Een heleboel!!! (ikzelf niet overigens...)quote:Op woensdag 27 april 2005 21:58 schreef Syd het volgende:
en zijn er mensen met ervaring bij deze shop ?
Heb je de foto's in de juiste map gezet?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:06 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
hoe krijg ik foto's op mijn psp? ik heb usb connectivity aangezet en mijn pc herkent hem ook, maar als ik er foto's bijvoorbeeld heen heb gesleept, dan zegt de psp tcoh dat hij geen foto's heeft.
ik heb btw net 1 dood pixeltje ontdekt. toch jammer
Geil!quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
De allereerste case mod voor de PSP![]()
[plaatje]
Zover ik kan zien heb ik geen enkele dode pixel.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
edit: probleem zelf opgelost. dan maar een vraagje in de groep gooien. hebben mensen in dit topic ook dead pixels? zo ja hoeveel. ik heb er zoals eerder vermeld 1, op best een kutplek, maarja die pixeltjes zijn zo klein, dat je ze nauwelijks ziet gelukkig
Ik heb alleen met Twisted Metal online gespeeld (die heeft gewoon een online optie) en daarvoor heb je een router nodig (infrastructure verbinding)quote:Op donderdag 28 april 2005 19:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij is betaald.
Ik kan nu al niet meer wachten,.
Hopelijk heb ik um halverwege de komende week.
Swets, jij hebt al online gespeeld toch? Wat heb ik daar voor nodig? Is een wireless PCI kaartje genoeg?.
Godver, dus met een wireless kaartje via m'n pc gaat niet lukken?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb alleen met Twisted Metal online gespeeld (die heeft gewoon een online optie) en daarvoor heb je een router nodig (infrastructure verbinding)
Adhoc kan je alleen met andere PSP's verbinden.
Volgens mij werkt KAI of XLINK ook alleen met infrastructure verbindingen, en dan nog niet eens met elk merk router, om welke vage reden dan ook.
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Japanse sales
...
7. Xbox - 112 / 315 / 6.089
...
Nee...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Godver, dus met een wireless kaartje via m'n pc gaat niet lukken?!
Welke artikelcode?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb thuis een wireless router van sitecom (een of ander simpel ding). Kan ik daar dan verbinding mee maken met mn PSP?
Ik heb echt geen idee hoe het werkt..
Sitecom heeft een wireless routertje met kaartjes voor 50 euro ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoeveel gaat het mij kosten om het online klaar te maken..
Ah, tof.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sitecom heeft een wireless routertje met kaartjes voor 50 euro ofzo.
Uiteraard is dat geen spannende router, maar dat heb je ook niet nodig voor de PSP
Het is al gelukt. Ik heb de PSP gewoon laten scannen en toen was er opeens verbinding.quote:
Ik vind het echt geniaal! Eigenlijk net zo goed als Tetris en dan met betere muziek enzo!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is Lumines echt zo goed, K1?
Bedankt,quote:Op donderdag 28 april 2005 20:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind het echt geniaal! Eigenlijk net zo goed als Tetris en dan met betere muziek enzo!
Neuh, zo eencoudig is infrastructure... mits je geen WPA (ondersteunt de PSP nietquote:Op donderdag 28 april 2005 20:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is al gelukt. Ik heb de PSP gewoon laten scannen en toen was er opeens verbinding.
Ik dacht dat het veel ingewikkelder zou zijn
mijn Access Point staat op Mixed, wel wep ingesteld maar gewoon de key in de PSP ingevuld, maar mijn PSP wil geen connectie krijgen, dus dat is een beetje aankloten nu. AP is een wl300g van Asusquote:Op donderdag 28 april 2005 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neuh, zo eencoudig is infrastructure... mits je geen WPA (ondersteunt de PSP niet) of WEP hebt ingesteld
En je router natuurlijk op 802.11B of mixed hebt ingesteld.
Heb je misschien Access Control aanstaan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:32 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn Access Point staat op Mixed, wel wep ingesteld maar gewoon de key in de PSP ingevuld, maar mijn PSP wil geen connectie krijgen, dus dat is een beetje aankloten nu. AP is een wl300g van Asus
Nope speciaal uitgezet, had hem wel eerst aanstaan maar gewoon mac adres van de PSP ingevoerdquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je misschien Access Control aanstaan?
Met een beetje mazzel heb ik um maandag/dinsdagquote:Order Status: Now Shipping
Ok, ik had trouwens hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope speciaal uitgezet, had hem wel eerst aanstaan maar gewoon mac adres van de PSP ingevoerd
Me 2 en GTA natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wacht op coded arms
Ja, die heb ik gekocht bij de FutureZone omdat ik mn PSP vaak meeneem als ik ga vissen (:P). Ik heb nog geen krassen op het beeldscherm, maar waarschijnlijk had ik dat ook niet gehad als ik geen schermbeveiligplakding had gehad. Dus of het echt iets uitmaakt weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb ik um maandag/dinsdag.
UPS is meestal wel okay,.
[edit]
Ik heb ook van die schermbeveiligplakdingen gekocht, iemand daar ervaring mee?
Mooi, ik bewaar ze vooral voor als ik naar buiten ga.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gekocht bij de FutureZone omdat ik mn PSP vaak meeneem als ik ga vissen (:P). Ik heb nog geen krassen op het beeldscherm, maar waarschijnlijk had ik dat ook niet gehad als ik geen schermbeveiligplakding had gehad. Dus of het echt iets uitmaakt weet ik niet.
Leer er mee leven. Mijn PSP heeft ook een paar dode pixels. Ik had videogames.ca gemailed of ik hem kon ruilen dat kon niet. Het valt niet onder de garantie en het staat ook in het boekje van Sony dat het acceptabel is.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:17 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb nu ontdekt dat mijn PSP 4 dode pixels heeft. dat is me toch wat veel en dus is mijn vraag: wat raden jullie me aan? stuur ik hem op naar Sony USA na ze hierover te hebben geïnformeerd of probeer ik mijn garantie te verhalen bij USPS/TPG omdat hij zonder mankementen (zegt verkoper) is opgestuurd?
(sony Nederland schijnt niets te kunnen/willen doen, zal hierover wel even bellen, maar het is immers weekend)
Ik vind het overigens laf hoe Sony zich indekt, want ik vind het wel een productiefout maar ja wat kan je er tegen doen. Ik heb me er gewoon bij neergelegd, risico van het vak.quote:Red,blue or green spots (bright spots) or black spots (dark spots) may appear in certain locations on the LCD screen. The appearance of such spots is a normal occurrence associated with LCD screens and is not a sign of a malfunction. LCD screens are made using highly precise technology. However, a very small number of dark pixels or continuously lit pixels exist on each screen.
Sony Amrika heeft OOK verklaard dat wanneer dode pixels storend zijn, ze deze gewoon omruilen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leer er mee leven. Mijn PSP heeft ook een paar dode pixels. Ik had videogames.ca gemailed of ik hem kon ruilen dat kon niet. Het valt niet onder de garantie en het staat ook in het boekje van Sony dat het acceptabel is.
Pagina 13
[..]
Ik vind het overigens laf hoe Sony zich indekt, want ik vind het wel een productiefout maar ja wat kan je er tegen doen. Ik heb me er gewoon bij neergelegd, risico van het vak.
Maar donderdag zag je er slechts 1 en nu 4.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:17 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik heb nu ontdekt dat mijn PSP 4 dode pixels heeft.
klopt misschien, maar je gaat er wel meer op letten, en wordt het uiteindelijk toch wel ergerlijk voor sommige mensen, m'n psp heeft 3 dooie pixels, ze vallen ook niet op en is ook niet het meest ergerlijke van de psp, denk toch dat het de vingerafdrukken en de kleine krasjes die hoe dan ook op je psp zullen verschijnen als je er normaal mee omgaat, en niet te vergeten je tandafdrukken als je WEER bij wipeout net voor de finish een missile in je aars krijgt (en dat je nog net wel logish na kan denken dat tegen de muur aan smijten einde verhaal is)quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Draai ik nu zo'n schermtest progje komen er misschien 3 dode pixels uit... so what? Ze vallen me zeer duidelijk niet op.
Dus waarom een schermtest proggie draaienquote:Op maandag 2 mei 2005 02:17 schreef knater het volgende:
[..]
klopt misschien, maar je gaat er wel meer op letten, en wordt het uiteindelijk toch wel ergerlijk voor sommige mensen,
Swets is in denial....quote:Op maandag 2 mei 2005 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus waarom een schermtest proggie draaien.
Ik zie ze nu niet, dus ze zijn er niet.
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Swets is in denial....
Dr. Phillllllllllllllllllllllllllll![]()
Goed kijken, en verder vooral NIETS doen.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij wordt vandaag bezorgd, maar dan is er niemand..
Morgen dus.
Hoe kan ik die pixels checken, eigenlijk?.
Geen, ik las de discussie net terug en je hebt idd gelijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar als je ze niet direkt met het blote oog zie... what's the use.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |