abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 april 2005 @ 21:19:28 #101
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26281279
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:14 schreef paddy het volgende:

[..]

Mijn vader zei altijd, pak er één van een groep, en de sterkste, en grijp die naar de keel...niet slaan, want dit zou ik toch niet winnen....ben dus ook niet sterk, maar heb die raad 2x opgevolgd, en moet eerlijk zeggen, heeft geholpen...
Maar nu was ik altijd best wel lief, en had ook nooit problemen (bijna nooit) En had een grote broer, met een heleboel populaire vrienden....die mij dus allemaal beschermden.
Iets onverwachts doen zet jezelf al in een sterkere positie. Vroeger op de middelbare school wel een keer dusdanig zat geworden van pesterijen dat ik de sterkste met 1 slag tegen de vlakte sloeg. Blijkbaar was het schrikeffect voldoende (En viel het niet op dat ik zelf degene was die het hardste geschrokken was), daar het rustiger werd daarna.

Voor de rest eigenlijk nooit geweld gebruikt. Op het moment dat ik boos word gebeuren er andere dingen met me.
pi_26281544
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Iets onverwachts doen zet jezelf al in een sterkere positie. Vroeger op de middelbare school wel een keer dusdanig zat geworden van pesterijen dat ik de sterkste met 1 slag tegen de vlakte sloeg. Blijkbaar was het schrikeffect voldoende (En viel het niet op dat ik zelf degene was die het hardste geschrokken was), daar het rustiger werd daarna.

Voor de rest eigenlijk nooit geweld gebruikt. Op het moment dat ik boos word gebeuren er andere dingen met me.
En nu maak je me dus nieuwsgierig
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zaterdag 16 april 2005 @ 21:31:31 #103
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26281577
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:30 schreef paddy het volgende:

[..]

En nu maak je me dus nieuwsgierig
Nieuwsgierig naar wat?
pi_26283367
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 21:31 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nieuwsgierig naar wat?
""""Op het moment dat ik boos word gebeuren er andere dingen met me. """
Welke dingen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  zaterdag 16 april 2005 @ 22:38:56 #105
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26283467
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 22:35 schreef paddy het volgende:

[..]

""""Op het moment dat ik boos word gebeuren er andere dingen met me. """
Welke dingen
Doorgaans klap ik dicht en sla aan het huilen.
pi_26283739
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Doorgaans klap ik dicht en sla aan het huilen.
Ik ben haast nooit boos, en wanneer ik boos word, ga ik denigreren.Maar huilen wanneer ik boos ben?
Nee dus
  zaterdag 16 april 2005 @ 22:50:03 #107
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26283797
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 22:48 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ben haast nooit boos, en wanneer ik boos word, ga ik denigreren.Maar huilen wanneer ik boos ben?
Nee dus
Ik ben (gelukkig) ook bijna nooit boos, en het is dus ook niet goed voor me.
  zondag 17 april 2005 @ 01:14:49 #108
50501 Nynex
S.P.Q.R
pi_26287284
Zelfde reden als waarom vrouwen geen dienstplicht kennen.

Onze vrouwtjes zijn ondanks die facade die we nu al ruim een halve eeuw volhouden nog steeds gewoon het zwakkere geslacht die wij als mannen gewoon in bescherming nemen.

Zo hoort het gewoon, en het voelt voor mij goed aan. Natuurlijk sla je geen vrouwen, natuurlijk hou je die deur voor mevrouw open, enz. De vrouwen moeten voor ons kinderen baren en verzorgen, en derhalve toekomstige generaties mensen verzekeren. Die dien je gewoon goed te behandelen.
Senatus Populus Que Romanus
pi_26289117
- Was sich liebt, das neckt sich (een leuke kalenderspreuk)
- Jij gaat naar de vrouwen. Vergeet de zweep niet (Nietzsche)
- Alles aan de vrouw is een raadsel, en alles aan de vrouw heeft één oplossing: en die heet zwangerschap. (Nietzsche)
-Twee dingen wil de ware man: gevaar en spel. Daarom wil hij de vrouw, als het gevaarlijkste speelgoed.(Nietzsche, alledrie uit hetzelfde hoofstuk uit: Aldus sprak Zarathoestra)
  zondag 17 april 2005 @ 03:37:35 #110
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26289127
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_26289176
Wat een onzin alleaal. Dan ben je als man geboren met het geluk dat je sterker bent, dan moet je het gebruiken ook.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_26289207
Een vrouw met een mes of pistool mag je wel slaan dus nadat je er 1 bewusteloos geslagen hebt altijd een wapen erbij leggen voor dat je de ambulance belt,opgelost.
  zondag 17 april 2005 @ 08:38:46 #113
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_26289822
Ja, we zijn weer grappig vandaag ! Kijk ons nou toch eens lollige dingen posten, zijn we niet om te bescheuren ?
Mu!
pi_26290469
quote:
Op zondag 17 april 2005 01:14 schreef Nynex het volgende:
Zelfde reden als waarom vrouwen geen dienstplicht kennen.

Onze vrouwtjes zijn ..................................... het zwakkere geslacht die wij als mannen gewoon in bescherming nemen tegen mannen
..............
Dat was je even vergeten erbij te zetten

Lijkt een beetje op de mafia, The Godfather, ''An offer you cannot refuse'' want anders......
  zondag 17 april 2005 @ 10:40:47 #115
50501 Nynex
S.P.Q.R
pi_26290680
quote:
Op zondag 17 april 2005 10:24 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Dat was je even vergeten erbij te zetten

Lijkt een beetje op de mafia, The Godfather, ''An offer you cannot refuse'' want anders......
Tegen mannen, tegen dichtslaande deuren, wilde dieren, grote spinnen, kleine muizen, enge films, regenplassen op de stoep, noem maar op
Senatus Populus Que Romanus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')