Oei!quote:Op maandag 2 mei 2005 10:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
GODVERDOMME!
Hij is bezorgd, maar die tyfusdouane heeft um onderschept. 66 euro invoerrechten..
Dat had ik dus ook met mijn DS, klotedouanequote:Op maandag 2 mei 2005 10:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
GODVERDOMME!
Hij is bezorgd, maar die tyfusdouane heeft um onderschept. 66 euro invoerrechten..
VG+ zet 'plastic toy $20,- op de verpakking.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:28 schreef Darkzell het volgende:
En bij Videogamesplus loop je dat risico niet of iig minder? Wil nl ook een PSP bestellen maar weet niet waar.
Ik heb dan zeker geluk gehad. Heb je het ook bij videogamesplus besteld dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:35 schreef matthijst het volgende:
Niet zo vaag: toy game :/ , $20
Bij mij stond Lab Equipment, met universiteitsstickers erop, werd er mooi uit gevist.
't is een kwestie van mazzel hebben... als ze hun 100e Toy Game, $20 binnen langs zien komen zullen ze wel wakker worden
Nee, bij kiddyl. Geloof dat er toen een stuk of 3 tegelijk uitgepikt werden. Daarna heeft ie zijn verzendmethode aangepast geloof ik (inpakpapier eromheen ofzo) en dan gaat het schijnbaar weer een tijdje goedquote:Op maandag 2 mei 2005 12:39 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb dan zeker geluk gehad. Heb je het ook bij videogamesplus besteld dan?
Maar ja dat uitkiezen van pakjes gebeurt toch gewoon willekeurig. Ik blijf me er wel over verbazen dat je de douane zo makkelijk kunt omzeilen.
Het is dus gewoon een kwestie van slim verpakkenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef matthijst het volgende:
Nee, bij kiddyl. Geloof dat er toen een stuk of 3 tegelijk uitgepikt werden. Daarna heeft ie zijn verzendmethode aangepast geloof ik (inpakpapier eromheen ofzo) en dan gaat het schijnbaar weer een tijdje goed
Die heb ik ookquote:Op maandag 2 mei 2005 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Naja, ik heb nu wel de Japanse.
Die had is sowieso liever..
Welke games heb je dan allemaal?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:44 schreef matthijst het volgende:
Net NBA Street Showdown binnen gekregen. Paar potjes gespeeld nu, ziet er cool uit en speelt ook wel geinig... Commentaar en muziek zijn![]()
Wat dan wel weer kut is; nu is het wachten op Coded Arms, want verder komt er geen ruk meer uit, tenzij Midnight Club 3 wat is?
Hij is gaaf hequote:Op maandag 2 mei 2005 16:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whaaaaaaaaa, wat vet.
Snoertje koop je voor ¤ 1,50quote:Alleen die adapter zodat ik um kan opladen is kut, dat Japanse stekkertje valt er steeds uit.
Mindblowing, echt niet te geloven.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij is gaaf he
[..]
Snoertje koop je voor ¤ 1,50
Ze mogen dan iets loszitten maar ik vind ze er wel enorm geil uitzienquote:Op maandag 2 mei 2005 17:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Enige minpuntjes zijn de ietwat losse schouderknoppen
Zo ziek inderdaad... Het vage is dat mensen die ik ken zoiets hebben van "PSP, uhm ja, 't zal wel, da's die gameboy van Sony"....quote:Op maandag 2 mei 2005 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mindblowing, echt niet te geloven.
Die graphics, friggin hell wat vet..
Ik had niet verwacht dat ie zoveel indruk zou maken op me,quote:Op maandag 2 mei 2005 18:02 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet ook weer eens wat games kopen voor mijn PSP. Heb hem nu alweer een tijdje niet aangeraakt![]()
Wekom Dr.Daggla tot de groep der PSP bezitters
Het is idd een fraai staaltje techniek. Maar ja dat kan je wel overlaten aan Japannersquote:Op maandag 2 mei 2005 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik had niet verwacht dat ie zoveel indruk zou maken op me,.
Het plan om een DS te kopen is ook meteen in de ijskast. (lees: vriezer. )
Ik kan niet wachten op Lumines..
En het mooie is, dit is pas de eerste generatie games.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is idd een fraai staaltje techniek. Maar ja dat kan je wel overlaten aan Japanners
Lumines is erg leuk. Lekker puzzelen met relaxte muziek erbij
Wat een bullshit.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:29 schreef Tware het volgende:
ik heb ds en psp. Opzich vind ik psp wel vetter, maar de games die er nu nog op zijn zijn zo klote stuk voor stuk... ze zien er wel leuk uit, oke, maar het is allemaal van been there done that... Ik wacht iig nog op coded arms en lumines:P
Ik denk dat je z'n superieriteit mbt graphics op de handheld markt pas ECHT begrijpt wanneer je 'm even hebt mogen vasthoudenquote:Op maandag 2 mei 2005 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ie zoveel indruk zou maken op me,.
Lol Ridge racer en wipe out games ken ik allemaal wel, wel geinig om een keertje te spelen, maar je bent er snel op uitgekeken... lijkt ook erg op elkaar... Tony hawk heb ik al 1000 x gespeeld op de pc, xbox en weet ik t wat allemaal niet nog meer. Lumines lijkt me idd wel geinig en wacht ik ook nog op. En wat lul jij over platformers? daar heb ik helemaal niets over gezegdquote:Op maandag 2 mei 2005 18:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
De 600ste platformer heb je ook nog niet gezien dan?
Wipe-out is simpelweg briljant.
Waanzinnige graphics, verslavende gameplay, perfecte soundtrack.
Dat je niet van racegames houdt betekent nog niet dat de games klote zijn.
Ridge Racer
Wipe-out
Tony Hawks
Lumines
Allemaal top games.
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef Tware het volgende:
En wat lul jij over platformers? daar heb ik helemaal niets over gezegd![]()
quote:graphics en het apparaatje zelf zijn erg leuk, maar verder... Een console moet het van de games hebben, daarvan zie ik nog niet echt leuke op de psp
Moet je nog even afwachten voor de koelere games, en btw als je lumines nog wil hebben ik verkoop de mijne http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8189367944quote:Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef Tware het volgende:
[..]
Lol Ridge racer en wipe out games ken ik allemaal wel, wel geinig om een keertje te spelen, maar je bent er snel op uitgekeken... lijkt ook erg op elkaar... Tony hawk heb ik al 1000 x gespeeld op de pc, xbox en weet ik t wat allemaal niet nog meer. Lumines lijkt me idd wel geinig en wacht ik ook nog op. En wat lul jij over platformers? daar heb ik helemaal niets over gezegd![]()
graphics en het apparaatje zelf zijn erg leuk, maar verder... Een console moet het van de games hebben, daarvan zie ik nog niet echt leuke op de psp
Reageer even normaal zegquote:Op maandag 2 mei 2005 20:09 schreef Tware het volgende:
@ Swetsenegger : Idioot, ik heb het toch helemaal niet over mario of platformers... stomme mongool. Ben je nou echt dom of reageer je alleen zo in je posts.
Ach gossie... kijk eens jongens, hij kan twee woorden typen...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:09 schreef Tware het volgende:
@ Swetsenegger : Idioot, ik heb het toch helemaal niet over mario of platformers... stomme mongool. Ben je nou echt dom of reageer je alleen zo in je posts.
En voor de DS wel? Dat is ook al 600 keer vertoont... idioot.quote:Ik zeg dat er nog weinig echt leuke verfrissende games op de psp zijn waarvoor je het ding eigenlijk zou moeten kopen (en of die er komen?).
Dat is duidelijk!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:28 schreef Tware het volgende:sorry hehe kan niet tegen dat soort reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |