Wat er na afloop van BB2 gebeurde is echt uniek. De eigen site van Bianca is nog wekenlang bestookt met enorme hatemails. Haar gastenboek werd helemaal volgeschreven met berichten waar de honden geen brood van lusten. Ik heb toen nog dagen in dat gastenboek meegelezen en me echt bescheurd soms. Die haat is tijdens of na een BB nooit meer zo groot geweest voor 1 bepaald persoon.quote:
Niet zo lief alsquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Daniëlle (BB3), die was ook wel lief.
Ik vond het lied van de bewoners zelf van BB1 het allerleukst.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef TheVulture het volgende:
OOk nog niet aan bod gekomen: De Begintunes... Leef was natuurlijk het ultieme BB-lied maar ik vond Quincy met Morgen weer een dag ook wel leuk.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef Stranger het volgende:
Koos is degene van BB2 aan wie ik me het ergst heb geërgerd. Kon niet eens poepen toen ie met een touw aan Georgie(?) vast zat.. Pff
Ik vond Sabine welquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, sabine is ook nog niet genoemd.
Ik heb nog de live-versie van de donderdagavonduitzending.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond het lied van de bewoners van BB1 zelf het allerleukst.
Maar dan noem je er ook een, zeg.quote:
Als ik hem van de bank losgeweekt zou kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Poep jij wel met Georgie aan en touwtje ?
Sandy had nooit ergens een mening over en hield zich overal buiten. Dat die BB heeft gewonnen is zomogelijk nog erger dan Bianca.quote:
Je zag haar in string die zo smerig was dat m'n tv spontaan op nederland - 3 sprongquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Sabine weleigenlijk. Die bijnamen die ze ook kreeg tijdens BB. De auping van Tilburg en het Matras....
-
Ja, meid met pit.quote:
Vooral haar zeer geslaagde media-carriere na BB, geweldig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond Sabine weleigenlijk. Die bijnamen die ze ook kreeg tijdens BB. De auping van Tilburg en het Matras....
-
En terecht, vond het ongelooflijk dat ze won. Had nog liever Koos zien winnen. Maar eigenlijk verdiende alleen Robin de overwinning!quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat er na afloop van BB2 gebeurde is echt uniek. De eigen site van Bianca is nog wekenlang bestookt met enorme hatemails. Haar gastenboek werd helemaal volgeschreven met berichten waar de honden geen brood van lusten. Ik heb toen nog dagen in dat gastenboek meegelezen en me echt bescheurd soms. Die haat is tijdens of na een BB nooit meer zo groot geweest voor 1 bepaald persoon.
Sturen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:26 schreef Stranger het volgende:
Ik heb nog de live-versie van de donderdagavonduitzending.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, sabine is ook nog niet genoemd.
laat me raden, Kelly?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
,,Qua intellectuele vermogens gaan we er wat dat betreft hier niet echt op vooruit.”
Heb je überhaupt gezien met wat voor freaks ze in een huis zat gepropt? Geen wonder dat je dan niet opvalt. Alleen Priscella heeft haar overtroffen in muurbloemspelen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sandy had nooit ergens een mening over en hield zich overal buiten. Dat die BB heeft gewonnen is zomogelijk nog erger dan Bianca.
Ik vergeet nooit meer toen Bart het huis uit kwam. Sabine stond vol verwachting op hem te wachten (terwijl dat eerst andersom leek), maar Bart liep na een snelle hug bijna emotieloos langs haar heen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
-
Met een beetje pech hadden wij een transformator gehadquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Maar we kunnen niet tippen aan Amerika daar wonj een één benige homofiel.
Jammer dat ze er eerder uit moest dan anouk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Cyrille, prachtig hoe ze dat nummer uit Pocahontas zong voor Ruud.
Die knipte z'n neusharen vol in de cameraquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Mohammed, met z'n artiestennaam Darius. Who cares.
Hij vond het ook maar "for the time being" en daar had zij idd niet op gerekend.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer toen Bart het huis uit kwam. Sabine stond vol verwachting op hem te wachten (terwijl dat eerst andersom leek), maar Bart liep na een snelle hug bijna emotieloos langs haar heen.
Er waren heel wat kleurrijke figuren die ik de overwinning liever gegund had. Sandy was net zo veelzeggend als de deurmat daar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Heb je überhaupt gezien met wat voor freaks ze in een huis zat gepropt? Geen wonder dat je dan niet opvalt. Alleen Priscella heeft haar overtroffen in muurbloemspelen.
Die durfde na z'n BB-avontuur z'n huis niet meer uit. Hij wist zeker dat hij door z'n fans gestalkt werd. Er stonden immers allemaal auto's op de parkeerplaats voor het flatgebouw waar hij woondequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Mohammed, met z'n artiestennaam Darius. Who cares.
Klopt. Sandy heeft alleen maar gewonnen omdat ze zo'n stille was. Maar dat vind ik geen reden om te winnen. Irritante figuren, daar draait het allemaal om.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er waren heel wat kleurrijke figuren die ik de overwinning liever gegund had. Sandy was net zo veelzeggend als de deurmat daar.
Welke Big Brother bewoner spreekt hier??? Niet Googlenquote:Ik geef naast de opleiding astrologie ook astrologische coaching (ondersteuning). Voorafgaand aan een astrologisch gesprek heb ik nodig: je naam, geboorteplaats, geboortedatum en geboortetijdstip. Gedurende het gesprek stel ik een aantal vragen voor het verkrijgen van persoonlijke achtergrondinformatie, aan de hand waarvan de horoscoopgegevens kunnen worden geïnterpreteerd.
Sandy's job was stil zijn, zitten en mooi wezen. En dat deed ze geweldig...quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er waren heel wat kleurrijke figuren die ik de overwinning liever gegund had. Sandy was net zo veelzeggend als de deurmat daar.
GJ was een moeilijk type. In het begin mocht ik hem nog wel, maar al snel werd het een irritant figuur. Misschien wel een van de ergste uit 4 jaar BB.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Gert-Jan, mocht die niet 'es voor DJ spelen en dat toen niemand luisterde?
Ik vond hem wel okee.
Wel een of ander sexschandaaltje later.
Mona?quote:
Hij is toch bevriend met psycho Patty? Nah, dat zegt weer genoeg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Gert-Jan, mocht die niet 'es voor DJ spelen en dat toen niemand luisterde?
Ik vond hem wel okee.
Wel een of ander sexschandaaltje later.
Bianca BB1 of Karin?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Welke Big Brother bewoner spreekt hier??? Niet Googlen![]()
.
Hoi schatje... Nu jij blauw bent zul je toch wat liever moeten doen tijdens BB5quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:33 schreef schatje het volgende:
.
Bianca over Ruud, na een rascistische mop.quote:
Pascal en Coos waren juist de meeste foute personenquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GJ was een moeilijk type. In het begin mocht ik hem nog wel, maar al snel werd het een irritant figuur. Misschien wel een van de ergste uit 4 jaar BB.
Eeeh, Mona?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:33 schreef schatje het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |