ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat ie al zo'n beetje begonnen is ...... mijn punt is: Het wordt erger voordat het beter wordt.
Je onderschat het cultuur-historische belang van een stevige oorlog op zijn tijd. Deze huidige pulpcultuur in Nederland zal aan stukken worden geslagen als er hier een flinke burgeroorlog uit zou breken. Ik word namelijk kotsmisselijk als ik sommige idioten zichzelf zie verzwakken d.m.v. (soft)drugs en overmatig alcoholgebruik. Het staat buiten kijf dat deze cultuur van mensen die zichzelf hebben veroordeeld tot zwakheid aan stukken wordt geslagen als een vijand deze cultuur met bajonet en geweer van kant maakt.quote:Op zondag 17 april 2005 02:46 schreef displission het volgende:
ik weet iig als er een oorlog uitbreekt kan ik lekker slapen
Ja, maar dat zal met een sisser aflopen. De echte "verdienste" van deze rel is dat aan de wereld is getoond dat de Chinese geheime dienst de populatie niet meer in de hand heeft als deze eenmaal opgestookt is. Nu is het Japan, maar wat is het volgende? Het slepende (deels etnische) conflict met de moslims in het noord-westen van China? Of toch die buurlanden die doordat ze ontsnapt zijn aan de russische invloedssfeer een te grote mond krijgen?quote:Op maandag 18 april 2005 18:53 schreef Hallulama het volgende:
Welnee, gewoon wakker blijven, je ziet zoiets echt wel aankomen, start by following international events, zoals dat gelazer tussen China en Japan bijvoorbeeld.
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt, maar hier zitten de nodige historische fouten!quote:Op maandag 18 april 2005 18:58 schreef Casual het volgende:
Van oudsher noemt men Frankrijk al de oudste dochter van de Katholieke Kerk. Dit omdat Koning Clovis (in de 5e eeuw) door aanroeping van de God van zijn (christelijke) vrouw, de overwinning behaald heeft. Als belofte heeft Clovis heel Europa christelijk gemaakt, het is hierdoor dat sinds de 5e eeuw Europa Christelijk is geworden. Nazaten van het Franse Koningshuis monden uiteindelijk uit bij het geslacht Bourbon.
Profeten maken duidelijk dat het laatste Franse Koningshuis, de Bourbon, welke in 1789 afgezet zijn door de revolutie, in wezen als hoeders van de Christelijke Kerk, voor Europa aangesteld zijn. Lodwijk XVI, onthoofd op het schavot, was de laatste Koning van Frankrijk, alvorens de vrijmetselaars in 1789 de monarchie op illegale wijze afschafte en de republiek instelden. Sindsdien verkeert Frankrijk in een illegale status van de republiek. Zijn zoon, Lodewij XVII, is ten tijde van de Revolutie, door de Monarchisten bevrijd uit het gevangeniscomplex Le Temple, ontzet, en via omwegen is zijn nageslacht op dit moment (anno 2005) woonachtig in Canada. De lijn van het Franse Koningshuis, is dus wel degelijk doorgezet …..aldus de profetieen. En er zal nog een Koning uit voort komen !
Waar zouden ze C&C Generals toch op gebaseerd hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
China VS Amerika
Je moet trots zijn op het feit dat je in een land leeft waar mensen zich kunnen amuseren met drank en drugs zonder bang of bezorgd te zijn om hun leven. Je moet er trots op zijn dat je leeft in een land waar op wordt gekomen voor de zwakkeren. Het beschavingsniveau van een land lees je niet af aan hoeveel maatschappelijke outkasts je hebt, die heb je namelijk altijd. Het beschavingsniveau lees je af aan hoe er met die mensen wordt omgegaan.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je onderschat het cultuur-historische belang van een stevige oorlog op zijn tijd. Deze huidige pulpcultuur in Nederland zal aan stukken worden geslagen als er hier een flinke burgeroorlog uit zou breken. Ik word namelijk kotsmisselijk als ik sommige idioten zichzelf zie verzwakken d.m.v. (soft)drugs en overmatig alcoholgebruik. Het staat buiten kijf dat deze cultuur van mensen die zichzelf hebben veroordeeld tot zwakheid aan stukken wordt geslagen als een vijand deze cultuur met bajonet en geweer van kant maakt.
Oorlog maakt mensen sterk. Burgers, soldaten, wetenschappers en politici halen het beste uit zichzelf tijdens een oorlog. Tevens is het ook een medicijn tegen overbevolking.
dat was toch 2015? althans ik herinner me een topic (ok dit gaat vaag klinken maar stick with me) dat er ooit een man was die op een aantal internetforabeweerde tijdreiziger te zijn. In dienst van de USA te zijn nádat WO3 (of idd WO4 als de de koude oorlog meerekend) heeft plaatsgevonden, hij reisde terug in de tijd omdat bepaalde computercomponenten niet meer te verkrijgen zijn in de toekomst (wat trouwens nu al t geval is).quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Over 35 jaar. China VS Amerika
Je bedoelt JohnTitor, neem ik aan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef Neurotica het volgende:
[..]
dat was toch 2015? althans ik herinner me een topic (ok dit gaat vaag klinken maar stick with me) dat er ooit een man was die op een aantal internetforabeweerde tijdreiziger te zijn. In dienst van de USA te zijn nádat WO3 (of idd WO4 als de de koude oorlog meerekend) heeft plaatsgevonden, hij reisde terug in de tijd omdat bepaalde computercomponenten niet meer te verkrijgen zijn in de toekomst (wat trouwens nu al t geval is).
Bouw kernreactor Iran ?quote:- Israël zal de ultieme stap van verdediging moeten doen om zichzelf te beschermen tegen haar buurlanden.
Goed opgemerkt.quote:- Er is een overschot aan mannen in China, enige toekomstbeeld voor hun is het leger, China wil expansie, invasie Australië en uiteindelijk in 2015 zal China een preventieve aanval opnemen op de USA én Europa.
Liever de laatste optie...quote:Of we een ThermoNucleaire oorlog krijgen? I donno, mocht t zo zijn dan wil ik op een boot zitten ergens in de Stille Oceaan of in t ergste geval, zo dichtmogelijk bij de bom, dan is t ook snel afgelopenIn Milliseconden
quote:After a nuclear war, radiation slowly drifts southwards, gradually killing off humanity there as it has already been killed off in the Northern Hemisphere.
The end is less than a year away, yet Australians, and a few American naval refugees seek to maintain their daily lives in the face of doom, and even send an exploratory submarine northwards.
* kuch *quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:23 schreef Neurotica het volgende:
[..]
Yes Dhr. John Titor...![]()
Iemand ergens zijn Quotes/Voorspellingen bij de hand om even te posten hier?
donno, de zoekfunctie van Fok! ligt op zijn gat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef PPL het volgende:
tvp'tje geplaatst aldaar.
Al zijn er volgens mij al aen aantal topics over.
Planeet Niburu???? Waar ligt die dan?!quote:[ellendig lang verhaal
http://google.fok.nl/quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:46 schreef Neurotica het volgende:
[..]
donno, de zoekfunctie van Fok! ligt op zijn gat.
Als je nog 1 keer zegt dat deze cultuur goed is pak ik mijn revolver.quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:29 schreef 1.61803399 het volgende:
[..]
Je moet trots zijn op het feit dat je in een land leeft waar mensen zich kunnen amuseren met drank en drugs zonder bang of bezorgd te zijn om hun leven. Je moet er trots op zijn dat je leeft in een land waar op wordt gekomen voor de zwakkeren. Het beschavingsniveau van een land lees je niet af aan hoeveel maatschappelijke outkasts je hebt, die heb je namelijk altijd. Het beschavingsniveau lees je af aan hoe er met die mensen wordt omgegaan.
Ook dat noemen ze cultuur (beetje gangsta maar toch).quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Als je nog 1 keer zegt dat deze cultuur goed is pak ik mijn revolver.
ehhh .. deze cultuur is goed ...quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Als je nog 1 keer zegt dat deze cultuur goed is pak ik mijn revolver.
Ja, er is ongekend veel vooruitgang geboekt in WOII. Het is ook een ongeschreven wet dat oorlog vooruitgang betekent.quote:Maar is het niet zo dat tijdens de 2e WO in een recordtempo allerlei technische ontwikkelingen hebben plaatsgevonden?
Onzin. Het begon bij Clovis, ging door met Karel Martel die de moslims in Frankrijk versloeg en eindigde bij Karel de Grote en zijn Carolus Imperi Romani. Laatstgenoemde heeft alles betekend voor de kerk en de Paus door het christendom door een groot deel van Europa te verspreiden (er waren ook enorm veel heidenen, zoals Friezen en Vikingen die zich absoluut niet lieten bekeren) en Oost-Europa moest er ook niets van weten tot vele jaren later.quote:Van oudsher noemt men Frankrijk al de oudste dochter van de Katholieke Kerk. Dit omdat Koning Clovis (in de 5e eeuw) door aanroeping van de God van zijn (christelijke) vrouw, de overwinning behaald heeft. Als belofte heeft Clovis heel Europa christelijk gemaakt, het is hierdoor dat sinds de 5e eeuw Europa Christelijk is geworden. Nazaten van het Franse Koningshuis monden uiteindelijk uit bij het geslacht Bourbon.
China zal zich meer gaan richten op de westerse markt en zal dus geen bedreiging vormen. Zo fanatiek hangen ze het communisme ook weer niet aan, als je kijkt naar de kapitalistische trekjes die ingevoerd worden/zijn.quote:China (+ Noord-Korea en mss enkele andere landen?) versus de VS, Taiwan, Japan en enkele andere landen. Zoiets is misschien wel waarschijnlijk als China bv Taiwan binnenvalt. Maar dat zal normaal nog niet direct gebeuren want China is nog redelijk zwak.
Ohja, de laatste paar dagen staat het anti-japanisme in China weer in de kijker. Momenteel zijn enkele tien duizenden mensen in Shanghai en verspreid over China aan het protesteren tegen Japan. Dit gaat gepaard met geweld tegen enkele Japanners en tientallen Japanese restaurants.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |