Ik zuip me niet klem (!!)... en probeer hem thuis te brengen... Maar als mijnheer zijn huis niet kan vinden. Dan moet je mij de schuld niet geven.quote:
Het ironische is... ik had een stratenboek bij me... maar nergens is daar Woudrichem op te vinden..quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef Stranger het volgende:
Had hem gewoon bij de pont in gorinchem gedumpt, die vaart in 10 minuten naar woudrichem, woudrichem ligt dan ook maar iets van 1 km weg van gorinchem.
Kameraden weten van elkaar toch wel waar ze wonenquote:
We zaten ooit op dezelfde school TUE, maar hij is sindsdien een keer of 8 verhuist in zijn leven. En de meeste (lees : laatste contacten) gingen veelal digitaal. Maar via een vrienden en vriendinnen netwerk was hij nog steeds tracable (maar niet meer op detail niveau).quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:25 schreef kippiej het volgende:
Kameraden weten van elkaar toch wel waar ze wonen
De TUe is een universiteit, geen school!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We zaten ooit op dezelfde school TUE, maar hij is sindsdien een keer of 8 verhuist in zijn leven. En de meeste (lees : laatste contacten) gingen veelal digitaal. Maar via een vrienden en vriendinnen netwerk was hij nog steeds tracable (maar niet meer op detail niveau).
Antwoord daarop is nee..... en ja hij kent de AA kliniek ook van binnen. Maar verveeld zich te pletter daar.
Misschien is dat nu ook het geval?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op de verkeerde momenten kan dat wel eens funest uitpakken.... klopt.
Het is maar welke lading je eraan geeft..... met een diploma mag je het een universiteit noemen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De TUe is een universiteit, geen school!![]()
Is hij eigen ondernemer of vertegenwoordigde hij een bedrijf? In het laatste geval zal zijn baas nog wel een woordje met hem willen wisselen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is maar welke lading je eraan geeft..... met een diploma mag je het een universiteit noemen.
En die heeft hij niet, ofschoon zijn CV iets anders vermeld
De weg van gorinchem naar Dordrecht is een fucking Zoo / Vietnam...... je hebt een weg van 20-25 km met welgeteld 3 boederijen en wat koeien die niet langs de weg liggen..... Het is zeker geen asfalt jungle (wat ik gewend ben).quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:34 schreef tommytheman het volgende:
Als ik in de auto in slaap zou vallen betekend dat niet dat ik meteen naar huis zou worden gebracht. Gewoon in de kroeg doordrinken. En dat jij een lullig plaatsje niet kan vinden(je kunt het ook ergens vragen) duid ook niet op al te veel creativiteit en meewerking. Zou jou niet als maat willen
Daar zal ik me niet over uitwijden... maar zijn baas= directeur (prima gast overigens) is een soort van father figure.. die hem op het rechte pad moet houden. Hij is al 2 keer ontslagen en weer direct in dienst genomen. Dus zijn historie gaat heel wat verder dan bovengenoemd verhaal.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is hij eigen ondernemer of vertegenwoordigde hij een bedrijf? In het laatste geval zal zijn baas nog wel een woordje met hem willen wisselen.![]()
Hij heeft een paspoort bij zich (don't ask me why)quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dus als jij een beschonken kameraad tegenkomt ontvoer je hem en zet je als je merkt dat hij geen gevoel voor richting en plaats meer heeft hem 30 km verder op een willekeurige plek waar hij helemaal niet moet zijn af ???
Ben benieuwd waar die gast uitgekomen is ... Zijn papieren zaten toch ook toevallig niet in zijn jas in de garderobe ofzo ?
Goeie samenvatting... O ja... het eten was ook gratis.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:41 schreef funkyskunkie het volgende:
Dus samenvatting:
Je word uitgenodigd door een kameraad voor een beurs met gratis bier?
Wat voor jou de reden was om te komen.(detail) Terwijl je nog moest rijden.
Meneer had iets te veel op, je kon de weg niet vinden en hebt er hem bij het eerste de beste station uitgemieterd zodat jij hier kan klagen op Fok![]()
Zoek een hobby...
Juistem. In de morgenstond is daar geen ene hond te bekennen. Derhalve rij ik daar altijd met 160 waar 80 geldt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De weg van gorinchem naar Dordrecht is een fucking Zoo / Vietnam...... je hebt een weg van 20-25 km met welgeteld 3 boederijen en wat koeien die niet langs de weg liggen..... Het is zeker geen asfalt jungle (wat ik gewend ben).
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:45 schreef deedeetee het volgende:
Kom kom dronken mensen zijn idd irritant![]()
O 'k zie net dat er óók eten was, iets lekkers ?
Krijg ik honger vanquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:49 schreef Drugshond het volgende:Hamburgers Rijst met wat vlees Koude schotel. Een paar kroeg standjes met kaasblokjes en toastjes.
Was zeker hapbaar....., vandaag dus niet hoeven koken.
Hou me op de hoogte of die maat nog thuisgekomen is.quote:
En ga niet naar Het Land van Heusden en Altena.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:19 schreef Dead-Doll het volgende:
Conclusie: nooit bier drinken op een beurs.
secondedquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:19 schreef Dead-Doll het volgende:
Conclusie: nooit bier drinken op een beurs.
je had m ook mee kunnen nemen naar je eigen huis?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:19 schreef Drugshond het volgende:
Zal ik doen.... ik ken hem.... hij komt thuis.
Maar het is een soort van Mickey Rourke met verrassende wendingen in zijn leven.
Ja daar dacht ik ook aan. Laat hem daar maar een paar uurtjes slapen.quote:Op zondag 17 april 2005 03:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je had m ook mee kunnen nemen naar je eigen huis?![]()
Leuk plan maar niet heus....quote:Op zondag 17 april 2005 10:53 schreef xman het volgende:
Ja daar dacht ik ook aan. Laat hem daar maar een paar uurtjes slapen.
De rest hoor ik nog welquote:Wat is er gebeurd ?![]()
Goed gezien... en corrected.quote:Op zondag 17 april 2005 13:02 schreef Avalanche.. het volgende:
Opmerkelijk, die knaap heet het gehele gesprek Feestbeest, maar op t laatst noemt ie zich opeens KamAraad !
Yupsquote:Op zondag 17 april 2005 13:31 schreef Avalanche.. het volgende:
OK. Maar je bedoelt vast kameraad.
Nee, een nerdparty.quote:Op zondag 17 april 2005 00:20 schreef McKillem het volgende:
Dronken lui zijn idd irritant.
Vooral op een lanparty.
Zit ik daar rustig een fokking spel te doen komen er 2 van die bezopen lui naar me toe, beginnen tegen me te lullen alsof ze me al 5 jaar kennen en geen 5 seconden, doen de arm op mijn computerkast (dan word ik link) laten bijna mijn fokking pc van 1200 euro tegen de vloer flikkeren, en dan ook nog ge-irriteerd raken als ik ze wegstuur.
Lanparty is geen drinkparty, kutzuipers.
quote:
Vooral die is mooi, ga terug naar GoTquote:doen de arm op mijn computerkast (dan word ik link)
quote:
ehh uhh wilde gok hoor...maar ID plicht wat sinds 1 jan. 2005 in is gegaanquote:[..]
Hij heeft een paspoort bij zich (don't ask me why)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |