Bronquote:50 plussers krijgen een eigen Tv-zender, als Max-Tv genoeg steun krijgt. De verenging Max-Tv die inmiddels al is opgericht wil namelijk programma's gaan maken voor de oudere doelgroep 50+. Ze moeten nog wel aantonen dat ze onderscheidende programma's kunnen maken voor de oudere kijkers. Tevens moet de omroep 50.000 leden hebben om in 2004 te starten met Max-Tv.
Dagelijks van 21.00 tot 22.00quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:21 schreef Posdnous het volgende:
De nationale dementie-test
Doe mee aan dit leuke avondvullende programma en kijk hoe ver jij al bent.
Den Haag vertraagdquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:21 schreef Silmarwen het volgende:
Den haag gisteren
Een terug blik op de meest spannende momenten in de politiek!
Wie is de mof?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:24 schreef Knut het volgende:
Wie is de mol
11 nederlanders en 1 duitser. Spanning alom wie er nou eigenlijk de mol is.
Gepresenteerd door Robert KlapLongquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:25 schreef MUUS het volgende:
Hartklep van Nederland
Nieuws. Nou ja, nieuws, zo vlug gaat het allemaal niet meer.
Kanker gezochtquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
Kartner gezocht
In dit programma gaan 20 oudjes op zoek naar hun verloren jeugd-idool, Pierre Kartner.
Donors in de busquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef Pool het volgende:
Dodo's in de bus
Uitstervende mensen maken hun laatste ritje. Vergeet uw strippenkaart niet!
Whehe.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Donors in de bus
Een diepgaande documentaire over de deelnemers van het succes programma Dodo's in de bus. En waar de organen nou allemaal heengaan.
Newly Wetsquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:41 schreef Silmarwen het volgende:
OldbieWeds
Newly weds zijn passe, wij willen weten hoe het nou zit als je al 50 jaar getrouwd bent!
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:39 schreef Silmarwen het volgende:
Senielfield
De plantage, de andere kantquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
De plantage
Speciaal voor de Indonesische 50+'ers die ons land rijk is. Terugblikken op de tijd dat je nog op de plantage werkte.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:58 schreef -DailaLama- het volgende:
Dit was het nieuws
Een bulletin wat het nieuws van de dag ook alweer was, na het eigenlijke journaal.
Rijdende Trechterquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
De Rijdende Rechter
Mr. Frank Visser is ook al een jaartje ouder en moet dus per rollator geschillen oplossen.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:34 schreef DaMart het volgende:
Wie ben ik?
Wekelijks spelprogramma waarin een demente bejaarde door het stellen van vragen aan vrienden en familie erachter moet zien te komen wie hij ook alweer is.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
Wie ben ik?
Weet je niet meer hoe je heet of wie nou je dochter was? Kijk, vanavond om 21:00!
quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:29 schreef Nagz het volgende:
Opah
Onze geliefde talkshow met boeiende onderwerpen als: bekende ouderen en hoe verzorg ik mijn aftakelende huid het best?
Uiteraard gepresenteerd door Opah.
Sluit wat beter bij de doelgroep aan, denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:25 schreef Silmarwen het volgende:
Nederland-Duitsland
Een herhaling van '88 '74 met de spelers van toen? Wordt het weet nu wel een victorie?
Jij leest zeker Doorzon strips?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:20 schreef MUUS het volgende:
Bochel
Het spelletje Boggle in een totaal nieuw en aan de doelgroep aangepast jasje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |