Nou, Koninginnedag lijkt mij alvast een mooie datum...quote:Op maandag 18 april 2005 02:31 schreef Gajus het volgende:
Iets van luchtiger aard: wanneer gaan wij naar De Kooning?
Ga ik eerst even nadenken of ik wel durfquote:Op maandag 18 april 2005 02:31 schreef Gajus het volgende:
Iets van luchtiger aard: wanneer gaan wij naar De Kooning?
Met andere woorden, jij draagt zorg voor het vervolg?quote:Op maandag 18 april 2005 02:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoeveel onzinnige posts moeten we nog?
Ik ga op zoek naar een volgende opgave ... voor de dagploeg.quote:Op maandag 18 april 2005 02:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Misschien is het een idee om dit topic even vol te lullen, opdat de nieuwe van Gajus in het volgende topic geplaatst wordt...
Confrontatie's durf ik best aan te gaan hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 02:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je moet niet nadenken over angst, AE, daar wordt ze alleen maar groter van.
Oh, je gaat er dus al vanuit dat ik 'm niet weet,quote:Op maandag 18 april 2005 02:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar een volgende opgave ... voor de dagploeg.![]()
Eerst een check of de Kunsthal open is op Koninginnendag (zaterdag, 30 april).quote:Op maandag 18 april 2005 02:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, Koninginnedag lijkt mij alvast een mooie datum...
Klopt, gelet op dit tijdstip ...quote:Op maandag 18 april 2005 02:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, je gaat er dus al vanuit dat ik 'm niet weet,.
Wat mij betreft kan het ook de week daarop...quote:Op maandag 18 april 2005 02:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou mij overigens niet zo geweldig uitkomen die dag.
Vraag anders eens aan Gajus hoeveel koninginnen wij hebben in Nederland.quote:Op maandag 18 april 2005 02:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat soort dingen moet je aan Ollie vragen, AE.
Gevoelsmatig zeg ik zonder N, maar gevoel en taal staan niet altijd op 1 lijn, he.
Stel je niet zo aan, Stali.quote:Op maandag 18 april 2005 02:43 schreef Stali. het volgende:
En wederom toch een tvp, voor het kunstzinnig ballonnetje zeg maar..
Als het maar niet op 7 mei is, want dan ga ik hoedanook daten met Goldie.quote:Op maandag 18 april 2005 02:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan het ook de week daarop...
Ik ken er genoeg. Beatrix staat bij mij ergens onderaan die lijst.quote:Op maandag 18 april 2005 02:45 schreef Stali. het volgende:
[..]
Vraag anders eens aan Gajus hoeveel koninginnen wij hebben in Nederland..
2006?quote:Op maandag 18 april 2005 02:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als het maar niet op 7 mei is, want dan ga ik hoedanook daten met Goldie.![]()
Jij ziet AR ook als queen natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 02:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg. Beatrix staat bij mij ergens onderaan die lijst.
Relax Do2... ik ben wel wat gewend hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 02:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Stali doet nu net alsof ze heel gemeen is, AE.
Het is aan jou de taak om daar vooral niet op in te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |