Dr zit altijd wel een achterdeurtje in dit soort dingen hequote:Op zaterdag 16 april 2005 14:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus we zitten hier nog wel ff..
ik hoopte op spaceships.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:51 schreef Nickthedick het volgende:
OMG WE'RE ALL GONNA DIE!!!!
Hee, ik zie dat ik nog ships heb.
*munch *munch
Relax, het is al verbeterd.quote:
lol jammer, ik hoopte dat we konden vluchten voor het te laat is...quote:
Over een paar maanden of jaren zien we onverwachts iets op CNN wat een beetje vaag zal zijn en dan lezen we achteraf:quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dr zit altijd wel een achterdeurtje in dit soort dingen he
"Als het niet gebeurt, gebeurt het later een keer"
quote:Told ya the flaw would be eliminated!!
Mja, te lui om er echt in geinteresseerd te zijn en CNN aan te zetten. De media in Amerika en 'dé waarheid', beetje te paradoxaal.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat weet niemand, beste Mork. Maar CNN zal het ons gaan vertellen. Of niet..
Ik vrees dat dit het einde isquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol jammer, ik hoopte dat we konden vluchten voor het te laat is...
Helaas zijn er alleen updates van maandag t/m vrijdag. Op zaterdag & Zondag werkt de regering daaro niet. Dus ik ben bang dat we echt moeten wachten tot maandag..quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus we zitten hier nog wel ff..
Nee ik zie de link met de paus ook niet maar das het enige waarbij in de verste verte aan een vorm van aftreding kan denken. Daarnaast kun je altijd wel een verband vinden als je maar genoeg zoekt. Als er vandaag echter letterlijk 'schokkend' nieuws over 9-11 naar buiten wordt gebracht dan sta ik wel met een bek vol tandenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:40 schreef Hallulama het volgende:
"There is taking place a coup of sorts that is to reveal a long awaited outcome to the tragedy of 9/11."
Hoe concreet kun je zijn? Ik zou niet weten wat een paus daar mee te maken zou kunnen hebben.
Blijkbaar komt over niet al te lange tijd het ware verhaal betreffende 9/11 naar buiten, dat is waar ze 't over heeft.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:51 schreef Nickthedick het volgende:
OMG WE'RE ALL GONNA DIE!!!!
Hee, ik zie dat ik nog chips heb.
*munch *munch
Yes, apparently.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Overigens, is dit een initiatief van Nesara?
helaas, het begon net zo leuk te worden.quote:
Niet zo pessimistisch Muusquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Over een paar maanden of jaren zien we onverwachts iets op CNN wat een beetje vaag zal zijn en dan lezen we achteraf:
[..]
Dat zou onacceptabel zijn, en dat snapt zij ook wel, mag ik hopenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:54 schreef MUUS het volgende:
Over een paar maanden of jaren zien we onverwachts iets op CNN wat een beetje vaag zal zijn en dan lezen we achteraf:
Yep, da's zijn 'goatboy' typetje uit Revelationsquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:57 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Off topic: Is jouw ondertitel een quote van Bill Hicks? Komt me zo bekend voor, maar weet niet meer waarvan.
Ik mis even iets over nesara geloof ik....quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:01 schreef Hallulama het volgende:
1. Vervang regering van de VS door naar buiten te treden met het ware verhaal rondom 9/11
2. Kondig NESARA aan
3. NESARA goes international
4. Vrede
5. First Contact
6. Aarde repareren
7. Ascension
Zoiets...
Dus ze zat er eigenlijk sowieso al naast met haar voorspelling?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Helaas zijn er alleen updates van maandag t/m vrijdag. Op zaterdag & Zondag werkt de regering daaro niet. Dus ik ben bang dat we echt moeten wachten tot maandag..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |