Als je hem wilt daten kan je denk ik beter even mailen: static@fok.nlquote:Op zondag 24 april 2005 06:28 schreef Ole het volgende:
IK WIL STATIC!!!
Ik een week later ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
He, wat heerlijk leesvoer allemaal vandaag zeg.
Boebiedingus in het 'beleid' topic van lithion, nu deze nog.
Ik leef helemaal op.
Ga zo door!
I won't.quote:
Excuses van iemand? Geslijm via mail? Meedelen in Banner-inkomsten? Static vertel het onsquote:
Ja, weer blauw. En dat is jullie schuld.quote:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op maandag 25 april 2005 00:15 schreef skiczukie het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal? Wie gaat er nu voor een maandje (of twee) mee kappen, net zoveel op het forum aanwezig zijn als in het blauw, en dan als een soort Jezus weer terugkomen.
Geen van allen. Dit soort topics, het bedanktopic én het SHO FB topic.quote:Op maandag 25 april 2005 00:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Excuses van iemand? Geslijm via mail? Meedelen in Banner-inkomsten? Static vertel het ons
Tuuwkquote:Op maandag 25 april 2005 00:20 schreef static het volgende:
Ik zit hier voor jullie, niet om het kleurtje.
Nee. Iemand gaat lekker een zee aan tijd besteden, alleen omdat 'ie er op geilt dat z'n usernaam in 't blauw staat.quote:
kom op zeg, static is een volwassen man, die heeft die trutterij van "een blauw kleurtje"helemaal niet nodigquote:
Iquote:Op maandag 25 april 2005 00:20 schreef static het volgende:
Geen van allen. Dit soort topics, het bedanktopic én het SHO FB topic.
Ik zit hier voor jullie, niet om het kleurtje.
Ga eens rondspitten in FB van een anderhalf jaar geleden, toen riep ik al 'geen kleurtje, geen toegang tot de crewfora'. M.a.w. je blaat.quote:
Goed topic van je, Tong!quote:
Dat is ie.quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef RSM het volgende:
jezus man, je zou zo marketingmanager bij Unilever kunnen worden
Static is weer terug op SHOquote:
quote:Op maandag 25 april 2005 00:25 schreef static het volgende:
M.a.w. je blaat.
Normaal staat er nooit iets boven het banmeldtopic.quote:
Viel mij ook op inderdaad. Lang geleden in ieder geval.quote:Op maandag 25 april 2005 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Normaal staat er nooit iets boven het banmeldtopic.![]()
Zorg dat je een ban krijgt en dat probleem is ook uit de wereldquote:Op maandag 25 april 2005 00:44 schreef APK het volgende:
Normaal staat er nooit iets boven het banmeldtopic.![]()
Komt best vaak voor heurquote:Op maandag 25 april 2005 00:46 schreef LaZZ het volgende:
Viel mij ook op inderdaad. Lang geleden in ieder geval.
In dit topic. Wat denk je dan? Op kassa.vara.nl?quote:Op maandag 25 april 2005 01:04 schreef LaZZ het volgende:
Huh? Waar dan?
In zijn fotoboek staat dat hij in Amsterdam woont.quote:Op maandag 25 april 2005 01:08 schreef LaZZ het volgende:
Ooooh. Dat van z'n adres? Die weet ik nog wel hoor, voor belangstellenden. Was nou niet zo moeilijk.![]()
Zeker waarquote:Op maandag 25 april 2005 01:15 schreef APK het volgende:
Maar anyways, leuk dat je weer terug bent static.
Hé laffer, waarom?quote:Op maandag 25 april 2005 00:22 schreef laffer het volgende:
[..]
kom op zeg, static is een volwassen man, die heeft die trutterij van "een blauw kleurtje"helemaal niet nodig![]()
Ik twijfel er nog over. Ik denk namelijk dat het kleine beetje rellen dattie terug had gekregen nu weer weggeebt is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |