abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26724743
Nieuw energiesysteem ?

Tell me more pls ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:07:38 #152
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26726014
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:25 schreef UncleScorp het volgende:
Nieuw energiesysteem ?

Tell me more pls ?
Was het maar zo <-- daar doelde ik op .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26726199
Ow
damn, ik dacht al dat we gered waren ...
We need another Nikola Tesla ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_26736892
Terug ontopic ...

Planned US-Israeli Attack on Iran

Recent idd nog gelezen dat Israel 500 bunkerbusters gekocht had ... zoiets koop je niet voor de fun.

Voor de geïnteresseerden meer engelstalige info : http://globalresearch.ca/articles/CHO505A.html
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:35:31 #155
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26737664
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef UncleScorp het volgende:
Terug ontopic ...

Recent idd nog gelezen dat Israel 500 bunkerbusters gekocht had ... zoiets koop je niet voor de fun.

Voor de geïnteresseerden meer engelstalige info : http://globalresearch.ca/articles/CHO505A.html
Het schijnt dat die bunkerbusters niet bestaan. Knap staaltje zwarte propaganda. Niemand heeft ze ooit in actie gezien of bevestigd met bewijs dat ze bestaan nl. Waarschijnlijk bangmakerij voor de terroristen die zich maar al te graag verstoppen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_26741472
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef UncleScorp het volgende:
Terug ontopic ...

Israel zit dan ook niet in een fun/veilige omgeving.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:13:26 #157
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26741545
Alsof de VS de Israeliers daar bij nodig heeft, dat doen ze gewoon zelf.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26741574
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Alsof de VS de Israeliers daar bij nodig heeft, dat doen ze gewoon zelf.
Als de VS het doen, dan doet Israël het toch al?

.
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:18:12 #159
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26741726
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:14 schreef Monidique het volgende:

Als de VS het doen, dan doet Israël het toch al?

.
Nee, dan doet Saoudi-Arabie het
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 5 mei 2005 @ 01:45:30 #160
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26745795
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:13 schreef UncleScorp het volgende:
Ow
damn, ik dacht al dat we gered waren ...
We need another Nikola Tesla ...
Daar hoef je volgens mij niet bang voor te zijn. Tegen de tijd dat huidige methodes niet meer voldoende zijn is men ver genoeg met nieuwe dingen om het toe te passen. Zelfde met benzine, tegen de tijd dat de laatste vaten verkocht worden heeft Shell de infrastructuur voor de opvolger al liggen hoor.

Ik weet het verder niet met WOIII. Ik verwacht eigenlijk niet meer een dergelijke oorlog, meer wat er nu aan de hand is, de VS die wat landjes binnenvalt en wat aanslagen als antwoord daarop, je zou kunnen zeggen dat we al bezig zijn. Het zal in ieder geval een stuk achterbakser gaan.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_26747141
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 01:45 schreef Roa het volgende:
Daar hoef je volgens mij niet bang voor te zijn. Tegen de tijd dat huidige methodes niet meer voldoende zijn is men ver genoeg met nieuwe dingen om het toe te passen. Zelfde met benzine, tegen de tijd dat de laatste vaten verkocht worden heeft Shell de infrastructuur voor de opvolger al liggen hoor.
Ik ben blij dat iedereen er blijkbaar zo gerust in is ... het is wachten op de wondermiddeltjes ?
Probleem is dat zij die momenteel aan de olie verdienen, dit zullen blijven doen tot aan de laatste druppel. En wat dan ?
Een nieuw type auto dat niet meer op benzine rijd kunnen ze misschien nog op de markt brengen. Maar dat biedt nog geen directe snelle oplossing voor de rest van de economie, een wereldeconomie afhankelijk van olie en gas.
Alles op electriciteit ? Volgens mij wordt niet alle electriciteit energieloos opgewekt, en als je een ganse economie op electriciteit moet laten overschakelen heb je weer teweinig electriciteit.

Maar ok, ik wacht vol ongeduld op die wondermiddeltjes die we dan wss gratis kunnen afhalen bij de overheid ?
pi_26747173
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:35 schreef spiritual het volgende:
Hoi,

Denk je dat er een nieuwe WO aan zit te komen? Veel profetien hebben het over een roerige eindtijd. Daarna kan vrede en ascensie plaatsvinden.

Maar zien jullie die roerige eindtijd in combinatie met WOIII en alle distructieve gevolgen (kernwapens, 2/3 van mensheid dood)

Dit is misschien wel een hele laffe openingspost (geen bronnen), maar ik wil toch graag jullie mening horen.

Zelf zou ik het niet echt weten. Van de ene kant zie je HEEL veel ( !!) ontwaking en bewustwording. Aan de andere kant heb je zieke wereldleiders. Misschien dient de bewustwording wel voor een lichtpuntje in hele duistere tijden...
Die is al lang begonnen. Alleen niet zo heftig als jij in gedachten hebt. In 1991 is die begonnen en het is nog bezig.
Een oorlog is tegenwoordig niet meer een bom, een granaat of een heel leger. Manipulatie van de ene naar de andere groepering kan genoeg zijn.

Oorlog...

oor·log (de ~ (m.), ~en)
1 strijd tussen twee of meer volkeren, vorsten of staten => krijg

strijd (de ~ (m.), ~en)
1 gevecht tussen twee of meerdere personen of met zichzelf tijdens een conflict of een wedstrijd

con·flict (het ~, ~en)
1 verschil van mening, botsing, strijd

Dus er is altijd oorlog.
De ene neukt een geit, en de andere neukt iemand van het eigen geslacht.
De ene geniet van een varkenslapje, en de andere slaat zijn vrouw in elkaar
Je mag niet neuken voor het huwelijk, en de andere vermoord diegene die het doet
De ene mag een foutje maken en om vergiffenis vragen, de andere wordt gestenigd tot de dood

WOIII ??? Die is er al jaren. Maar sluipt dit keer binnen als een mentale virus. Mooie donkerharige mannen, die domme blonde breezermeiden en vrouwen weten te verleiden.

Dan trouw je, en dan kan je niet meer terug. ....."Goh !!! hij was nog wel zo liefffffff..."

Die WO is AL LANG begonnen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:02:03 #163
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26753081
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 07:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik ben blij dat iedereen er blijkbaar zo gerust in is ... het is wachten op de wondermiddeltjes ?
Probleem is dat zij die momenteel aan de olie verdienen, dit zullen blijven doen tot aan de laatste druppel. En wat dan ?
Een nieuw type auto dat niet meer op benzine rijd kunnen ze misschien nog op de markt brengen. Maar dat biedt nog geen directe snelle oplossing voor de rest van de economie, een wereldeconomie afhankelijk van olie en gas.
Alles op electriciteit ? Volgens mij wordt niet alle electriciteit energieloos opgewekt, en als je een ganse economie op electriciteit moet laten overschakelen heb je weer teweinig electriciteit.

Maar ok, ik wacht vol ongeduld op die wondermiddeltjes die we dan wss gratis kunnen afhalen bij de overheid ?
Of ik iedereen ben staat open voor discussie

Al die oliebedrijven zijn natuurlijk niet stom, die zijn al lang bezig om een alternatief te ontwikkelen (denk waterstof). De rede dat daar verder nog zo weinig over bekend is, is vrij logisch, ze willen eerst de olie opmaken, daar kunnen ze immers nog wel 30 jaar geld mee verdienen en de opvolger kan nog wel even wachten tot die tijd. Wat mij betreft is de olie morgen op, stukken beter voor het milieu, maar ja. Ach, het is zo arogant om te denken dat de mens de aarde verkloot, uiteindelijk zullen we alleen onszelf ten val brengen met de huidige mentaliteit. De aarde is 4 miljard jaar oud, wij lopen er zo'n 10.000 jaar overheen, dat is helemaal niets. Maar de aankomende energie crisis/olie crisis is zeer zeker interessant, alleen niet echt geschikt om het hier over te hebben, beetje offtopic. We kunnen natuurlijk wel een 'spin-off' topic beginnen
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:37:56 #164
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26779569
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:35 schreef Steeven het volgende:

[..]

Het schijnt dat die bunkerbusters niet bestaan. Knap staaltje zwarte propaganda. Niemand heeft ze ooit in actie gezien of bevestigd met bewijs dat ze bestaan nl. Waarschijnlijk bangmakerij voor de terroristen die zich maar al te graag verstoppen.
'K Heb toch anders echt wel Bunkerbusterbommen gezien op Discovery, (al dan niet raket aangedreven) bommen met een solide kop van verarmd-Uranium die door minstens 8 lagen van 1,5 meter dik gewapend beton gaan. En tot een diepte van 30 meter onder de grond kunnen doordringen (GBU-28).
http://www.military.com/Resources/EQG/EQGmain?file=GBU28&cat=o&lev=2

Inslag GBU-28 (ook bekend als de BLU-113)
Let op de bom die van links naar rechts door de lagen beton gaat en zoals je ziet, vrolijk door vliegt ...
Bron: http://www.stratmag.com/issueJune-1/imagesn/blu-113-2.gif

Inslag GBU-28 op een Hardend Aircraft Shelter (HAS)

Bron:http://www.danshistory.com/lgb.shtml#busting "The Art of Bunker Busting"
Zie ook: http://www.danshistory.com/lgb.shtml#gbu28

Dit is naar het schijnt de versie die Israël gaat aanschaffen de BLU-109
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/dumb/blu-109.htm
quote:
General News
Israel plans to acquire BLU-109 "Bunker Busters" bombs

Wednesday, September 22, 2004 - The US is considering to sell Israel 500 BLU-109 "Bunker Buster" warheads, as part of a $319 million package of air-launched bombs. The weapons would be used on Israel's F-16 and F-15 fleet.

The BLU-109 is a 2,000lbs warhead that can be used in combination with a GPS guidance kit (GBU-31 JDAM), and can penetrate up to 15 feet of fortified concrete. Israel's main reason for purchasing these weapons are Iran's nuclear facilities, some of which include large underground complexes.

The decision to sell is likely to be postponed until after the November 2004 US elections.

Bron: http://www.f-16.net/f-16_news_article1198.html
Idd is de BLU-109 niet écht een bunkerbuster te noemen in vergelijking met de GBU-28.
quote:
Hmmmm, BLU 109 is just a nice mild penetrator. It is a forged steel body that carrys 600lb of explosive ( approx going by memory ) vs a regular dumb iron Mk84 which has around 900lb of explosive ( approx going by memory ), BLU -109 does penetrate but lets not get all excited listening to the uninformed press. A bunker buster to US is something like the GBU-37 ( just one example ) which is a GPS assisted ( "GAM" kit by Northrop ) and the Body weighs about 4500lb and has 630lb of explosive ( approx going by memory ) and will penetrate up to 100ft or more of earth ( public consumption I am sure the fraggers know its real ability ).

Calling BLU 109 a bunker buster is a bit of a reach, unless it is a small tactical battlefield bunker.... not some big custom. underground C3 thing.

BLU-109 is handy for....

Urban strikes. The warhead digs in about 6-10 feet ( depending on the street or ground ) before going off and limits massive collateral damage.....kinda.... while maybe not the building next to the target building, certainly a builing 30 yards away might be standing, where as a MK84 could really be messy. BLU-109 manages modern ( common ) multi-story buildings better when you want to gut one.

And of course hard concrete where you want to penetrate a bit before the wep goes off: Like a bidge or even better making a runway unusable for a while by putting a 15-20 ft deep crater in it.

FYI, the failed hit on the restaraunt to hit Sadaam in Bagdad with a B-1 bomber was 4 large JDAMs. 2 BLU-109 and 2 Mk-84.

Elp

Bron: http://www.f-16.net/f-16_forum_viewtopic-t-2133.html
Wat in de toekomst meer gebruikt zal worden zijn deze jongens:
http://www.military.com/Resources/EQG/EQGmain?file=JDAM&cat=o&lev=2

Een wat verontrusterende ontwikkeling zijn de mini Nukes, wat te lezen is in dit artikel:

http://www.stratmag.com/issueJune-1/page02.htm

[ Bericht 3% gewijzigd door Neurotica op 06-05-2005 15:52:52 ]
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:49:05 #165
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26779860
quote:
WOIII ??? Die is er al jaren. Maar sluipt dit keer binnen als een mentale virus. Mooie donkerharige mannen, die domme blonde breezermeiden en vrouwen weten te verleiden.

Dan trouw je, en dan kan je niet meer terug. ....."Goh !!! hij was nog wel zo liefffffff..."

Die WO is AL LANG begonnen.
Xenofoob.

xe·no·foob (de ~ (m.), xenofoben)
1 vreemdelingenhater
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
  zondag 15 mei 2005 @ 02:29:00 #166
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_27018592
Zag net dat de CIA van plan is naar Denver te gaan verhuizen.
Gaat bij u een lampje branden?

Het gaat nu wel erg snel met de NWO, las net ook dat de National ID card er is.

CIA plans to move division to Denver
http://seattletimes.nwsou(...)002265200_cia06.html
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_27050554
quote:
Op zondag 15 mei 2005 02:29 schreef Aurora025 het volgende:
Zag net dat de CIA van plan is naar Denver te gaan verhuizen.
Gaat bij u een lampje branden?

Het gaat nu wel erg snel met de NWO, las net ook dat de National ID card er is.

CIA plans to move division to Denver
http://seattletimes.nwsou(...)002265200_cia06.html
Ai, vlak bij Denver airport... Duidelijk dat het Arische NWO controlcenter nu dan toch eindelijk in gebruik genomen wordt; Grey's on arms-fitted teflon golfcarts will roam the streets of Denver soon!

Leuk verhaal om te lezen, voor de überparanoid....
  maandag 16 mei 2005 @ 20:28:29 #168
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_27062897
mm zit het duitse RTL ook in het complot
Loopt nu Armageddon en direct erna End Of Days
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_27425707
Mja, dat verhaal over de geurende olijf (vriend van arendsoog en aloude witteveder wellicht ) geloof ik niet aangezien ik niet gelovig ben en niet inzie hoe dat verhaal met de antipaus zou aflopen.
Wat ik wel veel scheef zie gaan, is dat mensen denken dat er iets tussen twee landen mis zal gaan omdat dit en omdat dat... Ik ben nog altijd van mening dat het niet alleen een situatie maar ook een zekere persoon (of groep personen) vereist in die situatie om de boel te doen escaleren tot op het kritieke punt.

Zelf denk ik dat we op WW3 afstevenen op een andere manier... Ik zie het straatbeeld onveiliger worden... Met de publieke moorden de laatste tijd, eigenlijk het toenemende geweld in het algemeen, verwacht ik eerder iets in de trand van een burgeroorlog.. Weet alleen niet hoe dat op internationaal vlak zou aflopen. Denk wel dat in de verre, verre toekomst, overbevolking op globaal niveau voor een beslissende apocalyps zal zorgen, tenzij er daarvoor nog iets mis zal gaan met kern wapens of de aarde op een andere manier uit elkaar knalt..

We mogen misschien hopen dat we kunnen leven in de ruimte nog voordat de aarde zijn tax heeft bereik wat betreft populatie
Ik doe hier niet aan mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')