Aldrico blowde al jaren op dagelijkse basis. Toen hij dat in BB niet kon draaide hij een beetje doorquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:48 schreef Stranger het volgende:
Aldrico? Was de roddel niet dat die er uit was gezet omdat ie met Hummie geneukt had?
Aldrico klapt uit de school !! *** Primeur ***quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:48 schreef Stranger het volgende:
Aldrico? Was de roddel niet dat die er uit was gezet omdat ie met Hummie geneukt had?
Die hebben we ook nog gehad ja. Met Emile en Christine van der Horstquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:49 schreef Stranger het volgende:
De minst leuke BB was trouwens overduidelijk de 'BN'er' versie.
Alsjeblieft!quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:47 schreef Stranger het volgende:
Mag ik van jou, uit de categorie nutteloze beeldvulling: 'Aussie-male' Fewdie
Kennelijk dachten de kijkers daar anders overquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:50 schreef BB-Sandra het volgende:
[..]
Zo hoort het toch ook in big brother? Vind ik wel tenminste.
ja, dat was ook iets heel wazigs, die had toch een telefoon van een bewaker afgetroggeld ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
En wat was nou ookalweer het echte verhaal dat Ellen nooit in het BB-huis tijdens BB3 heeft gezeten? Was ze aangerand? Had ze contact gezocht met het thuisfront?
Terwijl ze in haar string met de billen omhoog ging net boven het zeepsop.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kennelijk dachten de kijkers daar anders over
Ja, zoiets hangt mij ook bij.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:52 schreef TheVulture het volgende:
ja, dat was ook iets heel wazigs, die had toch een telefoon van een bewaker afgetroggeld ofzo
Die kleding van d'rquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, zoiets hangt mij ook bij.
En waarom heeft het hier nog niet gegaan over de geweldige presentatie van Patty Brard?. Alleen dat al maakte de live-uitzendingen meer dan de moeite waard.
.
Wie weet, hij zit bij de juiste zender.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
Patty was het absolute dieptepunt van 4 jaar BB. Wat een drama was dat zeg. Die RLS van haar maakt dat ook weer helemaal duidelijk. De promo's alleen al kan ik niet verdragen... Ik wil BEAU terug!!!
Beauquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
Patty was het absolute dieptepunt van 4 jaar BB. Wat een drama was dat zeg. Die RLS van haar maakt dat ook weer helemaal duidelijk. De promo's alleen al kan ik niet verdragen... Ik wil BEAU terug!!!
Ja, en op fok kotste iedereen altijd op haar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, zoiets hangt mij ook bij.
En waarom heeft het hier nog niet gegaan over de geweldige presentatie van Patty Brard?. Alleen dat al maakte de live-uitzendingen meer dan de moeite waard.
.
Ja, vooral toen ze godverdomme zei toen er iets mis was met het geluid.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
.
Ja, dat jasje bij de finalequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kleding van d'r-
Iemand caps ?
En dat hij ook gewoon soms kritiek had op het programma. Dat is hem ook niet in dank afgenomen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
Het mooi van Beau was dat ie echt naar iedere aflevering keek en geïnteresse3rd was inj BB.De anderen zaten er zich zelf op te geilen.
Je leert dat soort dingen altijd pas waarderen als ze voorbij zijn. Tijdens BB had ik ook een hekel aan Diane, maar achteraf gezien was ze gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:56 schreef Stranger het volgende:
Ja, en op fok kotste iedereen altijd op haar.
Volgens mij heb ik zelfs ooit nog een 'patty doet het goed' topic geopend.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:57 schreef Stranger het volgende:
Nee, dan Martijn Krabbe, die zelf ook even een nachtje meedeed met BB, dat was een succes.
Ze paste juist perfect bij de hysterie van BB3.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
Alles beter dan Patty en haar idiote adoratie voor miss kelly..quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:57 schreef Stranger het volgende:
Nee, dan Martijn Krabbe, die zelf ook even een nachtje meedeed met BB, dat was een succes.
Inderdaad. Betwijfel echter of 'ie het wil.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:58 schreef TheVulture het volgende:
Beau als presentator van BB5 zou perfect zijn, hij zou het nu beter doen als toen, hij is nu scherper...
Vreselijk ja. Hij was toch helemaal psychisch ingestort toen, ofzo? En dat was toch ook het excuus dat die vreselijke shrink iedere week langs kwam?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:57 schreef Stranger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |