Met een voornaam als Jurriaan brengt dat liedje vreselijke flashbacks met zich meequote:Op zondag 17 april 2005 12:06 schreef Aventura het volgende:
Op de kleuterschool vroeger:
Moriaantje zo zwart als roet
ging eens wandelen zonder hoed
en de zon scheen op zijn bolletje
daarom droeg hij een parasolletje
..ofzo

Jewel. Enkele weken geleden heb ik een weekend nog twee dozen geconsumeerd. Resultaat:quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:29 schreef Mutant01 het volgende:
De naam Negerzoenen heeft men toch ook veranderd of ben ik nou gek? Nergens heten Negerzoenen Negerzoenen meer!

Noggah pleasequote:Op zaterdag 16 april 2005 12:42 schreef Tarak het volgende:
Waarom wordt dat ijs in Nederland niet verkocht.
Omdat een ijsje zwart is, is het racistisch?Of is het woord Nogger het probleem? Er is toch geen probleem als het gewoon een lekker ijsje is?
Wat pas racistisch is, is dat zo'n "Centre agaisnt Racism" blijkbaar een zwart ijsje associeert met iets negatiefs en dan vervolgens roepen ze nog dat de fabrikant racistisch is.

Nou en. We hebben ook negerzoenen, jodenkoeken en haagse hopjes. Ik mis de connectie met iets slechts.quote:Op zondag 24 april 2005 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Noggah pleaseVerander die "O" eens in een "I"
Ik kan best begrijpen dat ze zoiets doen. Die naam is wel erg suggestief...

Ik wist niet dat je me kendequote:Op zaterdag 16 april 2005 12:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Een tijdje geleden stond ik bij de AH in de rij en stond achter een blanke blonde MILF () met twee halfbloed kindjes, en wat denk je dat ze kocht
Negerzoenen!![]()
Ik moest lachenen voor 4 seconden kende mijn lege bestaan een moment van vermaak, ik zal het altijd koesten
![]()

Oh en waarom is dat suggestief? Omdat het zweedse ijsje een naam heeft die op het Nederlandse woord Neger lijkt?quote:Op zondag 24 april 2005 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Noggah pleaseVerander die "O" eens in een "I"
Ik kan best begrijpen dat ze zoiets doen. Die naam is wel erg suggestief...

Je "Hoi ik ben een Fokker" T-Shirt was natuurlijk wel een aanwijzingquote:

Apropos, Pizzaquote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef HarigeKerel het volgende:
Er was een jaar of 5 geleden ook een filmpje dat over het internet zwierf met daarin een Japanse familie die de pizzaneger besloten te begroeten met "nigger".
Weet iemand waar die te vinden is op het net? die was echt leuk![]()

Je bedoelt volgens mij niet deze, maar hij is wel leuk!quote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef HarigeKerel het volgende:
Er was een jaar of 5 geleden ook een filmpje dat over het internet zwierf met daarin een Japanse familie die de pizzaneger besloten te begroeten met "nigger".
Weet iemand waar die te vinden is op het net? die was echt leuk![]()

Die bedoelde ikquote:Op zondag 24 april 2005 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Je bedoelt volgens mij niet deze, maar hij is wel leuk!
Sowieso moet je die site eens bekijken, daar is een hoop meer te vinden.
Maar nu weer on topic.

Zie discussie op de FP.quote:Op maandag 25 april 2005 18:54 schreef LibertarianX het volgende:
Net een item op het Jeugdjournaal.
Neger is een discriminerende term en moet uit het woordenboek
http://tinyurl.com/ccf3m
Aaaaarg
Ik ga denk ik maar weg uit Nederland, gek wordt ik hiervan!

Dit soort mensen geven muggenziften een andere dimensie..quote:Op woensdag 27 april 2005 12:33 schreef LibertarianX het volgende:
Volgende aanzet tegen zwarte pieten is van de miliebeweging, Roet is milieuvervuilend en de zwarte piet bagataliseerd de gezondheidsaspecten van fijn-stof
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |