Mercury is wel erg verslavendquote:Op woensdag 20 april 2005 16:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zie ook wel dat het een geweldig spel is, maar ik ben niet zo'n racer.
Taal maakt niet echt uit bij Lumines, denk ik. Al moet je wel even weten hoe de menu structuur in elkaar zit om alles te kunnen vinden denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:00 schreef Jebus het volgende:
Ik ben van plan Lumines te kopen, maar Lik-Sang heeft alleen nog de japanse op vooraad. (of weet iemand een andere goede site om games te bestellen) Nu lijkt Lumines typisch zon game dat het niet boeit in welke taal het is, of heb ik dit fout en is er wel veel tekst??
www.videogamesplus.caquote:Op woensdag 20 april 2005 17:00 schreef Jebus het volgende:
Ik ben van plan Lumines te kopen, maar Lik-Sang heeft alleen nog de japanse op vooraad. (of weet iemand een andere goede site om games te bestellen) Nu lijkt Lumines typisch zon game dat het niet boeit in welke taal het is, of heb ik dit fout en is er wel veel tekst??
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:53 schreef Tain het volgende:
eerste indruk: "oh mijn god"
Welkom bij het selecte groepje herondekkers van de handheld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:53 schreef Tain het volgende:
eerste indruk: "oh mijn god"
Ach... ik wacht nog steeds op een overtuigende titel èn tot 'ie gewoon in Europa te koop is... en misschien wacht ik ook nog wel tot na de eerste prijsdaling.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:28 schreef HAL9000S het volgende:
Je mist ook best wel wat hoor...helemaal als playstation freak
Daar zit ik ook over te denken... Als ik naar de titels kijk spreekt me op dit moment gewoon nog te weinig ECHT aan om zo'n dure jetser te kopen... Wipe Out is best mooi, maar niet mijn game, Lumines is een fantastische puzzelgame, maar geen reden om een PSP te kopen, en zo kan ik voor elke game tot op dit moment wel een reden noemen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach... ik wacht nog steeds op een overtuigende titel èn tot 'ie gewoon in Europa te koop is... en misschien wacht ik ook nog wel tot na de eerste prijsdaling.
Dit zouden mijn woorden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik naar de titels kijk spreekt me op dit moment gewoon nog te weinig ECHT aan om zo'n dure jetser te kopen... Wipe Out is best mooi, maar niet mijn game, Lumines is een fantastische puzzelgame, maar geen reden om een PSP te kopen, en zo kan ik voor elke game tot op dit moment wel een reden noemen.
En dan misschien nog niet...quote:Ik wil RPG's van Square op dat ding zien. Dán koop ik een PSP.
Bij de PS2 heb ik ook gewacht tot de eerste prijsdaling... van fl.1149,- naar fl.999,-quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:45 schreef HAL9000S het volgende:
Wipeout/Metal gear Acid zijn die overtuigende titels en ik geloof niet dat je kun wachten tot na de 1e prijsdaling....niet met zo'n avatar...
Ben ik het niet mee eens, games die technisch/grafisch gezien de 1e generatie PS2 games redelijk ver achter zich laten op zo'n mooi TFT-schermpje in zo'n slick apparaat maakt vele malen meer indruk.quote:Games op een PS2 achter een dikke breedbeeld-tv en goeie surround set zijn toch altijd net wat indrukwekkender.
Tja... maar ten eeste speel ik alleen maar kwaliteitsspellen op m'n PS2 en ten tweede... vind ik het een beetje onzinnig om thuis op zo'n klein ding te spelen, terwijl ik dat ook achter m'n PS2 (en over 2 jaar m'n PS3?) kan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:55 schreef HAL9000S het volgende:
Ben ik het niet mee eens, games die technisch/grafisch gezien de 1e generatie PS2 games redelijk ver achter zich laten op zo'n mooi TFT-schermpje in zo'n slick apparaat maakt vele malen meer indruk.
Je bent jezelf constant aan het verwonderen hoe het in hemelsnaam mogelijk is om zo'n mooie graphics uit zo'n klein apparaat te halen
Dat bedoel ik...je kunt hem nu proberen dood te relativeren maar vanaf het eerste moment dat je hem in de etalages ziet liggen...als je de eerste keer het scherm zult aanschouwen wanneer het opgevuld wordt met de mooiste graphics die je ooit op een handheld hebt gezien.....je bent verkocht...ik zeg het jequote:Neem niet weg dat àls de PSP straks in de etalages ligt, ik 'm best in een impulsieve bui zou kunnen kopen!
In Rotterdam bij Futurezone ligt hij al in de etalage. Mss moet je eens langs gaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:01 schreef P-Style het volgende:
Tja... maar ten eeste speel ik alleen maar kwaliteitsspellen op m'n PS2 en ten tweede... vind ik het een beetje onzinnig om thuis op zo'n klein ding te spelen, terwijl ik dat ook achter m'n PS2 (en over 2 jaar m'n PS3?) kan.
Neem niet weg dat àls de PSP straks in de etalages ligt, ik 'm best in een impulsieve bui zou kunnen kopen!
En dit is simpelweg de handheld welke ik al jaren zoek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:57 schreef HAL9000S het volgende:
Ik reis nooit maar ik ben een game/gadgetfreak met genoeg geld op z'n bankrekening...genoeg redenen dus voor mij
Ja, maar ik zou ook nooit zoiets op marktplaats kopen!quote:Op zondag 24 april 2005 12:20 schreef MrX1982 het volgende:
Dat verhaal las ik ook op pspparty. Beetje kansloos om iemand zo op te lichten. Jammer dat er zulk triest volk rondloopt op Internet.
Sorry is een gevalletje eigen schuld dikke bult en beter je kinderen opvoeden. Welke malloot gaat nu 212,50 de deur uitsturen naar een marktplaats type. En wat zijn dat voor een ouders die daar mee akkoord gaan?quote:Op zondag 24 april 2005 12:04 schreef matthijst het volgende:
Als alle rijke PSP-kopers van het eerste uur onderstaande thread 's efkes willen lezen:
http://www.pspparty.nl/forum/showthread.php?s=&postid=633518#post633518
14-jarige, lang gespaard voor PSP, opgelicht door kansloze eikels op Marktplaats, geld kwijt, geen PSP....
5 eurotjes zou leuk zijn:
Niels Koole
Rabobank
336267495
En deze 14 jarige waar iedereen trouw 5 eurie aan overmaakt is natuurlijk OOK gewoon een 38 jarige oplichterquote:Op zondag 24 april 2005 13:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Sorry is een gevalletje eigen schuld dikke bult en beter je kinderen opvoeden. Welke malloot gaat nu 212,50 de deur uitsturen naar een marktplaats type. En wat zijn dat voor een ouders die daar mee akkoord gaan?
En wat ongelofelijke domme mensen die 5 euro gaan lopen overmaken naar dat joch. Kijk zo leert ie het natuurlijk NOOIT. Hij moet hier gewoon van leren en dan gaan die ouders opeens 100 euro geven en allemaal mensen van het forum gaan opeens geld lopen storten. Ja geeft dat domme joch maar geld voor zijn onverantwoordelijke daden daar leert ie echt van. Sjonge sjonge
Als ie straks wat ouder is zullen er wel meer ergere dingen gebeuren dan een verwend tering jong dat zo dom is om naar een marktplaats marokkaan 220 euro te storten.
Zullen we voortaan ook geld overmaken naar jongens van 14 die hun ouders verliezen, die kanker krijgen of die invalide raken om het maar te compenseren??
Hoe dom mensen toch kunnen zijn om naar een wildvreemde puber cash te gaan lopen storten, omdat ie zijn dure speeltje door zijn eigen domme fout niet heeft gekregen.
Reageer dan niet joh, zeikstraal. Wacht maar weer op de volgende Tsunami of aids-epidemie of tot je papa kanker krijgt, kan je daar weer mooie sier maken....quote:Op zondag 24 april 2005 13:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]Blabla
Dat kan natuurlijk ook nog. Maar het is toch te gek voor woorden dat mensen geld gaan lopen overmaken aan een kind dat zo onverantwoord met zijn geld om gaat. Hier moet dat joch maar van leren!quote:Op zondag 24 april 2005 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En deze 14 jarige waar iedereen trouw 5 eurie aan overmaakt is natuurlijk OOK gewoon een 38 jarige oplichter
Ga jij maar geld opsturen.quote:Op zondag 24 april 2005 14:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Reageer dan niet joh, zeikstraal. Wacht maar weer op de volgende Tsunami of aids-epidemie of tot je papa kanker krijgt, kan je daar weer mooie sier maken....![]()
@swets; tsja, moet zeggen dat ik daar ook al aan had gedacht (dat ie 38 is), maar dat zou ik dan wel weer inventief vinden
Ach ja dat geldt voor alles; longkanker, AIDS, allemaal 1 pot nat: eigen schult dikke bult, dus dan hoef je nooit meer geld over te maken...quote:Op zondag 24 april 2005 15:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Maar het is toch te gek voor woorden dat mensen geld gaan lopen overmaken aan een kind dat zo onverantwoord met zijn geld om gaat. Hier moet dat joch maar van leren!
Ik zei alleen dat joch gaat nog wel ergere dingen meemaken dan dat ie zo stom is om geld op te sturen naar een oplichter. . En in zijn verdere leven zal niet alles zomaar even weer worden recht getrokken. Kijk dat jij dit het einde van de wereld vind dat is jou probleem. Ik vind het gewoon eigen schuld hij moet hier van leren. Je kan niet zomaar geld gaan lopen opsturen naar marktplaats types. Als het nu goed was gegaan was het de volgende keer wel fout gegaan. En schijnbaar heb jij echt nog nooit iets mee gemaakt in je leven als je al zo begaan bent met het lot van een broekventje die zijn dure speledingetje niet krijgt en vervolgens meteen 100 euri krijgt toegestopt van zijn mammie en pappie. Vervolgens gaan er ook nog wildvreemde geld op zijn rekening overmaken.quote:Op zondag 24 april 2005 15:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ach ja dat geldt voor alles; longkanker, AIDS, allemaal 1 pot nat: eigen schult dikke bult, dus dan hoef je nooit meer geld over te maken...
Je hebt gelijk we dwalen een beetje af.quote:Op zondag 24 april 2005 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, kunnen we deze moraliteitsdiscussie ergens anders houden? Ik wil het gewoon over de PSP hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |