Alleen als je pech hebt.quote:Op zondag 24 april 2005 20:29 schreef Jebus het volgende:
Kan iemand me vertellen hoeveel import belasting ik moet betalen aan de UPS? ( ik heb hem van Lik-Sang) Ik krijg hem namelijk morgen waarschijnlijk binnen, dus weet ik ff hoeveel geld ik moet gaan pinnen(en moet je die tax altijd betalen of alleen als je pech hebt? )
Canadeze dollar that is, ook op de vrachtbrieven stond dat bedrag vermeldquote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef Together-Alone het volgende:
Bij ons zat er zo'n handig stickertje op dat vermelde dat het pakketje maar zo'n 20 dollar waard was. Geen invoerrechten ofzo dus.
Denk dat veel internetwinkels het risico niet willen lopen want het lijkt me dat ze gewoon een boete kunnen krijgen als ze er bij de douane achterkomen dat dit op grote schaal gebeurt. En als een pakketje wordt onderschept dan moet je gewoon invoerrechten betalen.quote:Op maandag 25 april 2005 10:35 schreef MrX1982 het volgende:
Doen ze idd goed die Canadezen.
Maar dat is dan tamelijk simpel om invoerrechten te omzeilen waarom doen niet meer webwinkels dat en wat als je wordt gepakt? Het is in wezen fraude.
Ze lopen idd wel een risico natuurlijk. Maar ik bedoelde meer wat er gebeurt als ze het pakje onderscheppen en zien dat er iets in zit wat meer dan CAD20 is. Dat je invoerrechten moet betalen is duidelijk maar de verzender zal wel een flinke boete krijgen. Maar aan de andere kant het is een Canadees bedrijf kunnen die dan worden veroordeeld in Nederlandquote:Op maandag 25 april 2005 10:37 schreef Tain het volgende:
Denk dat veel internetwinkels het risico niet willen lopen want het lijkt me dat ze gewoon een boete kunnen krijgen als ze er bij de douane achterkomen dat dit op grote schaal gebeurt. En als een pakketje wordt onderschept dan moet je gewoon invoerrechten betalen.
Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 25 april 2005 10:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze lopen idd wel een risico natuurlijk. Maar ik bedoelde meer wat er gebeurt als ze het pakje onderscheppen en zien dat er iets in zit wat meer dan CAD20 is. Dat je invoerrechten moet betalen is duidelijk maar de verzender zal wel een flinke boete krijgen. Maar aan de andere kant het is een Canadees bedrijf kunnen die dan worden veroordeeld in Nederland
Maar ik verbaas me erover dat het zo simpel is om invoerrechten te ontlopen
Nee ik schat de intelligentie niet hoog in bij de douane maar dat ze zo dom zijn wist ik ook nietquote:Op maandag 25 april 2005 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat dacht jij dan?
Dat ze elk pakketje open maken?
Hoeveel pakjes denk je dat customs paseren elke dag?quote:Op maandag 25 april 2005 15:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee ik schat de intelligentie niet hoog in bij de douane maar dat ze zo dom zijn wist ik ook niet
Het zou mij wel opvallen als er pakjes uit Canada komen met CAD20 erop. Ongeacht de grote maar ik klaag verder niet verbaasde me er alleen over
Is pas 10minuten geleden bekend gemaakt +er zit een embargo op het bericht tot vannacht. Dan zal Sony het zelf wel bekend maken/ en maakt de normale pers het bekend.quote:Op maandag 25 april 2005 19:30 schreef P-Style het volgende:
Al heb ik dit nieuws nog niet zien staan op de site van SCEI of SCEE.
Ik heb hem voor ongeveer 250 euro gekocht (met verzendkosten en Gretzky), dus als ik hem nog niet had geimporteerd zou ik dat cker gaan doenquote:Op maandag 25 april 2005 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
LOL, ik heb m'n import PSP dan goedkoper dan de europese release
Uhm... wat moeten we met deze post? Ik denk dat iedereen in deze topic de specs van de PSP inmiddels wel kan dromen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:47 schreef jmac het volgende:
Basisspecificaties en functies PlayStation PortableÔ
Productnaam
PlayStation PortableÔ
Kleur
Zwart
Productcode
PSP-1001K
Afmetingen
Ongeveer 6,7" (B) x 0,9" (H) x 2,9" (D)
Gewicht
Ongeveer 280 g / 0,62 lbs (inclusief batterij)
Processor
PSP CPU (systeemklokfrequentie 1 - 333MHz)
Hoofdgeheugen
32 MB
Ingebedde DRAM
4 MB
Display
4,3 inch, TFT-LCD-breedbeeld 16:9
480 x 272 pixels, 16,77 miljoen kleuren
Maximale lichtsterkte 180 / 130 / 80cd/m2 (bij gebruik batterijpack)
Maximale lichtsterkte 200 / 180 / 130 / 80cd/m2 (op netvoeding)
Geluid
Ingebouwde stereoluidsprekers
Belangrijkste in-/uitgangen
IEEE 802.11b
USB 2.0 (mini-B)
Memory Stick Duo(tm)
IrDA
IR Remote
Belangrijkste aansluitingen
Sleuf voor Memory Stick Duo(tm)
USB-connector
Aansluiting DC OUT
Aansluiting DC IN 5V
Hoofdtelefoonaansluiting
Voeding
Lithium-ionbatterij
AC-adapter
Discdrive
UMD Drive (Alleen lezen)
Profiel
PlayStation Portable Game
UMD Audio
UMD Video
Codec
[Video]: "UMD": H.264/MPEG-4 AVC Main Profile Level 3
[Video]:"Memory Stick": MPEG-4 SP, AAC
[Muziek]: "UMD": linear PCM, ATRAC3plus(tm)
[Muziek]:"Memory Stick": ATRAC3plus(tm), MP3(MPEG1/2 Layer3)
[Foto]: JPEG (DCF2.0/Exif2.21)
Beveiliging
(Versleuteling) 128 bit AES (copyrightbeschermingstechnologie) MagicGate(tm)
Toegangscontrole
Regio, Parental Control
Draadloze communicatie
IEEE802.11b
Infrastructure Mode
Ad Hoc Mode (aansluiting max. 16
PlayStation Portables)
Toebehoren in
PlayStation Portable Value Pack
AC-adapter
Batterijpack
Memory Stick Duo(tm) (32 MB)
Hoes (zwart)
Hoofdtelefoon met afstandsbediening (beperkt tot 90 dB*) (wit)
UMD In-pack Sampler
Draagriem (wit)
Doek (lichtgrijs)
* voldoet aan Europese normen
Ah kijk eens aan. Als de UMD-Films ook rond die tijd hier in de schappen liggen dan kan het nog leuk worden.quote:
Ja, da's echt cool! ¤25 voor een UMD film die je alleen op je PSP kunt bekijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 03:58 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan. Als de UMD-Films ook rond die tijd hier in de schappen liggen dan kan het nog leuk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |