Nope...quote:Op zondag 17 april 2005 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Een van de vier vuistenfilms?
Nope...quote:
Dat is goed.quote:Op zondag 17 april 2005 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
The man who would be king? Connery en Caine?
Deze meneer is minstens 10 jaar ouder.quote:
Correct!quote:
Inderdaad. Die andere waren:quote:
de hele middag aan t f5-enquote:Op zondag 17 april 2005 16:59 schreef Khalein het volgende:
Lyle Lovett, de ex van Julia Roberts en zanger van liedjes die mij niet echt boeien
het lijkt nu net alsof ik op de loer lag![]()
Dat gaf ik na een uur al opquote:Op zondag 17 april 2005 17:01 schreef dolle_hond het volgende:
de hele middag aan t f5-en
terwijl ik de stronken uit de tuin aan t halen was
dat deel van de tuin wel.quote:Op zondag 17 april 2005 17:03 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dat gaf ik na een uur al op![]()
Neej, ik keek zowaar voetbal
en dat is nu net afgelopen.... Is je tuin nu goed ontstronkt btw?
Anyways... Even iets nieuws maken...
Trust me... We hebben in het verleden al veel en veel ergere opdrachten voorbij zien komenquote:Op zondag 17 april 2005 18:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is nou een opdracht die ondoenlijk is zonder IMDB.
Jammer maar helaas, verkeerde inschatting van mijn persoonquote:Op zondag 17 april 2005 03:18 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ehhm, Kinders,
Je hebt het gevonden??? Dan bedoel je dat je het hebt opgezocht, en das niet de bedoeling (lees eerst de OP eens even..) Daarbij komt dat de vraagsteller bepaald of je iets goed hebt of niet. Maar goed, Sheridana moet maar bepalen of je de punten krijgt. Je kunt dus ook niet na 2 minuten een nieuwe vraag stelllen.
Ga ook niet opzoeken en dan zeggen dat je de punten toch niet wil en wel goede antwoorden gaan geven. Dit is gewoon irritant voor anders spelers. .
Dus speel mee zoals het gespeeld wordt of heel snel weer lekker buiten gaan spelen, oke![]()
2 xquote:
Nope... Een iets ouder iemand...quote:Op zondag 17 april 2005 18:28 schreef BrandX het volgende:
acteur Charlie Sheen?
Helaas... De gezochte persoon is trouwens ook iemand met een zeer herkenbaar gezicht...quote:Op zondag 17 april 2005 18:47 schreef BrandX het volgende:
Clint eastwood?
Niet Lane, maar volgens mij heb je wel een film goed in gedachtenquote:
So far so good!quote:Op zondag 17 april 2005 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan moet het Christopher Walken zijn!
Munt = Pennies from Heaven (Penny is een benaming voor een munt)
Muis = Mousehunt
Graven = The Funeral
Tekening = ?
Met een beetje hulp van IMDB
Ik snap de gedachte, maar het plaatje staat dichterbij de gezochte film dan het vuur alleenquote:Op zondag 17 april 2005 19:09 schreef BrandX het volgende:
als het walken is, zou de explosie op man on fire kunnen slaan?
'k Had even over het hoofd gezien dat de "tekening" nog open stond...quote:
Schilderij? Heb gister Stepford wifes gezien en daar zijn de schilderijen in ook belangrijk....misschien is dat iets?quote:Op zondag 17 april 2005 19:55 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Had even over het hoofd gezien dat de "tekening" nog open stond...En wat dat betreft: het is een schilderij
Leuke insteek, maar helaas niet de juistequote:Op zondag 17 april 2005 20:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Schilderij? Heb gister Stepford wifes gezien en daar zijn de schilderijen in ook belangrijk....misschien is dat iets?
Je mag die filmfanaat verbaal een pets geven, want hij zou het slechts met moeite nog fouter kunnen hebben...quote:Op zondag 17 april 2005 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Heb het aan een filmfanaat op MSN gevraagd en hij zegt: The rundown
Greetings!quote:Op zondag 17 april 2005 20:35 schreef Dandilion het volgende:
hallo leuk om mee te lezen deze trivia.
Is het gewoon toegankelijk voor iedereen om mee te doen?
Zijn best moeilijke opgaven hoor die jullie posten.
En mag gewoon iedereen die mee wilt doen een trivia quiz vraag posten?
Twijfel over je eigen kunnen is één ding, maar "geen zin" valt doorgaans niet zo lekker hierquote:Op zondag 17 april 2005 20:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand anders mag de vraag stellen voor mij. Ik heb er niet zoveel zin in om een goede vraag te bedenken en ik weet niet eens of ik daar toe in staat ben.
als iemand de vraag goed geraden heeft moet je hem/haar wel een punt toe kennen (dik gedrukt als het kan)quote:Op zondag 17 april 2005 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ah. Shoot. Ik wist dat het binnen een tijdsbestek van 5 minuten geraden zou worden.
Geen Saints!quote:Op zondag 17 april 2005 21:07 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk de Boondock Saints, maar wie waren dat toch alweer? Niet Willem Dafoe, maar die andere twee...
OK, dan geef ik geen antwoordquote:
Check!quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef Venkman het volgende:
identity, john cusack en ray liotta
Dat wil ik wel... maarrrr... is de vorige vraag al opgelost?quote:Op maandag 18 april 2005 10:04 schreef hornage het volgende:
ah, TM is er ook bij
wil jij openingsvraag maken in TM-style?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |