quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:49 schreef Spindizzy het volgende:
Brad Pitt
[afbeelding]
Lijkt op:
Charlize Theron:
[afbeelding]
De hele tijd dat ik Troy zat te kijken dacht ik: hihi hij lijkt op Charlize in Monster
Verrek! Ik heb die Grieco trouwens al lang niet meer gezien zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:04 schreef Spindizzy het volgende:
Trent
Richard Grieco
[afbeelding]
Lijkt op:
Homer Simpson
[afbeelding]
Doh!
Ze hebben alle drie zo'n vlakke kop met felle blik, blond haar, kleine borsten, geen kont, zelfde postuur en vooral zo'n Katrijn van Jan Klaasen-kin. Plus de zelfde streken en irri-lachjes. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat het zussen zijn. Een-eiige zelfs.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:36 schreef haagse_elfje het volgende:
Manwijf lijkt toch niets op Clarinca en die andere sorry ik zie het niet
Inderdaad!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:02 schreef Viking84 het volgende:
het klassieke voorbeeld:
Je hebt gelijk: het is gewoon een bepaald ras.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:48 schreef haagse_elfje het volgende:
Clarinca had toch geen opmerkelijke kaaklijn. Manja lijkt gewoon op een pittbull
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk dit lijkt beter
En dan lijkt Carl Philip van Zweden weer op:quote:
Geen ketting, alleen mensen die op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:54 schreef Bakkei het volgende:
Maar op wie lijkt René van 't hof dan weer? Hoe lang kan deze ketting worden?
OK, speciaal voor jou dan deze:quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Geen ketting, alleen mensen die op elkaar lijken.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:09 schreef Lucyfurr het volgende:
Hoe het look-a-like effect kan ook weleens bewust worden opgewekt..
Christina Milian op Beyonce:
[afbeelding][afbeelding]
Christina Milian op Beyonce en op JLo:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn ook zooo origineel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:11 schreef rena het volgende:
[..]
En dan zegt ze nog dat het niet zo isZe zijn onderand een tweeling
![]()
Ik heb nog gezocht maar die zoekfunctie is nog steeds uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
Hier was al een erg goedlopend topic over.
ze heeft ook wel wat weg van Jewelquote:
Not by a long shot..quote:Op maandag 18 april 2005 13:14 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
de eerste wordt dus overtroffen door de laatste
nou ik vind van welquote:Op maandag 18 april 2005 16:20 schreef Lucyfurr het volgende:
George Clooney en Antonio Banderas lijken absoluut niet op elkaar.
Behalve donker (clooney=grijs) haar en bruine ogen hebben ze niks van elkaar weg.
quote:Op maandag 18 april 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
Monica Potter en Julia Roberts
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt wel, vond ik ook al. Wist bij wijze van spreken eerst niet eens dat het 2 verschillende actrices waren...(paar jaar geleden dan hè)quote:Op maandag 18 april 2005 11:47 schreef niksan het volgende:
Keira Knightley
[afbeelding]
Natalie Portman
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |