Ik zou het liefst de moeder neuken!quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:09 schreef Phaedrus het volgende:
De centrale vraag van Gilmore Girls blijft toch: wie zou je het liefste neuken: moeder of dochter.
Tenminste, dat is wat het voor mannen dragelijk maakt als ze hier met hun vriendin naar moeten kijken.
Hoezo "ik wil het weer terug op TV"?quote:
De nieuwe serie heb ik het dan overquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:10 schreef Phaedrus het volgende:
[..]
Hoezo "ik wil het weer terug op TV"?
Ik heb het gisteravond nog op TV gezien.
Die zwarte kast in m'n woonkamer, met een vierkant glas voorin, da's toch een TV?
Wel hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 05:11 schreef Hilzillah het volgende:
Het is hier ook helemaal niet populair
ik als vrouw zijnde sla die moeder Lauren Graham dus echt niet uit mijn bed....quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:09 schreef Phaedrus het volgende:
De centrale vraag van Gilmore Girls blijft toch: wie zou je het liefste neuken: moeder of dochter.
Tenminste, dat is wat het voor mannen dragelijk maakt als ze hier met hun vriendin naar moeten kijken.
Bedoelde dat het in amerika niet echt populair is... Ik hoor er hier NOOIT iemand over... (uitleg: Ik ben nu In texas)quote:Op zaterdag 16 april 2005 08:42 schreef rena het volgende:
[..]
Wel hoor![]()
Gilmore Girls![]()
Ik ken genoeg mensen die er wel eens naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |