Dat is dus niet goed he als het zo'n pijn doet, je beschadigt jezelf zo, moet je echt niet doen!!!!quote:Ongelofelijk zoveel pijn als je er soms voor over moet hebben. Maar het is gewoon supergeil en wil het ook echt graag. Maar *** wat een pijn. Gister een 5 minuten compleet ineengedoken gelegen omdat t pijn deed en niet eens geheel gebeurd was! Dus... wat nu? Opbouwen? Ja, maar de nagels aan je vingers kunnen ook behoorlijk pijn doen...
Ben jij toevallig familie van ene Kouwes?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:25 schreef sweetgirly het volgende:
Bij mij is het begin vaak of soms nogal het ergst, daarna als ik (of het ) er eenmaal inzit, prima!
Maar als ie er dan weer uitgaat soms, is het weer van 'oh jee'. Heb wel een keer gehad, weet ook niet wat dat was, maar zat er goed in toen, dat ik echt superlang kon doorgaan en we dus ook superlang zijn doorgegaan ermee, verscheidene standjes, keihard en ja allemaal daar!![]()
. Voelde nog lekkerder (even of lang dan toen) dan dat andere en tjee wat intiem wat dat betreft. De eerste keer, ontstond er gewoon een soort van vertrouwensband ofzo daardoor, nog mooi ook
![]()
.
Naja, goed.
Heb overigens nog een droge en flauwe en dan kap ik er denk mee.
Het glijmiddel allemaal ligt bij mij en had ik dus niet meegenomen, dus hij, later op de avond, een lepel gepakt met wit spul erop. Dus ik: 'is dat boter'. Hij: 'nee, tandpasta'. Ik:
. En ik geloofde het ook nog even
. Was dus wel boter. Maar droog weer dus. Want tandpasta, oei! Ja, je moet er maar op komen tijdens het sexen
.
Vond het wel weer grappig inventief bedacht.
Boter is dus kennelijk niet alleen om je broodje mee te smeren.
Ik ken iemand bij wie de meisjes automatisch al wat minder happig zijn als ze weten wat er inmoet. Dat lijkt me toch wel erg vervelend. Ja die kralenboel ken ik, maar ja het liefst stop je er toch iets van jezelf inquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:52 schreef erodome het volgende:
Nou, het erin zetten is wat lastiger, je hebt wat meer voorbereiding nodig.
Nu heb ik nog niet een irl van die maat gehad, maar mijn man is er nogal dol op om zo nu en dan nogal grote dingen in te stoppen, we hebben dan ook een vibrator die pak hem beet een 25 cm lang is en heel aardig dik(kreng is goed in verhouding met de lengte).
Die zet hij er niet zomaar even in, daar gaat wel even wat aan vooraf, maar ik heb hem gehad en heel zachtjes ook niet, heb die zelf een keer gehad met hem vaginaal erbij, dat was wel wow hoor, maar beviel toch wel erg goed.
Ik heb ook een soort van kralenstreng met steeds groter wordende balletjes, streng zal ook een 25 cm lang zijn en kan er helemaal in.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:52 schreef Back2Basic het volgende:
[..]
Ben jij toevallig familie van ene Kouwes?
Als je er echt heel veel instopt rek je het heel tijdelijk wel wat uit(het is meer dat het gewoon ontspannen is, heel erg ontspannen), maar als je haar laat komen maakt dat toch niet uit, want dan knijpt ze je bloedtoevoer toch wel afquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken iemand bij wie de meisjes automatisch al wat minder happig zijn als ze weten wat er inmoet. Dat lijkt me toch wel erg vervelend. Ja die kralenboel ken ik, maar ja het liefst stop je er toch iets van jezelf inSja fistfucken... ja is nou niet echt MIJN ding moet ik zeggen, zo'n gapend gat. Bovendien moet zo'n gaatje lekker nauw zijn, in hoeverre rek je het daarmee uit?
Ik vind jou als voorbeeld wel cool. meer vrouwen zouden zo hun sexualiteit moeten uiten. Ik mag qua bedpartners de laatste jaren ook niet echt klagen, die wisten allemaal wel van wanten.
Hehe de bloedtoevoer afknijpen, ik weet nog dat een bedpartner van mij het op een gegeven moment zo zat(nou ja zat, ze had gewoon ECHT genoeg gehad en er zat bij mij niet echt een stop op) was dat ze dr bodembekkenspieren in werking ging zetten. Nou probeer als vent dan maar eens niet te komen als ze dat goed kan en je er al bijna bent. Succes! Anaal is dat inderdaad hetzelfde...quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je er echt heel veel instopt rek je het heel tijdelijk wel wat uit(het is meer dat het gewoon ontspannen is, heel erg ontspannen), maar als je haar laat komen maakt dat toch niet uit, want dan knijpt ze je bloedtoevoer toch wel af
Alhoewel ik met regelmaat redelijk gruwelijk gepakt wordt anaal moet hij toch elke keer voorbereiden anders krijgt hij hem er niet eens ingeduwt op een normale manier, er moet altijd eerst even aangeklopt worden voordat de deur opengaat
Wat is een betere manier van anaal voorberieden dan? dmv de vingers/ anale dildo of hoe? ik wil het namelijk ook graag met mijn vriendin doen alleen het is wel makkelijk als het ook gaatquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je er echt heel veel instopt rek je het heel tijdelijk wel wat uit(het is meer dat het gewoon ontspannen is, heel erg ontspannen), maar als je haar laat komen maakt dat toch niet uit, want dan knijpt ze je bloedtoevoer toch wel af
Serieus, als er echt iets heel groots in heeft gezeten blijft het heel even openstaan(geen mooi gezicht vind ik persoonlijk), maar terwijl je ernaar kijkt zie je het weer sluiten.
Als je het zonder pijn doet hoef je niet snel bang te zijn voor beschadigingen of kringspieren die het opgeven...
Alhoewel ik met regelmaat redelijk gruwelijk gepakt wordt anaal moet hij toch elke keer voorbereiden anders krijgt hij hem er niet eens ingeduwt op een normale manier, er moet altijd eerst even aangeklopt worden voordat de deur opengaat
Lekker ontspannen baffen, beetje met vingers langzaamaan, buttlplugje of dildo sja en dan bovenstaande verhaal met glijmiddel e.d. Sja een vrouw moet zich daar wel helemaal ontspannen....quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:05 schreef Zimmerbach het volgende:
[..]
Wat is een betere manier van anaal voorberieden dan? dmv de vingers/ anale dildo of hoe? ik wil het namelijk ook graag met mijn vriendin doen alleen het is wel makkelijk als het ook gaat
Fout, voor de man is het hoofddoel van seks klaarkomen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef beffelholt het volgende:
Hoofddoel van seks is dus kindertjes maken.
Kindertjes maken is maar een deel ervan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef beffelholt het volgende:
Hoofddoel van sex is dus kindertjes maken.
sex is ook lekker en vaginale sex is dan ook redelijk standaard.
wat ik me afvraag is wie dingen als anal sex en pijpen heeft uitgevonden of wat de oorsprong ervan is.
op zich wel raar om opeens iemands lul in je mond te nemen of de uitgang te gebruiken om je lul erin te stoppen. ik zeg niet dat het vies is, integendeel zeer lekker... maar waar komt het vandaan?
Psies, voor mensen heeft sex een belangrijke sociale functie. Net als bij bonobo's en dolfijnen.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:52 schreef Dtritus het volgende:
[..]
Kindertjes maken is maar een deel ervan.
Sex is evolutionair vnl voor het in stand houden van de gezinsstructuur zodat die kindertjes beschermd worden
Daardoor hebben die weer de kans intelligentie te ontwikkelen ipv slagtanden
Je bent katholiek/protestants?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef beffelholt het volgende:
Hoofddoel van sex is dus kindertjes maken.
dat klopt helemaal, ik heb wel eens een wetenschapppelijk artikel gelezen waarin dat is onderzocht en aangetoond.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De oude Grieken komt 't vandaan. Die verzonnen wel meer zinloze dingen.![]()
Mwoh, de Grieken hebben die technieken óók uitgevonden.quote:Op zondag 4 december 2005 14:58 schreef Reda het volgende:
[..]
dat klopt helemaal, ik heb wel eens een wetenschapppelijk artikel gelezen waarin dat is onderzocht en aangetoond.
(weet helaas niet meer waar ik het gelezen heb)
En laten we hem daar dankbaar voor zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef Modus het volgende:
Dat heeft Satan bedacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |