abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26277255
Alles pais en vree tussen mn vriendin, maar als we ons een 'verdieping lager' gaan bezig houden, vooral de 1e keer tussen ons. woppaaa oerwoud like het amazone gebied en een stank niet te harden ik weet alleen niet wat ik hier mee aan moet, om maar constant 'beetje' met tegenzin daar geen aandacht aan te geven. Hoe moet ik dit aankaarten?, ik blijf graag bij d'r en probleempje is dat ze 'nogal gevoelig' is en onzeker.

what 2 do =[ ik wil ook wel eens wat anders en al vaak genoeg gedacht om met de heggeschaar en wat balsem het te veranderen. Hoe komt het dat het zo 'stinkt' ? Bij vorige was dat totaal niet zo, maar die had ook geen oerwoud.., mssn enig verband daartussen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_26277291
Wassen wil ook wel eens helpen.
pi_26277968
zie een ander topic hier over geurtjes daar beneden, klik maar even op mijn naam!
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  zaterdag 16 april 2005 @ 19:12:04 #4
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26277986
Rennen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 16 april 2005 @ 21:00:05 #5
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26280780
Ieder zijn eigen luchtje en haar daar houdt het lekker vast.

Zeg gewoon dat je een kaal kutje veel geiler vind en zorg dat je een heggenschaar/kettingzaag/kapmes/strimmer/graskantenknipper oid bij de hand hebt.

en een bladerenblower om de zooi weer op te ruimen........
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_26283117
zeg haar niet meteen dat ze stinkt, maar vertel haar dat je het niet echt prettig vindt dat wanneer je haar beft, je haar tussen je tanden krijgt wat je er naderhand weer uit moet plukken...
Vraag haar subtiel doch vriendelijk haar 'oerwoud' een beetje bij te trimmen.
Ook kunnen jullie voor de daad misschien eens samen douchen (met een scheermes is misschien een optie, maak er een spelletje van) en dan zul je van de geur geen last meer hebben)!
Bite me!
pi_26287354
Hallo!!!!!!!

Je hebt een relatie. Dus ik neem aan dat je gewoon overal over kan praten.
Zeg haar dat ze d'r muts beter moet wassen. En evt. langs de kutkapper.

Kan dit niet, en stel dat ze je ook pijpt, was dan eerst je leuter een paar dagen niet, en laat ze dan pijpen. Wanneer ze reageerd dat ie niet fris ruikt, heb jij gelijk je antwoord klaar natuurlijk.
pi_26290572
Gewoon zeggen dat je wil dat ze zich scheert. Dat scheelt waarschijnlijk al een flinke slok op een borrel vwb geur.

Breng het wel op de juiste manier.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_26290801
Vriendin is "geurig"

volgens mij kun je hier al héél veel tips in teruglezen... (behalve het haar, dan, maar denk dat je dat er zelf wel bij kunt verzinnen...)
  zondag 17 april 2005 @ 12:16:31 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26292560
Daar verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')