Dat idee had ik ook een beetje :\')!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef MissyMirjaM het volgende:Kunt.. kunt u nog iets doen?
![]()
Ze wou m vast oraal verwennen als dat haar rijbewijs had gescheeld
Vraag me af of ze nog weleens nieuwe programma's maken. Vrijdag was een herhaling van zaterdag. Zaterdag was een herhaling van 26 maart. Die uitzending is tussendoor btw ook al redelijk vaak herhaald.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Weer een herhaling aan de datum te zien?
wat een giller hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:20 schreef veldmuis het volgende:
Een pauper die te hard reed omdat-ie moest tanken!!!!
Wat een kneus!
Al slurpt een breinaald geen extra wol als je snel breidt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat een giller he
net zoiets als ' ik moet gauw doorbreien, anders raakt mijn wol op'
Ja inderdaad. Maar hij was toch invalide ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
overigens zat ik gisteren ofzo ook te kijken.
was een man die veel te hard reed, hij moest plassen
uiteindelijk mocht hij ff pissen, staat hij tegen een hek aan te zeiken
en hij kreeg geen bekeuring of berisping voor wildplassen?
Bij aanhouding wordt alles meteen opgenomen en na het normale praatje met politie komt er een man van de cameraploeg op je af. Die vertelt een verhaaltje over de opnames/wegmisbruikers en vraagt om je medewerking. Als je mee wilt werken moet je een formuliertje ondertekenen. Je kunt ook gewoon weigeren of vragen om je gezicht onherkenbaar te maken.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Nevada92 het volgende:
Ik zit wel n's te denken, stel nou als IK wordt aangehouden met dat hele camera team, dat zou ik dus echt niet willen he met m'n snuffert op tv.Ze plakken er wel n's een balkje voor maar bekenden van mij herkennen me zo dat weet ik zeker. Ook omdat je zit met het probleem van openbaarheid dat kan bijv. de naam van het bedrijf waarvoor je werkt schaden, en de mogelijkheid daardoor je baan kwijt te raken. Kan je ook aangeven bij de producenten van het programma dat je helemaal niet wil dat het stukje wordt uitgezonden op grond van die reden ?
![]()
late reactiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Al slurpt een breinaald geen extra wol als je snel breidt..
[..]
Ja inderdaad. Maar hij was toch invalide ofzo.
Want hij had er geen problemen mee om even naar het hek te wandelen en te pissen?
Hoewist eik met het rijbewijs. MMM?
't is natuurlijk ook niet voor niets dat die dwerg bij ome Koos op pijphoogte zit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:01 schreef aaten het volgende:
Wegmisbruikers met die slijmdwerg is echt verschrikkelijk. Ik zal blij zijn wanneer de nieuwe serie blik op de weg klaar is!
-knippie-
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is natuurlijk ook niet voor niets dat die dwerg bij ome Koos op pijphoogte zit.
Maar je ziet de ''dader'' vaak gewoon wegrijden terwijl ze nog aan het filmen zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:33 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Bij aanhouding wordt alles meteen opgenomen en na het normale praatje met politie komt er een man van de cameraploeg op je af. Die vertelt een verhaaltje over de opnames/wegmisbruikers en vraagt om je medewerking. Als je mee wilt werken moet je een formuliertje ondertekenen. Je kunt ook gewoon weigeren of vragen om je gezicht onherkenbaar te maken.
Pratende uit ervaring
Dan monteren ze dat vragen om toestemming er gewoon uit dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar je ziet de ''dader'' vaak gewoon wegrijden terwijl ze nog aan het filmen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |