abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2005 @ 16:54:13 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_26299863
quote:
Op zondag 17 april 2005 16:38 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

toevoer van voedsel en goederen ?
ja je weet wel, goud, haar, brillen etc...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_26300445
quote:

[..]

toevoer van voedsel en goederen ?

toch best gek als men eerst die spoorlijn opblaast en vervolgens klaagt dat de gevangen verhongeren.

iemand op de hoogte dat de amerikanen alle jappanners in de vs in concentratiekampen stopte ?
Meen je dit nu serieus of ben je aan het vissen?
"...and that, my liege, is how we know the Earth to be banana shaped"
pi_26300568
quote:
er konden hier wel honderdduizend terecht. ,,Ook niet veel", zegt Richard.
O - M - F - G

..............
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_26300825
quote:

[..]

Iemand op de hoogte dat de amerikanen alle jappanners in de vs in concentratiekampen stopte ?
Ja das toch algemeen bekend? En dus?
pi_26301117
Laatst vroegen ze ook op tv aan die domme jonge lui vragen over de oorlog. Zo zouden er 5000 doden zijn gevallen, en de oorlog speelt zich af rond de geboorte van Christus
De status 'bagger-user' voorbij
pi_26301121
Ja dat is algemeen bekend ja. Ik snap alleen niet wat de bedoeling is. Moeten we nu Auschwitz en andere vernietigingskampen gaan vergelijken met Rohwer en Jerome?
pi_26301320
quote:
Op zondag 17 april 2005 17:21 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

O - M - F - G

..............
Het is om te huilen niet?
  zondag 17 april 2005 @ 22:29:46 #83
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_26309062
quote:
[b]Op zondag 17 april 2005 16:38

iemand op de hoogte dat de amerikanen alle jappanners in de vs in concentratiekampen stopte ?
En weet je ook het verschil tussen een Japans/Duits concentratiekamp en een Amerikaans 'relocation center'?
Wijsneus...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_26309150
Ik vroeg het al aan hem, Klez maar tot dusver weinig sjoegge.
  zondag 17 april 2005 @ 22:36:14 #85
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_26309282
Is de laatste tijd vaak hier...
Allerlei boude uitspraken, ga je een inhoudelijke discussie aan zijn ze in geen velden of wegen meer te bekennen. Doetjes.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 17 april 2005 @ 23:24:29 #86
35455 Darth-Vader
Groen-Rechts
pi_26310809
Dan vraag ik mij af:

Waarom laat men niet het andere uiterste zien? Het straatbeeld anno 2200, waarin die verschrikkelijke arier enkel nog onder de grond te vinden is.

Natuurlijk is datgene wat in het Derde Rijk heeft plaatsgevonden verschrikkelijk, maar mag dat de multicul legitimeren?

Is er geen middenweg?
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
pi_26311269
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:24 schreef Darth-Vader het volgende:
Dan vraag ik mij af:

Waarom laat men niet het andere uiterste zien? Het straatbeeld anno 2200, waarin die verschrikkelijke arier enkel nog onder de grond te vinden is.

Natuurlijk is datgene wat in het Derde Rijk heeft plaatsgevonden verschrikkelijk, maar mag dat de multicul legitimeren?

Is er geen middenweg?
Waarom vind jij dat wat er zich in het Derde Rijk heeft afgespeelt verschrikkelijk? Die vraag ligt minder voor de hand dan het misschien lijkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bucc4n33R op 18-04-2005 00:12:50 ]
  maandag 18 april 2005 @ 00:04:49 #88
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26312004
Wat een trieste figuren.....
quote:
,Damn... woorden schieten hier echt te kort. Die heeft zeker niet vooraan gestaan toen god de hersens uit het uitdelen was. En ook de ouders zijn in deze materie zijn erg lakbaar.
Als overheid zou ik deze mensen gelijk onder toezicht willen stellen.
  maandag 18 april 2005 @ 00:07:13 #89
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26312065
Vergassen ze die lui tegenwoordig al?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26312134
Wat een in en in trieste gevallen zijn het eigenlijk, holy fuck hoe dom kunnen mensen zijn zeg.
pi_26312606
quote:
Opvallend veel Friese jongeren staan positief tegenover Duitsers.
Zeg eens loeder, waarom heb je deze regel benadrukt? De Duitsers van nu zijn, op een paar uitzonderingen na, toch zeker niet de Duitsers van toen?
  maandag 18 april 2005 @ 00:38:49 #92
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26312762
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:29 schreef klez het volgende:
En weet je ook het verschil tussen een Japans/Duits concentratiekamp en een Amerikaans 'relocation center'?
Wijsneus...
ze deden minder aan ontluizing ?

Toch wel knap eigenlijk dat die lonsdale gasten niks weten over de holocaust, ik kan toch verdomme geen dag tv kijken zonder eraan herinnerd te moeten worden.
hebben lonsdalers geen tv ofzo ?
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_26312900
quote:
* stil
  maandag 18 april 2005 @ 00:50:15 #94
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26312928
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:38 schreef Fonkmeistah het volgende:

Toch wel knap eigenlijk dat die lonsdale gasten niks weten over de holocaust, ik kan toch verdomme geen dag tv kijken zonder eraan herinnerd te moeten worden.
Die kijken waarschijnlijk naar de ZDF.
"Die Sendung mit der Maus" ... de rest is te hoog gegrepen.
pi_26314129
quote:

[..]

Het schijnt dat je er toch nog verrassend weinig van opsteekt.
  maandag 18 april 2005 @ 08:34:37 #96
52589 sjun
uit solidariteit
pi_26315339
quote:

[..]

Ze kijken satelliet TV omdat ze geen zin hebben in spookrekeningen van UPC
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 18 april 2005 @ 11:16:27 #97
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26317921
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:53 schreef Bucc4n33R het volgende:

[..]

Misschien omdat je dan toch niet helemaal beseft waar ongefundeerde haat toe leiden kan.
Dat bedoel ik: was mijn haat jegens kut-Marokkanen maar ongefundeerd. Dan zou zo'n bezoekje wellicht enig nut hebben.

Ik zie echt geen enkele correlatie tussen mijn afkeer van crimineel tuig dat de straten terroriseert, of Adolfs afkeer van Joden. En als die correlatie er wel zou zijn, dan hebben de geschiedenisboekjes toch echt wat weggelaten.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26319364
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:16 schreef Lemmeb het volgende:
Ik zie echt geen enkele correlatie tussen mijn afkeer van crimineel tuig dat de straten terroriseert, of Adolfs afkeer van Joden. En als die correlatie er wel zou zijn, dan hebben de geschiedenisboekjes toch echt wat weggelaten.
Omdat jij die correlatie niet ziet wil het niet zeggen dat er geen is. En daarin in schuilt hem precies het gevaar. Ik denk dat er maar weinig Duitsers waren die van zichzelf vermoedden in 1930 dat het ooit nog eens waanzinnige massamoordernaars zouden worden of in iedergaval aktief steun aan uitroeiing zouden verlenen. Toch heeft het zo uitgepakt omdat zij niet in zagen dat hun haat tegen bepaalde groepen voortkwam uit generalistaties en angst.
  maandag 18 april 2005 @ 14:43:55 #99
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26323052
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:18 schreef Bucc4n33R het volgende:

[..]

Omdat jij die correlatie niet ziet wil het niet zeggen dat er geen is. En daarin in schuilt hem precies het gevaar. Ik denk dat er maar weinig Duitsers waren die van zichzelf vermoedden in 1930 dat het ooit nog eens waanzinnige massamoordernaars zouden worden of in iedergaval aktief steun aan uitroeiing zouden verlenen. Toch heeft het zo uitgepakt omdat zij niet in zagen dat hun haat tegen bepaalde groepen voortkwam uit generalistaties en angst.
Dus iedere kritiek die men heeft op het spaaklopen van de multiculturele samenleving, of het constateren van feiten, werkt meteen onbewust toe naar een situatie waarin mensen vergast worden en vervolgd worden?

Ik denk dat mensen eens zaken los van elkaar moeten zien. De tweede wereldoorlog en de situatie in Duitsland is niet te vergelijken met de situatie die we vandaag de dag kennen, de oorzaken zijn radicaal anders, de kritiek die we geven en ontvangen is anders.

De overeenkomsten gaan maar zo ver, helaas wil een bepaalde groepering altijd de vergelijking doortrekken naar het absolute. Ze willen niet inzien dat bepaalde evenementen niet meer gelijk zijn, ze kunnen het niet verkroppen, uit een schuldgevoel, of een gebrek aan sociaal inzicht, dat de Joden in het Duitsland van Hitler, niet dezelfde rol vervullen als de Marrokanen in Nederland vandaag. Het enige dat ze willen zien is dat de grote massa, de autoriteit een instituut is dat aandrijft op het vernederen en vernietigen van een minderheid.

De wereld voor hen is akelig zwart wit, ze zien geen verschillen, omdat ze die niet willen zien. Iedere kritiek die hun zelfbeeld zou kunnen aanvallen wordt afgezwakt en tegegegaan met een vergelijking die kant nog wal raakt. Als je kritiek hebt op allochtonen, als de regering deze kritiek opneemt in haar beleid, dan is het huis te klein, en moet er gekrijst worden dat we net als de Nazi's zijn die de Joden klaarmaakten voor de gaskamers.
De allochtonen zijn voor hen altijd het slachtoffer, want het is een minderheid, en in hun verdraaide wereldbeeld kan er slechts een enkele vorm van racisme en discriminatie bestaan, en dat is de meerderheid die tegen een minderheid staat. Ze zijn te blind om in te zien dat in het Nederland van vandaag, die minderheid zich net zo schuldig maakt aan racisme en discriminatie, en ze willen niet inzien dat die minderheid niet de armzalige slachtoffers zijn van onterechte vervolging. Voor hen is de minderheid ten alle tijden onschuldig, en de meerderheid schuldig.

Alles dat hun wereldbeeld tegengaat zal worden ontkent.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 18 april 2005 @ 14:49:54 #100
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_26323198
quote:
Op zondag 17 april 2005 10:22 schreef AvispaCS het volgende:
- Waarom worden geen islamitische jongeren er naar toe gestuurd?
Die hebben ze niet in Friesland.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')