die AMD 64 snapt het ook echt nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nou ook nooit eens zo'n geluk he... Nieteens een ritje in een Type R..
toch jammerquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Damn, ook geen 4 op een rij...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik pijp Tjabbo wel weer even, komt goed
Issie vast te bezopen voor..quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ey Herman, kom op dan, wel bij blijven hoor..
Dat vermoeden heb ik ook jah, dan is alles niet zo helder meer..quote:
ik zal van de week eens kijken bij een echte type r...quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Van een 4 steek opeens overgaan op een 5 steek, alleen omdat het en sportiever model is? Lijkt me niet..
:[w heb ook nog een levenquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ey Herman, kom op dan, wel bij blijven hoor..
volvo PENTA is idd scheepsmotoren, en een 12 liter 6 cyl heb ik nog nooit in een auto gezien, wel in vrachtwagens maar da's een ander verhaalquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
BTW aan het gewicht te zien is het een scheepsmotortje.. Die wil je niet in je auto hebben liggen..
vandaar de loze post in feedbackquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kijk eens, 5 op een rij op PTA mainpage!
dortselaan zegt me natuurlijk genoegquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zuid, Bloemhof/Oud Charlois
Resedastraat, ligt in de buurt van Lange Hilleweg, Dortselaan en Strevelsweg.. Staat ook een Bibliotheek.. Geen idee of dat je wat zegt..
iddquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hell ik zie net in je Profiel dat je net een maand na mij jarig bent.. zelfde dag, maandje later..
ja daar woon ik schuin tegenoverquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
ARgh, ik ben niet helder meer, ik bedoel Edah.. die weet je vast wel..
8 uurquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
hmm.. zal ik naar bed gaan, of nog ff wachten... Dinnetje zou me om 8 uur wakker bellen >_<
Ze zou me in m'n ritme houden van vroeg opstaan, zondag ook al, moet ik om 10 uur in Hillegom zijn om naar Zaandam te rijden, naar een vriendin die in de US is geweest voor een aantal maanden, En dan terugrijden naar Hillegom, en vervolgens naar Dieren terug 't dinnetje thuis afleveren..
blijf je op tot 8 uur?quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben een bikkel en ik blijf nog op.. Done it once, kan vast nog een keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |