Nee dat is niet de juiste schilder...quote:Op maandag 18 april 2005 02:06 schreef Gajus het volgende:
En die Franse schilder is vermoedelijk Antoine Watteau. Hier een van zijn werken:
[afbeelding]
Je hebt het wéér voor elkaar.quote:Op maandag 18 april 2005 02:13 schreef Gajus het volgende:
Gevonden:
Rob Scholte, On the origin of species (1988), Boijmans
Jean Baptiste Siméon Cardin: Le singe peintre, Musée des Beaux-Arts, Chartres
Volgens mijn welingelichte bronnen is het Chardin.quote:Op maandag 18 april 2005 02:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ho! Wacht! Is het nu Cardin of Chardin?
We willen wel duidelijkheid hier, he.
Je m'excuse ... Chardin (1699-1779).quote:Op maandag 18 april 2005 02:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ho! Wacht! Is het nu Cardin of Chardin?
We willen wel duidelijkheid hier, he.
Jawel, maar ik kan zo 1001 schilderijen plaatsen die niemand ooit zal raden, AE.quote:Op maandag 18 april 2005 02:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Maak ik het jullie zo moeilijk?
Dat zal jullie, voor minder de neus ophalende, kieskeurige zieltjes leren om eens wat minder selectief te plaatsen/zoeken dan wat binnen jullie normen valt...
Jammer dat ik die stilte al voor jou doorbrak.quote:Op maandag 18 april 2005 02:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gefeliciteerd, Do, zo stil is het nog maar zelden geweest...
Leuk toch, om je horizon te verbreden.quote:Op maandag 18 april 2005 02:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan zo 1001 schilderijen plaatsen die niemand ooit zal raden, AE.
Da's niet zo moeilijk, hoor.
Voor mij is het al snel moeilijk hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 02:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tuurlijk.
Maar het is nu ook weer niet de bedoeling dat we het elkaar zo moeilijk mogelijk gaan maken,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |