Iets onverwachts doen zet jezelf al in een sterkere positie. Vroeger op de middelbare school wel een keer dusdanig zat geworden van pesterijen dat ik de sterkste met 1 slag tegen de vlakte sloeg. Blijkbaar was het schrikeffect voldoende (En viel het niet op dat ik zelf degene was die het hardste geschrokken was), daar het rustiger werd daarna.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd, pak er één van een groep, en de sterkste, en grijp die naar de keel...niet slaan, want dit zou ik toch niet winnen....ben dus ook niet sterk, maar heb die raad 2x opgevolgd, en moet eerlijk zeggen, heeft geholpen...![]()
Maar nu was ik altijd best wel lief, en had ook nooit problemen (bijna nooit) En had een grote broer, met een heleboel populaire vrienden....die mij dus allemaal beschermden.![]()
![]()
En nu maak je me dus nieuwsgierigquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iets onverwachts doen zet jezelf al in een sterkere positie. Vroeger op de middelbare school wel een keer dusdanig zat geworden van pesterijen dat ik de sterkste met 1 slag tegen de vlakte sloeg. Blijkbaar was het schrikeffect voldoende (En viel het niet op dat ik zelf degene was die het hardste geschrokken was), daar het rustiger werd daarna.
Voor de rest eigenlijk nooit geweld gebruikt. Op het moment dat ik boos word gebeuren er andere dingen met me.
""""Op het moment dat ik boos word gebeuren er andere dingen met me. """quote:
Doorgaans klap ik dicht en sla aan het huilen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:35 schreef paddy het volgende:
[..]
""""Op het moment dat ik boos word gebeuren er andere dingen met me. """
Welke dingen![]()
Ik ben haast nooit boos, en wanneer ik boos word, ga ik denigreren.Maar huilen wanneer ik boos ben?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doorgaans klap ik dicht en sla aan het huilen.
Ik ben (gelukkig) ook bijna nooit boos, en het is dus ook niet goed voor me.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit boos, en wanneer ik boos word, ga ik denigreren.Maar huilen wanneer ik boos ben?
Nee dus
Dat was je even vergeten erbij te zettenquote:Op zondag 17 april 2005 01:14 schreef Nynex het volgende:
Zelfde reden als waarom vrouwen geen dienstplicht kennen.
Onze vrouwtjes zijn ..................................... het zwakkere geslacht die wij als mannen gewoon in bescherming nemen tegen mannen
..............
Tegen mannen, tegen dichtslaande deuren, wilde dieren, grote spinnen, kleine muizen, enge films, regenplassen op de stoep, noem maar opquote:Op zondag 17 april 2005 10:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dat was je even vergeten erbij te zetten![]()
Lijkt een beetje op de mafia, The Godfather, ''An offer you cannot refuse'' want anders......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |