Jazekerquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:36 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Sandra
Kennen jullie deze nog?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:37 schreef Stranger het volgende:
Arcee:
http://lucifer.goddeloos.nl/Big_Brother_-_Big_Brother_Song.mp3
Waardeloze kwaliteit natuurlijk
Ja, lekker uit de maat, geweldig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zaten ze met z'n allen in 't nominatiehok.
Ben jij de echtequote:
Gert Jan was dat jaar de grootste innemerquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:38 schreef Stranger het volgende:
Was Leo niet gewoon elke avond dronken?
Hier: http://frontpage.fok.nl/column/631quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:41 schreef schatje het volgende:
Iemand een fotootje van Audrey??
Ze heeft toen ook nog op Fok! gepost.
De laatste BB. Ik was toen geloof ik een beetje te openhartig met mijn uitspraken over sex.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben jij de echte
Jij hebt er toen zeker niet heel lang ingezeten en in welk jaar was dat? Kan je me helemaal niet voor de geest halen
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:41 schreef schatje het volgende:
Zij ging toen toch ook lekker tekeer met Andries in het bubbelbad toen de rest erbij zat...quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Hier: http://frontpage.fok.nl/column/631.
Ik herinner me eerder dat je nooit je mond hield, waarover dan ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:43 schreef BB-Sandra het volgende:
[..]
De laatste BB. Ik was toen geloof ik een beetje te openhartig met mijn uitspraken over sex.
ja er begint iets te dagen, kwam jij toen niet samen aan met zo'n Limburgse tante?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:43 schreef BB-Sandra het volgende:
[..]
De laatste BB. Ik was toen geloof ik een beetje te openhartig met mijn uitspraken over sex.
Heb nog een topic geopend over de papagaai op Audrey's schouder die herkent werd door de visboer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:41 schreef schatje het volgende:
quote:Nelson Mandela fungeerde op dat moment als mijn voorbeeld! Fight for personal freedom and nothing but the truth!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja hij klom in oude bomen en sprak tegen Jezus. Dus dat zou best wel eens kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:48 schreef Stranger het volgende:
Aldrico? Was de roddel niet dat die er uit was gezet omdat ie met Hummie geneukt had?
Nee joh, Aldrico deed het niet met beesten, hij was gewoon homo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:48 schreef Stranger het volgende:
Aldrico? Was de roddel niet dat die er uit was gezet omdat ie met Hummie geneukt had?
Zo hoort het toch ook in big brother? Vind ik wel tenminste.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik herinner me eerder dat je nooit je mond hield, waarover dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |