Any given sunday is goed (4de hint)quote:Op maandag 18 april 2005 12:55 schreef Sheridana het volgende:
any given sunday
gigli
the devils advocate
the godfather
...
Bijna goed, Koppel dit even aan het plaatje rechtsboven en je hebt weer bijna 2 hintsquote:Op maandag 18 april 2005 12:57 schreef twentemeisje het volgende:
Al Pacino:
90210 - Beverly Hills + Rapper D'Angelo: Zijn vrouw heet Beverly D'Angelo
"Zijn vrouw" moet "zijn vriendin" zijn...quote:Op maandag 18 april 2005 13:00 schreef Chielus het volgende:
[..]
Bijna goed, Koppel dit even aan het plaatje rechtsboven en je hebt weer bijna 2 hints
Iquote:Op maandag 18 april 2005 13:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
"Zijn vrouw" moet "zijn vriendin" zijn...
+ 1 oscar gewonnen?quote:Op maandag 18 april 2005 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
90210 - Beverly Hills
Rapper D'Angelo: Zijn vriendin heet Beverly D'Angelo
Bennifer : Gigli
Footballers : Any Given Sunday
Vrouwen in lift: The devils Advocate
Voorouders komen uit sicilië?
Nooit getrouwd?
die zijn idd alle 6 goed,quote:Op maandag 18 april 2005 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
90210 - Beverly Hills
Rapper D'Angelo: Zijn vriendin heet Beverly D'Angelo
Bennifer : Gigli
Footballers : Any Given Sunday
Vrouwen in lift: The devils Advocate
Voorouders komen uit sicilië?
Nooit getrouwd?
Die is inderdaad DOODENG!!!quote:Op maandag 18 april 2005 13:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heet deze beroepsengerd?
[afbeelding]
Twentemeisje +1quote:Op maandag 18 april 2005 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Die is inderdaad DOODENG!!!
Billy Drago (zelfs zijn naam is een beetje eng)...
quote:Op maandag 18 april 2005 13:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien doelt ze wel op 4 aanwijzingen en één film en niet 4 films.
Leek me te eenvoudigquote:Op maandag 18 april 2005 14:31 schreef twentemeisje het volgende:
P.S. Khalein... waarom durfde je de gok niet aan?
.. en ik zei nog wel dat ik dacht dat jullie het direct zouden raden....quote:Op maandag 18 april 2005 14:32 schreef Khalein het volgende:
[..]
Leek me te eenvoudig'k Moet eens wat minder moeilijk denken en doen
Eerlijk gezegd was de film niet wat ik ervan had verwacht. De fout is niet bij Penn en Kidman te leggen, maar wel bij de scriptschrijvers en Pollack. Bepaalde dialogen vond ik tenenkrommend slecht (de andere mensen bij de Sneak moesten vooral lachenquote:Op maandag 18 april 2005 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
Wat vonden jullie er trouwens van? Ik vond 'm goed, maar ze hadden er een half uur uit kunnen slopen om de vaart er wat meer in te houden... vooral het middenste gedeelte was een beetje te 'sloom'...
Dit had mijn post kunnen zijn!!quote:Op maandag 18 april 2005 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
Wat vonden jullie er trouwens van (zonder direct een enorme slowchat op gang te willen brengen...)? Ik vond 'm goed, maar ze hadden er een half uur uit kunnen slopen om de vaart er wat meer in te houden... vooral het middenste gedeelte was een beetje te 'sloom'...
Inderdaad!quote:Op maandag 18 april 2005 14:45 schreef outtayourleague het volgende:
MB is Marlon Brando?
quote:Op maandag 18 april 2005 14:51 schreef Khalein het volgende:
The Score?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |