag 17 april 2005 13:08 schreef Alicey het volgende:
En dan ga je toch ook bouwvakker-achtig worden?
waarom?quote:Op zondag 17 april 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de beschrijving 'expliciet'. Er wordt mij ook wel eens verweten dat ik vrij expliciet ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ach, daamee bedoelen ze gewoon dat je direct en duidelijk bent.quote:Op zondag 17 april 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de beschrijving 'expliciet'. Er wordt mij ook wel eens verweten dat ik vrij expliciet ben. Vraag me niet waarom.
Oh, dat scheelt dan al.. Die dingen schijnen alleen wel erg verslavend te zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat bij een RPG wel wat mee.
Ja. Er zouden soortgelijke waarschuwingen op de verpakking moeten staan als bij sigaretten.quote:Op zondag 17 april 2005 13:21 schreef Alicey het volgende:
Oh, dat scheelt dan al.. Die dingen schijnen alleen wel erg verslavend te zijn.
Ik ben niet zo into de games, doorgaans, maar ik ben wel verslaafd geweest aan Quake 2. Dat was echt zo leuk.quote:Op zondag 17 april 2005 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat bij een RPG wel wat mee.
Dat is toch pief-paf-poef?quote:Op zondag 17 april 2005 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben niet zo into de games, doorgaans, maar ik ben wel verslaafd geweest aan Quake 2. Dat was echt zo leuk.
Ja, maar het was lekker m'n eigen idee want ik had het lekker al gedaan voordat jij het zei, lekker puh!quote:
Dat was ontzettend pief-paf-poefquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar het was lekker m'n eigen idee want ik had het lekker al gedaan voordat jij het zei, lekker puh!![]()
Nou ga ik echt weg.![]()
Jezus luup! Dat was ik natuurlijk. En geile praat was het niet hoor, ik doe een voorlichtingscampagne van de stichting "Onaneert Openbaar !" onder het motto "De Speelse Sauna". Maar ik werd gelijk weer gediscrimineerd, racisten zijn het, die saunaboeren !quote:Op zondag 17 april 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heeft het weinig mee te maken. Ik voel me niet 'vrij' als er ook mannen rondlopen. Het is mijn zusje al eens gebeurd dat een kerel een stijve kreeg in haar aanwezigheid en geile praat begon op te hangen. Hij is eruit gegooid uiteraard, maar op dat soort dingen zit ik dus niet te wachten.
Quake 2 ben ik ook nog noodgedwongen een ster in geworden. Het was best een leuk spelletje, en bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 17 april 2005 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was ontzettend pief-paf-poef
En ik deed het met veel plezier
Maar het was ook tacktiek enzo, als je wars speelde tegen anderen
das al een oud nummer hoorquote:
Trauma.quote:Op zondag 17 april 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Quake 2 ben ik ook nog noodgedwongen een ster in geworden. Het was best een leuk spelletje, en bij gebrek aan beter.
Speelde je ook online?quote:Op zondag 17 april 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Quake 2 ben ik ook nog noodgedwongen een ster in geworden. Het was best een leuk spelletje, en bij gebrek aan beter.
Er zijn meer mensen die 'The Works' hebben liggen hoorquote:Op zondag 17 april 2005 14:51 schreef qu63 het volgende:
Queen - Is this the world we created?[..]
quote:Op zondag 17 april 2005 15:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die 'The Works' hebben liggen hoor
Ik heb 2 jaar Ravenshield gespeelt. Op het verslavende af. Mooi spelletjequote:Op zondag 17 april 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
I see.quote:
Gamen kan soms leuk zijn. Unreal heb ik ook een tijdje gespeeld on-line. Op een keer gaat het echter weer vervelen.quote:Op zondag 17 april 2005 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I see.
Ik speelde uren tot diep in de nacht, ook online. Wars tegen andere clans enzo, erg leuk
Dat is wel waar. Bovendien trok ik het ook niet meer om tot een uur of 3-4 te gamen en dan om 6-7 uur fris in de auto te zitten om naar mijn werk te gaan.quote:Op zondag 17 april 2005 15:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gamen kan soms leuk zijn. Unreal heb ik ook een tijdje gespeeld on-line. Op een keer gaat het echter weer vervelen.
Zo game-verslaafd ben ik dan weer niet gweest.quote:Op zondag 17 april 2005 15:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Bovendien trok ik het ook niet meer om tot een uur of 3-4 te gamen en dan om 6-7 uur fris in de auto te zitten om naar mijn werk te gaan.
Q3 heb ik nooit gedaan, Q2 was toen min of meer noodgedwongen omdat het een zeer slechte opleiding was. Uit verveling ga je dan allerlei rare dingen doen, zoals jezelf het netwerk toeeigenen. Gezien dat daar echter ook in 5 minuten lukte kwam ik daarna toch op Quake uit.quote:De laatste tijd heb ik er wel weer eens zin in, maar ik denk dat Q2 wel een beetje doodgebloed is inmiddels. Q3 vond ik minder leuk, dus dat heb ik even gedaan, maar dat was neit zo leuk als Q2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |