abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2005 @ 19:11:03 #76
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26382555
tvp
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 20 april 2005 @ 19:12:24 #77
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_26382591
Dont let our nukes rot!!!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_26393477
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat ie al zo'n beetje begonnen is ...... mijn punt is: Het wordt erger voordat het beter wordt.
ik vrees dat je gelijk hebt
  donderdag 21 april 2005 @ 12:23:07 #79
17698 nappel
raar menneke..
pi_26400408
Dat WOIII er aan komt is m.i. zeker..
..ik vraag me alleen af hoe lang die zal gaan duren...

Eerlijk gezegd denk ik dat ie zo voorbij zal zijn, en dan krijgen we winter...
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_26400566
quote:
Op zondag 17 april 2005 02:46 schreef displission het volgende:
ik weet iig als er een oorlog uitbreekt kan ik lekker slapen
Je onderschat het cultuur-historische belang van een stevige oorlog op zijn tijd. Deze huidige pulpcultuur in Nederland zal aan stukken worden geslagen als er hier een flinke burgeroorlog uit zou breken. Ik word namelijk kotsmisselijk als ik sommige idioten zichzelf zie verzwakken d.m.v. (soft)drugs en overmatig alcoholgebruik. Het staat buiten kijf dat deze cultuur van mensen die zichzelf hebben veroordeeld tot zwakheid aan stukken wordt geslagen als een vijand deze cultuur met bajonet en geweer van kant maakt.

Oorlog maakt mensen sterk. Burgers, soldaten, wetenschappers en politici halen het beste uit zichzelf tijdens een oorlog. Tevens is het ook een medicijn tegen overbevolking.

[ Bericht 18% gewijzigd door DrWolffenstein op 21-04-2005 12:36:29 ]
pi_26401112
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:53 schreef Hallulama het volgende:
Welnee, gewoon wakker blijven, je ziet zoiets echt wel aankomen, start by following international events, zoals dat gelazer tussen China en Japan bijvoorbeeld.
Ja, maar dat zal met een sisser aflopen. De echte "verdienste" van deze rel is dat aan de wereld is getoond dat de Chinese geheime dienst de populatie niet meer in de hand heeft als deze eenmaal opgestookt is. Nu is het Japan, maar wat is het volgende? Het slepende (deels etnische) conflict met de moslims in het noord-westen van China? Of toch die buurlanden die doordat ze ontsnapt zijn aan de russische invloedssfeer een te grote mond krijgen?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 april 2005 @ 17:37:21 #82
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_26408454
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:58 schreef Casual het volgende:
Van oudsher noemt men Frankrijk al de oudste dochter van de Katholieke Kerk. Dit omdat Koning Clovis (in de 5e eeuw) door aanroeping van de God van zijn (christelijke) vrouw, de overwinning behaald heeft. Als belofte heeft Clovis heel Europa christelijk gemaakt, het is hierdoor dat sinds de 5e eeuw Europa Christelijk is geworden. Nazaten van het Franse Koningshuis monden uiteindelijk uit bij het geslacht Bourbon.

Profeten maken duidelijk dat het laatste Franse Koningshuis, de Bourbon, welke in 1789 afgezet zijn door de revolutie, in wezen als hoeders van de Christelijke Kerk, voor Europa aangesteld zijn. Lodwijk XVI, onthoofd op het schavot, was de laatste Koning van Frankrijk, alvorens de vrijmetselaars in 1789 de monarchie op illegale wijze afschafte en de republiek instelden. Sindsdien verkeert Frankrijk in een illegale status van de republiek. Zijn zoon, Lodewij XVII, is ten tijde van de Revolutie, door de Monarchisten bevrijd uit het gevangeniscomplex Le Temple, ontzet, en via omwegen is zijn nageslacht op dit moment (anno 2005) woonachtig in Canada. De lijn van het Franse Koningshuis, is dus wel degelijk doorgezet …..aldus de profetieen. En er zal nog een Koning uit voort komen !
Ik weet niet waar je dit vandaan hebt, maar hier zitten de nodige historische fouten!
Ten eerste Clovis en de Capetingers. Er is wel een familielijn tussen Clovis en Hugo Capet (waaruit het Franse koningshuis stamt), echter zit hiertussen geen enkele opvolging whatsoever. Het Franse koningshuis staat los van het Franksiche koningshuis, en de ene begint bij Clovis, en de ander bij Hugo Capet.
Uit het huis Capet, vervolgens het huis Valois, kwam uiteindelijk dan het huis Bourbon, met o.a. Louis XIV, LX en XVI. Deze laatste is tijdens de Franse Revolutie onthoofd (1792) en zijn zoon inderdaad gevangengezet.

Hier beginnen de onduidelijkheden mbt Louis XVII. Er zijn inderdaad legendes dat hij zou zijn vrijgezet door monarchisten, echter zijn er zovelen geweest die hebben beweerd Louis XVII te zijn, waaronde dhr. Naundorff, woonachtig te Nederland, begraven als zijnde Bourbon en zijn afstammelingen dragen ook de achternaam Bourbon. Van Naundorff is uiteindelijk vastgesteld dat het geen Bourbon was:
http://www.skepsis.nl/naundorff.html
Canada zal vast ook zo'n familie hebben, maar ik twijfel echt aan de betrouwbaarheid.
Als historicus (in opleiding) blijf ik erbij dat Louis gestorven is in de gevangenis.

Maar hier houden de Bourbon's niet op, en daar maakt je artikel dus de grootste domme fout. Na Napoleon kwam Louis XVIII terug op de troon, de broer van Louis XVI en dus oom van Louis XVII. De lijn ging door, na hem kwam de andere broer, Karel X op de troon. Deze werd afgezet en vervangen door Louis-Philippe de Bourbon-Orleans, de burgerkoning uit een zijtak van de familie.
Uiteindelijk werd ook Louis-Philippe afgezet.

Karel X had een zoon, Louis XIX, die zich hoofd van de koninklijke familie bleef noemen. Hij is in 1844 overleden, mij is niets bekend of hij ook nog kinderen had. Maar voor zover ik weet gaat de lijn Bourbon nog altijd door. Nu heb je ook de andere lijn, van de burgerkoning, de hertogen van Orleans en graven van Parijs, waarvan de huidige nog aanwezig was bij de uitvaart van Rainier III van Monaco.
Daar heb je het dus, twee families die de troon van Frankrijk nog altijd opeisen en die ook inderdaad afstammen van koningen van Frankrijk. Daar heeft die hele familie in Canada, met een mogelijke afstamming van Louis XVII niets mee te maken. De koningslijn ging immers na zijn dood door.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_26418403
de 3e Wereld Oorlog is al in volle gang. het is namelijk de eeuwig durende oorlog tegen het terrorisme, dat nooit met geweld uitgeroeid zou kunnen worden. een oorlog zonder einde en een mooi excuus voor de wereldleiders om de vrijheid van de burgers zeer in te perken. en op het hoogtepunt van deze inperkingen zullen de mensen pas wakker worden en zal de apathie van de laatste en komende jaren, overwonnen worden...denk ik
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 21 april 2005 @ 23:37:14 #84
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_26418509
de WOIII komt er heus wel, ooit. Ik hoop dan allang onder de zoden te liggen.
Maar volgens sommige enge types die hier op Fok rondzwerven begint ie morgen al met het oog op islam/allochtonen/en nog meer domheid van de bovenste plank.
Era Vulgaris
  vrijdag 22 april 2005 @ 01:11:35 #85
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_26421007
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
China VS Amerika
Waar zouden ze C&C Generals toch op gebaseerd hebben

Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_26421302
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je onderschat het cultuur-historische belang van een stevige oorlog op zijn tijd. Deze huidige pulpcultuur in Nederland zal aan stukken worden geslagen als er hier een flinke burgeroorlog uit zou breken. Ik word namelijk kotsmisselijk als ik sommige idioten zichzelf zie verzwakken d.m.v. (soft)drugs en overmatig alcoholgebruik. Het staat buiten kijf dat deze cultuur van mensen die zichzelf hebben veroordeeld tot zwakheid aan stukken wordt geslagen als een vijand deze cultuur met bajonet en geweer van kant maakt.

Oorlog maakt mensen sterk. Burgers, soldaten, wetenschappers en politici halen het beste uit zichzelf tijdens een oorlog. Tevens is het ook een medicijn tegen overbevolking.
Je moet trots zijn op het feit dat je in een land leeft waar mensen zich kunnen amuseren met drank en drugs zonder bang of bezorgd te zijn om hun leven. Je moet er trots op zijn dat je leeft in een land waar op wordt gekomen voor de zwakkeren. Het beschavingsniveau van een land lees je niet af aan hoeveel maatschappelijke outkasts je hebt, die heb je namelijk altijd. Het beschavingsniveau lees je af aan hoe er met die mensen wordt omgegaan.

Oorlog maakt mensen sterk Wijs mij eens wat oorlogslachoffers aan die blij zijn met hun ervaringen! Hoeveel oorlogen zijn er nou waarvan we achteraf zeggen dat het wel goed was dat ze hebben plaatsgevonden? Burgers halen het beste uit zichzelf tijdens een oorlog? Burgers worden vermoord, geplunderd, misbruikt, getraumatiseerd en onderdrukt tijdens een oorlog zal je bedoelen. Politici maken vanuit bunkers plannen om kinderen die ze niet eens kennen per honderden of duizenden te vermoorden. Soldaten leggen hun leven in de waagschaal voor hun missie. En wat is die missie? Zoveel mogelijk soldaten van 'de slechterikken' doden! En dan wetenschappers... die wetenschappers besteden hun tijd en hun miljarden aan het zoeken naar manieren om nu nog efficienter en goedkoper mensen af te maken of dingen op te blazen. Lang leve de technologie!

Natuurlijk hebben oorlogen die in het verleden plaats hebben gevonden een groot cultureel-historisch belang! Ze hebben immers plaats gevonden en hebben onze geschiedenis beinvloed. Maar betekent dit automatisch dat we nu beter af zijn dan wanneer die oorlogen niet plaats hadden gevonden?

Ik vraag me af hoe jij het zou vinden als, ik zeg maar wat, Rusland zou besluiten ons te bevrijden van onze decadente, corrupte en ondemocratische elite door Amsterdam, Rotterdam en Den Haag plat te bombarderen, ons land zouden binnen komen met troepen via zee/lucht, en vervolgens ons staatsbestel naar hun maatstaven en ideeen in zouden richten. Dat zou een gebeurtenis van groot cultuureel-historisch belang worden, zou er zeker voor zorgen dat veel zwakken uit de samenleving verdwijnen, en zou ook nog eens ons probleem van overbevolking oplossen!
Small minds, cold hearts and lost souls are the most dangerous weapons of mass destruction
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:54:25 #87
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26433931
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Over 35 jaar. China VS Amerika
dat was toch 2015? althans ik herinner me een topic (ok dit gaat vaag klinken maar stick with me) dat er ooit een man was die op een aantal internetforabeweerde tijdreiziger te zijn. In dienst van de USA te zijn nádat WO3 (of idd WO4 als de de koude oorlog meerekend) heeft plaatsgevonden, hij reisde terug in de tijd omdat bepaalde computercomponenten niet meer te verkrijgen zijn in de toekomst (wat trouwens nu al t geval is).

Mensen namen eerst zijn postings niet serieus omdat hij niet op vragen inging. Toen hij wel stukje bij beetje antwoorden ging geven dachten ene hoop mensne (ook aan de hand van hem geposte foto's) dat het wel eens echt kon zijn.

Nu beweerde deze tijdreizger t volgende (ik doe dit uit mijn hoofd dus kan niet 100% correct zijn):

- de huidige president van de USA zal worden herkozen voor een 2de termijn (is uitgekomen, Bush)

- de president ná hem zal zich voornamelijk richten op zijn eige agenda ipv. de toenemende rellen (op de rand van burgeroorlog) in Amerika te onderdrukken.
Deze rellen/burgeroorlogen in de USA zullen uitbreken rond 2008 en duren tot 2015.

- Israël zal de ultieme stap van verdediging moeten doen om zichzelf te beschermen tegen haar buurlanden.

- Er is een overschot aan mannen in China, enige toekomstbeeld voor hun is het leger, China wil expansie, invasie Australië en uiteindelijk in 2015 zal China een preventieve aanval opnemen op de USA én Europa.

Of WO3 al aan de gang is? Ja, WO2 is eigenlijk nooit opgehouden, denk hierbij aan Afrika, waar WO2 overgegegaan is in constante oorlogsvoering tussen stammen en landen aldaar.

Of we een ThermoNucleaire oorlog krijgen? I donno, mocht t zo zijn dan wil ik op een boot zitten ergens in de Stille Oceaan of in t ergste geval, zo dichtmogelijk bij de bom, dan is t ook snel afgelopen In Milliseconden
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:20:28 #88
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_26434557
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:54 schreef Neurotica het volgende:

[..]

dat was toch 2015? althans ik herinner me een topic (ok dit gaat vaag klinken maar stick with me) dat er ooit een man was die op een aantal internetforabeweerde tijdreiziger te zijn. In dienst van de USA te zijn nádat WO3 (of idd WO4 als de de koude oorlog meerekend) heeft plaatsgevonden, hij reisde terug in de tijd omdat bepaalde computercomponenten niet meer te verkrijgen zijn in de toekomst (wat trouwens nu al t geval is).
Je bedoelt JohnTitor, neem ik aan.
quote:
- Israël zal de ultieme stap van verdediging moeten doen om zichzelf te beschermen tegen haar buurlanden.
Bouw kernreactor Iran ?
quote:
- Er is een overschot aan mannen in China, enige toekomstbeeld voor hun is het leger, China wil expansie, invasie Australië en uiteindelijk in 2015 zal China een preventieve aanval opnemen op de USA én Europa.
Goed opgemerkt.
Daarnaast is er niet alleen een overschot aan mannen, maar ook een tekort aan vrouwen.
Dit resulteert erin dat het Chinese volk op een gegeven moment moeite zou kunnen krijgen zichzelf voor te planten.
(Sterftecijfer hoger dan geboortecijfer)

Stel je eens voor....
Hordes en hordes geile Chinezen die vrouwen verkrachtend over de Europese laagvlakte trekken en alle mannen afslachten als beesten.
quote:
Of we een ThermoNucleaire oorlog krijgen? I donno, mocht t zo zijn dan wil ik op een boot zitten ergens in de Stille Oceaan of in t ergste geval, zo dichtmogelijk bij de bom, dan is t ook snel afgelopen In Milliseconden
Liever de laatste optie...
Alleen op de werled overblijven en uiteindelijk een langzame dood sterven is ook niet optimaal.
Lees eens "On then Beach" door Nevil Shute in dat kader.
quote:
After a nuclear war, radiation slowly drifts southwards, gradually killing off humanity there as it has already been killed off in the Northern Hemisphere.
The end is less than a year away, yet Australians, and a few American naval refugees seek to maintain their daily lives in the face of doom, and even send an exploratory submarine northwards.
Burnt to the core but not broken
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:23:39 #89
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26434637
quote:
lang verhaal...
Yes Dhr. John Titor...

http://www.johntitor.com/
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:25:24 #90
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_26434679
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:23 schreef Neurotica het volgende:

[..]

Yes Dhr. John Titor...

Iemand ergens zijn Quotes/Voorspellingen bij de hand om even te posten hier?
* kuch *
http://www.johntitor.com
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:33:10 #91
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26434880
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:25 schreef PPL het volgende:

[..]

* kuch *
http://www.johntitor.com
heb even topic geopend betreffende John Titor

http://forum.fok.nl/topic/692439/1/50#26434695
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:39:54 #92
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_26435032
tvp'tje geplaatst aldaar.
Al zijn er volgens mij al aen aantal topics over.
pi_26435107
Oeh. Aah. Er komt een oorlog. Mens, get a life en ga lekker stappen of een terrasje pakken!
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:46:02 #94
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26435168
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef PPL het volgende:
tvp'tje geplaatst aldaar.
Al zijn er volgens mij al aen aantal topics over.
donno, de zoekfunctie van Fok! ligt op zijn gat.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:52:51 #95
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26435309
quote:
[ellendig lang verhaal
Planeet Niburu???? Waar ligt die dan?!
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:55:00 #96
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_26435373
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:46 schreef Neurotica het volgende:

[..]

donno, de zoekfunctie van Fok! ligt op zijn gat.
http://google.fok.nl/
pi_26447245
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 01:29 schreef 1.61803399 het volgende:

[..]

Je moet trots zijn op het feit dat je in een land leeft waar mensen zich kunnen amuseren met drank en drugs zonder bang of bezorgd te zijn om hun leven. Je moet er trots op zijn dat je leeft in een land waar op wordt gekomen voor de zwakkeren. Het beschavingsniveau van een land lees je niet af aan hoeveel maatschappelijke outkasts je hebt, die heb je namelijk altijd. Het beschavingsniveau lees je af aan hoe er met die mensen wordt omgegaan.
Als je nog 1 keer zegt dat deze cultuur goed is pak ik mijn revolver.
  zaterdag 23 april 2005 @ 03:48:00 #98
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26448152
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ook dat noemen ze cultuur (beetje gangsta maar toch).
pi_26476247
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
ehhh .. deze cultuur is goed ...
Small minds, cold hearts and lost souls are the most dangerous weapons of mass destruction
  maandag 25 april 2005 @ 03:41:18 #100
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_26490086
quote:
Maar is het niet zo dat tijdens de 2e WO in een recordtempo allerlei technische ontwikkelingen hebben plaatsgevonden?
Ja, er is ongekend veel vooruitgang geboekt in WOII. Het is ook een ongeschreven wet dat oorlog vooruitgang betekent.
quote:
Van oudsher noemt men Frankrijk al de oudste dochter van de Katholieke Kerk. Dit omdat Koning Clovis (in de 5e eeuw) door aanroeping van de God van zijn (christelijke) vrouw, de overwinning behaald heeft. Als belofte heeft Clovis heel Europa christelijk gemaakt, het is hierdoor dat sinds de 5e eeuw Europa Christelijk is geworden. Nazaten van het Franse Koningshuis monden uiteindelijk uit bij het geslacht Bourbon.
Onzin. Het begon bij Clovis, ging door met Karel Martel die de moslims in Frankrijk versloeg en eindigde bij Karel de Grote en zijn Carolus Imperi Romani. Laatstgenoemde heeft alles betekend voor de kerk en de Paus door het christendom door een groot deel van Europa te verspreiden (er waren ook enorm veel heidenen, zoals Friezen en Vikingen die zich absoluut niet lieten bekeren) en Oost-Europa moest er ook niets van weten tot vele jaren later.
quote:
China (+ Noord-Korea en mss enkele andere landen?) versus de VS, Taiwan, Japan en enkele andere landen. Zoiets is misschien wel waarschijnlijk als China bv Taiwan binnenvalt. Maar dat zal normaal nog niet direct gebeuren want China is nog redelijk zwak.

Ohja, de laatste paar dagen staat het anti-japanisme in China weer in de kijker. Momenteel zijn enkele tien duizenden mensen in Shanghai en verspreid over China aan het protesteren tegen Japan. Dit gaat gepaard met geweld tegen enkele Japanners en tientallen Japanese restaurants.
China zal zich meer gaan richten op de westerse markt en zal dus geen bedreiging vormen. Zo fanatiek hangen ze het communisme ook weer niet aan, als je kijkt naar de kapitalistische trekjes die ingevoerd worden/zijn.
Oorlog tussen Japan en China is ook ondenkbaar. Waarom? Omdat Japan miljarden in China geīnvesteerd heeft en nog steeds doet, wat China economisch afhankelijk van Japan maakt.

Een WW3 zal er naar mijn mening ook niet komen. Oorlogen tussen landje A en landje B zijn verleden tijd, men vecht nu tegen groeperingen, onzichtbare vijanden. Kijk eens naar Europa, met name naar Frankrijk en Duitsland: gekeken naar de geschiedenis is de huidige situatie altijd ondenkbaar geweest; twee rivalen die nu de grootste vrienden zijn. Met uitzondering van Joegoslavië is het enorm rustig geweest in Europa de afgelopen 60 jaar, ongekend en niettemin het grootste voordeel van de EU. Want oorlog is ons vreemd, maar we mogen er trots op zijn dat we de vrede kunnen behouden.

Waar ik ook op doel is de globalisering. Omdat elk land afhankelijk wordt/teveel belangen heeft bij meerdere landen is oorlog vrijwel uitgesloten. Om dit helemaal voor elkaar te krijgen zul je de armoede moeten uitroeien, want dat is hoofdoorzaak nummero uno als het gaat om het ontstaan van oorlog. Zelfs Hitler begon er een oorlog om, omdat hij geld, olie en andere middelen tekort kwam door zijn enorme reorganisatie.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')