die AMD 64 snapt het ook echt nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nou ook nooit eens zo'n geluk he... Nieteens een ritje in een Type R..
toch jammerquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Damn, ook geen 4 op een rij...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik pijp Tjabbo wel weer even, komt goed
Issie vast te bezopen voor..quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ey Herman, kom op dan, wel bij blijven hoor..
Dat vermoeden heb ik ook jah, dan is alles niet zo helder meer..quote:
ik zal van de week eens kijken bij een echte type r...quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Van een 4 steek opeens overgaan op een 5 steek, alleen omdat het en sportiever model is? Lijkt me niet..
:[w heb ook nog een levenquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ey Herman, kom op dan, wel bij blijven hoor..
volvo PENTA is idd scheepsmotoren, en een 12 liter 6 cyl heb ik nog nooit in een auto gezien, wel in vrachtwagens maar da's een ander verhaalquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
BTW aan het gewicht te zien is het een scheepsmotortje.. Die wil je niet in je auto hebben liggen..
vandaar de loze post in feedbackquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kijk eens, 5 op een rij op PTA mainpage!
dortselaan zegt me natuurlijk genoegquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zuid, Bloemhof/Oud Charlois
Resedastraat, ligt in de buurt van Lange Hilleweg, Dortselaan en Strevelsweg.. Staat ook een Bibliotheek.. Geen idee of dat je wat zegt..
iddquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hell ik zie net in je Profiel dat je net een maand na mij jarig bent.. zelfde dag, maandje later..
ja daar woon ik schuin tegenoverquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
ARgh, ik ben niet helder meer, ik bedoel Edah.. die weet je vast wel..
8 uurquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
hmm.. zal ik naar bed gaan, of nog ff wachten... Dinnetje zou me om 8 uur wakker bellen >_<
Ze zou me in m'n ritme houden van vroeg opstaan, zondag ook al, moet ik om 10 uur in Hillegom zijn om naar Zaandam te rijden, naar een vriendin die in de US is geweest voor een aantal maanden, En dan terugrijden naar Hillegom, en vervolgens naar Dieren terug 't dinnetje thuis afleveren..
blijf je op tot 8 uur?quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben een bikkel en ik blijf nog op.. Done it once, kan vast nog een keer..
whehehe geweldig, ik heb al een aantal keren een krat bier gehaald voor 5 euro incl statiegeld en meer van dat soort fratsenquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh man, die Edah is niets waard, serieus allemaal dom grut... Toen ik 14 was heb ik ze heel hard beetgenomen.. Ik loop met drank naar de kassa, had geen id of wat dan ook bij me.. Ik wil afrekenen zegt zo'n blondje: "Ben jij wel 16?" En ik met bluf: "Ja, ik heb een nierziekte, dus ik groei niet zo snel."
Laat dat mokkel me doorlopen en vraagt nog heel snel, "Dus net zo'n stumpert als die Bart de Graaf?" Had je de andere klanten eens moeten zien
ik heb hier nog een stapel schoolwerk liggen, kun je natuurlijk komen makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heb ik mooi nog ff tijd om te verzinnen wat ik morgen moet gaan doen... besides om 6 uur m'n ma van d'r werk halen..
die blijft nog wel even wakkerquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hugslet! Ook nog wakker? Of houden wij je uit je slaap?
Huiswerk.. niet gaan vloeken, was juist blij dat ik dat niet meer had.. En afgaand op je profiel snap ik er toch de ballen van waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb hier nog een stapel schoolwerk liggen, kun je natuurlijk komen maken
ik ga om 3 uur heb ik zojuist besloten
poginkje wagen kan altijd natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huiswerk.. niet gaan vloeken, was juist blij dat ik dat niet meer had.. En afgaand op je profiel snap ik er toch de ballen van waarschijnlijk..
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
Scheepsmotoren for life
Zal ik uitwijden over de de veertig jaar oude 6 liter 6 inlijn diesel die in onze boot staat
Morgeh
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
Scania, omgebouwd van een bus naar scheepsmotor. Maakt eigenlijk niet meer dan 1200 - 1900 toeren p/m dus lekker slijtvast en met een beetje liefde en aandacht is dat ding echt onverslijtbaar.
Maar goed 150 pk uit zes liter![]()
Vroegah wisten ze hoe het moest
indeedquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:34 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, Die van ons heeft redline op 2500 toeren, eens in de zoveel tijd tikken we het even aan. Dat is echt machtig, dat geluid
stimmt, njaquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
bassieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Hij wil je tussendoor ff volblaffen!quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:12 schreef BazzoS het volgende:
Ik ga zo richting vriendin-->bleiswijk
ja verder niks hoor, maar gewoon
kom je hier een biertje halen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:12 schreef BazzoS het volgende:
Ik ga zo richting vriendin-->bleiswijk
ja verder niks hoor, maar gewoon
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij wil je tussendoor ff volblaffen!![]()
lekker op tijd welquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:19 schreef Fugie het volgende:
teringlijerrrrrrrrrrr
standaard Infinity Gold spulquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
zit er in die jeep eigleijk fatsoenlijke audio ?
quote:He gasten dit ook. ( PeuRac wist het al )
Op internet had ik een Ferrari te koop zien staan in den haag. Uit verveling had ik die eigenaar een mailtje gestuurd dat ik totaal die bak niet kon betalen met mijn 24 jaar maar daar ik een grote Ferrari freak ben of ik een keer een rondje mee mocht rijden gezein het feit dat ik in Scheveningen woon en dus dicht bij.
Wat denk je. Krijg ik gewoon een mailtje terug van he leuk dat je me zo spontaan mailt en jij mag zeker een keer een leuke rit mee rijden met mij. Helaas zit ik tot september in het buitenland maar mail mij rond september. De kans is groot dat de auto er dan nog is en dan gaan jij en ik even een leuk rondje rijden. Een stads genoot wil ik graag een leuk ritje geven. Mocht de Ferrari verkocht zijn zal daar een andere leuke sportwagen voor in de plaats komen. Als dit geen probleem is mag je ook mee rijden in die auto.
het gaat om een Ferrari 348 TSgewoon op de bluf en je krijgt dit terug
Geweldig. Is het al September?
quote:ik dacht laat ik eens 1X kansloos doen uit verveling.
Ik zeg nog tegen PeuRac van ik heb uit verveling iemand met een ferrari gemaild om te vragen of ik mee mag rijden. Kansloos ik weet het maar ik verveelde me.
En dan krijg je dit als reactie terug![]()
Niet te geloven tochMan ik ga kapot hier
![]()
Wel onwijs gaaf als dit door gaat man![]()
kuchquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:04 schreef hermandeperman het volgende:mark koop een leven
14. ook_gek 132
* Steve-O meekuchtquote:
Gaat niet ik heb geen handenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wel netjes je hand voor je mond eh
en ook nog binnen een week reagerenquote:> Beste heer,
>
> Ik kwam uw ferrari tegen op internet. Nu is het zo dat ik met m'n 24jaar
> helaas nog geen genoeg geld heb voor een Ferrari. Ooit zal ik er 1 in mijn
> bezit hebben maar even door sparen nog.. Echter wil ik u een brutale vraag stellen. Is het eventuweel
> mogelijk dat ik een keer met u mee mag rijden in uw Ferrari?
> Ik woon zelf ook in Den Haag dus dat is vrij makkelijk. Als het niet
> mogelijk is snap ik dat. Maar ik had zo iets van kan altijd proberen.
>
> Bedankt voor uw tijd.
Met vriendelijke groet,
*naam*
Spellings controlequote:Op zaterdag 16 april 2005 14:18 schreef Fugie het volgende:
mark, niet lullen, je moeder eheft dat mailtje getypt, jij kan niet zo goed nederlands
ik zie zo al 4 foutenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:18 schreef Fugie het volgende:
mark, niet lullen, je moeder eheft dat mailtje getypt, jij kan niet zo goed nederlands
19-letterwoorden lingoquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:23 schreef ook_gek het volgende:
Ja hallo dit is fucking lingo niet of zo![]()
Dat is van de vliegende pantersquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
19-letterwoorden lingo
marshallplanachtige
m a r s h a l l p l a n a c h t i g e![]()
Nee dat is illegaalquote:
ja maar je zei dat de mail goed wasquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:28 schreef Fugie het volgende:
mark stuur isaac eens dan ?
herman, ik zeg toch dat hij slecht typte, ik ga niet alles aanwijzen
kan je zelf niks leuks verzinnen of zoquote:
nee, ik ben kansloos.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan je zelf niks leuks verzinnen of zo![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:37 schreef Hugster het volgende:
ik ben naar huis gestuurd van m'n werk![]()
ik begon al door 2 uur te laat te komen (verslapen om een bepaalde reden)
en toen bleven m'n gesprekken heel kort, ik enorm ongeinteresseerd en de scores op nul, de statestieken waren zo dramatisch dat de supervisors er problemen mee gingen krijgen, omdat ze mij niet gemotiveertd kregen. Nu hebben ze me weg gestuurd zoat zij geen gezeik gingen krijgen met hun statestieken![]()
maar nu ben ik wel lekker thuis
ik zat erbij als een achterlijke zombie zeg![]()
toen je daar net bezig was liep je hier constant te spamme hoe goed je wasquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:44 schreef BoJo het volgende:
Ik heb schijt aan die stats, ze staan bij ons gelijk aan de ingang.![]()
overlast om kwart voor drie is geen overlast, dusquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:45 schreef ook_gek het volgende:
Oeh dj devious - powermix jaarmix 2004 van de radio 538 powermix is wel heel erg lekker zeg![]()
de buren zullen het wel minder vinden maar dat is niet erg want ik heb het naar me zin
We waren groen... als grasquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
toen je daar net bezig was liep je hier constant te spamme hoe goed je was
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
toen je daar net bezig was liep je hier constant te spamme hoe goed je was
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik ben nog steeds goed, ik verveel jullie er alleen niet meer mee![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
werkt hier niet
maar ik weet wat je bedoeld
Markjequote:
wa kost die milf van jou?quote:
al een paar keer gezegd, ja die doet etquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:14 schreef ook_gek het volgende:
Hugster doet je FTP server het al?
Ik wil de cd,s hebben van norah jones![]()
<insert neuksmiley>quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
voor jou is et gratizz jongeh je weet toch
je buurmanquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:23 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer, er komen echt kansloze lui af op zo'n S320 en een 300SL die we hebben staan
je vader?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:54 schreef Fugie het volgende:
mijn buurman ken ik ook niet nee, buurvrouw wel
Hoe bedoel je?quote:
Daarom. Als er kansloze mensen op die S320 af komen, en dat is je buurman, dan woon je in een kansloze wijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik was vandaag aan t werk bij King-cars
Ik ben moe, drukke dag gehad. En mijn buurman wil een A8 kopen, maar daar is geen avant van en hij heeft 4 kinderenquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daarom. Als er kansloze mensen op die S320 af komen, en dat is je buurman, dan woon je in een kansloze wijk
uitleggen haalt de humor er wel vanaf![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:05 schreef Hugster het volgende:
dit spotte me broertje gisteren in Dusseldorf![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zolang is toch niet geleden?quote:
ik haal de 1e en 2e meet door elkaar...quote:
een Kroaatquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:35 schreef Hugster het volgende:
doe mij dan maar een Ghibli GT
[afbeelding]
DIE IS GANZ GEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:35 schreef Hugster het volgende:
doe mij dan maar een Ghibli GT
[afbeelding]
in IJsselstein zetten ze er fietsen tegen aanquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DIE IS GANZ GEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
nee dat niet maar die krengen zijn zo onderhouds gevoelig. En duuuuuuuuur in onderdelen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:40 schreef Xtreem het volgende:
http://sbs.dtm.garnierstreamingmedia.com/player/playvideo.asp?cat=5&video=119![]()
![]()
Bo, alsof zo'n maserati meer verbruikt dan de GC???
wie zetten die er tegenaan??quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
in IJsselstein zetten ze er fietsen tegen aan
ijselsteinersquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wie zetten die er tegenaan??
pff... jij hebt ook geen italiaans bloedquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dat niet maar die krengen zijn zo onderhouds gevoelig. En duuuuuuuuur in onderdelen.![]()
bezoekers van het Karradquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wie zetten die er tegenaan??
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
in IJsselstein zetten ze er fietsen tegen aan
nee dat kloptquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
pff... jij hebt ook geen italiaans bloed
EN dat is voor jouw een probleem?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IJssselstein is een kut dorp vol met minderjarige sletten(mijn ervaring dan
)
Wel, 15 en 20 is illegaal volgens mijquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN dat is voor jouw een probleem?
kutquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel, 15 en 20 is illegaal volgens mij![]()
nee het is hem verteldquote:
Was 15 en 19 toenquote:
Bij mij staat 2 straten verder op een saab 95 aero cabrio. TERING die bak is dik manquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:00 schreef Hugster het volgende:
er woont nu iemand hier in de buurt die elke dag zijn nieuwe Quattroporte voor de deur heeft staan
die bestaat niet als 9-5 wel als 9-3..quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij mij staat 2 straten verder op een saab 95 aero cabrio. TERING die bak is dik man![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
die bestaat niet als 9-5 wel als 9-3..
maar je wil toch niet dit met elkaar gaan vergelijken eh
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah jo 9-3 mag ook staat alleen maar aero op de achterkant zo ver ik dat snel kon zien. Ik schrok me dood van die bumpers![]()
In voorburg kwam ik elke vrijdag een quattroporte tegen. Jezus wat een geluid zit er in he![]()
ja man, geluid isquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:37 schreef ook_gek het volgende:
Ah jo 9-3 mag ook staat alleen maar aero op de achterkant zo ver ik dat snel kon zien. Ik schrok me dood van die bumpers
In voorburg kwam ik elke vrijdag een quattroporte tegen. Jezus wat een geluid zit er in he
Dit is al zo oud als de weg naar Rome. En mijn vocabulaire laat mij in steek: wat is een flierauto?quote:Op zondag 17 april 2005 00:01 schreef ook_gek het volgende:
oke ik knal er een leuk plaatje in dan
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Meesterlijk, gare belgen ookquote:Op zondag 17 april 2005 08:27 schreef Tjabbo het volgende:
OMG http://www.putfile.com/media.php?n=quiz_1![]()
goed. hij doet't nog.quote:Op zondag 17 april 2005 08:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh Tjab, hoest met de Suup?
que?!quote:Op zondag 17 april 2005 11:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
goed. hij doet't nog.
heb alleen haast de hele week nog niet gereden
je hebtquote:
Als je het nu eens minder verdekt formuleert, en vraagt of we eens een stukje gaan toerenquote:Op zondag 17 april 2005 11:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
je hebtgewerkt
?
vandaag dan? Als je nog wil toeren, v.d. Kooi heeft in Lochem open dag...
Dat, maar niet vandaagquote:Op zondag 17 april 2005 12:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als je het nu eens minder verdekt formuleert, en vraagt of we eens een stukje gaan toeren![]()
jij hebt tenminste nog de moeite genomen een muts op te zettenquote:Op zondag 17 april 2005 14:39 schreef Sjoewe het volgende:
Hahaha, goeie morgen
* Sjoewe is ook gaar als een hoer, grrr
Ter illustratie:
[afbeelding]
Dan maar m'n nieuwe platen luisteren
join the clubquote:Op zondag 17 april 2005 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ali B zonder pet bij Jensen gezien? Zo ziet mijn haar zonder muts eruit
Lotus Elise 111Rquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 15:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Lotus Elise 111R
10 minuutjes in gereden. Tyfus, wat een kart en wat een schop in je rug bij 6k rpm
quote:Op zondag 17 april 2005 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]bij Van der Kooi geweest? Had me gebelt lul, dan was ik meegegaan
![]()
De afschrijving van volgens mij nog wel meequote:Op zondag 17 april 2005 15:27 schreef ook_gek het volgende:
die dingen schrijven wel veel af toch. 2de hands is het lekker goed te betalen. Onderhoud zal wel niet hoog zijn want er zit bijna niks in![]()
Mooi kom effe naar scheveningen toeren met dat dingquote:Op zondag 17 april 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:
Nouja, ik mag over 2maanden er een Noble M400 ophalen voor een dagje
Ja gaaf is dat.quote:Op zondag 17 april 2005 15:32 schreef stefimke het volgende:
Gistermiddag even getoerd met de Skyline R33 GTR van m'n maat... deze om precies te zijn: http://www.dreamcarcompany.com/0015.htm
OH MY GOD! Vette wheelspin in 1, 2 en 3 !!! Z'n vorige GTR was al ontiegelijk snel met 350-400ofzo pk maar dit (zo'n 600pk) is echt te extreem. Dan praat je niet meer over "in de stoel geduwd worden" maar dan heb je het over "in de stoel gesmeten worden"... vanuit elke snelheid. Wat een ervaring....
quote:Op zondag 17 april 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens Rob, ik ga zo naar Vorden, ff mn broertjes vriendin wegbrengen.
Jij denkt dat je een enzo zoek rijd in een opgevoerde skylinequote:Op zondag 17 april 2005 15:41 schreef stefimke het volgende:
Ik denk dat die in Japan helemaal getuned is. Echt je weet niet wat je overkomt als je daarin zit. 0-100 gaat vokking snel en dan heb je al zoiets van AAAAAAARGH wat gaat dit hard.. maar wat op zich veel indrukwekkender is is hoe ie daarna verder gaat van 100-200+... dat is helemaal AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH. Dat is gewoon ziek....
Met deze bak heb je echt quasi geen competitie op 4 wielen op 's Neerlandsch wegen. En als je het misschien heb is het een opa in een Enzo ofzo die geen gas durft te geven. En bij de eerste boch rij je 'm vervolgens finaal de stront in de ogen want de grip die zo'n bak heeft met 4WD en rondom 19" 265'ers is fenomenaal.
(De vorige was niet extreem getuned, alleen een boost-controller eigenlijk dus wat meer turbodruk.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |