Mooi hè ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Geweldige openingspost
Je had vast haastquote:
Nee was een tatoo meisjequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
En de man die niets meer te leren had was Darius?
Lekker is niet het goede woord.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:10 schreef Remzz het volgende:
Ik vond Dianne trouwens wel erg lekker
Ja de mooiste valse versie van HotelCalifornia ooit.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:11 schreef BVO het volgende:
California was Ruud?
Die ging via de achterdeurquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
BB5 moet in ieder geval zo worden als de eerste BB in Hongarije
Weten jullie dat nog.. met Evi ?
En die bijdrage van jou niet te vergetenquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:11 schreef Escape2Dawn het volgende:
Wat een kut topic net zoals het onderwerp trouwens
Judith zou hem gemaakt kunnen hebben met d'r zelfingenomen kutkopquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:08 schreef tong80 het volgende:
Wie zei wat ? :
'Ok ik ga ik heb al veel geleerd hier, ik heb niks meer over mezelf te leren.'
Mensen die 'trouwens' achter een zin zetten hebben een gebrek aan woorden, trouwens.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:11 schreef Escape2Dawn het volgende:
Wat een kut topic net zoals het onderwerp trouwens
Ze ging voor het geld. En dat was niet de bedoeling van Hummyquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Judith zou hem gemaakt kunnen hebben met d'r zelfingenomen kutkop
shmoopy was ook antiequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik was geloof ik de enige die de pest had aan Ruud.. en dat is in de loop der jaren alleen maar erger geworden
En een nieuwe Diane... met haar in de buurt gebeurde er altijd watquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:15 schreef Stranger het volgende:
*Hoopt op een nieuwe desiree*
Één van mijn all time favorites.
Om haar studieschuld af te lossen als ik het me goed kan herinneren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Bianca ging er gelijk uit met Mona. Ze boden iemand geld en dachten dat alleen Mona eruit zou gaan.
Maar Bianca de Lesbo tatoo queen was haar voor en sprak die woorden.
Doet me meteen denken aan die andere Bianca, met de legendarische woorden:quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Bianca ging er gelijk uit met Mona. Ze boden iemand geld en dachten dat alleen Mona eruit zou gaan.
Maar Bianca de Lesbo tatoo queen was haar voor en sprak die woorden.
dat DACHT onze Dees. God, dat kind was zo makkelijk van d'r apropos te krijgen....quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:18 schreef scanman01 het volgende:
Toen Bart even terug was in BB2 had hij toch meteen wat met Desiree... of zit ik nou helemaal mis?
The Bitchquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan die andere Bianca, met de legendarische woorden:
"Neem het geld nou maar aan Koos"....
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig he? Eerst aanpappen met robin om hem vervolgens 2 punten te geven bij het nominerenquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat DACHT onze Dees. God, dat kind was zo makkelijk van d'r apropos te krijgen....
Binnen?quote:
Een dominant secreet was het!quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja heb het al in het vorige topic gemeld maar die Bianca uit BB2 was echt een enorme graftak...
'Mamaaaaaaaa, ik heb je zo gemist.'quote:
ik vond het gewoon zo'n ontiegelijk sneu wijf... zat overduidelijk met zichzelf in de knoei. Ze had toch ook totaal geen vriendinnen in real-life.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Geweldig he? Eerst aanpappen met robin om hem vervolgens 2 punten te geven bij het nomineren
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
Ja, sabine is ook nog niet genoemd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik vond het gewoon zo'n ontiegelijk sneu wijf... zat overduidelijk met zichzelf in de knoei. Ze had toch ook totaal geen vriendinnen in real-life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |