Spelfouten uit de posts van De.dronken.pinguin halen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:50 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
een eigen forum maken en die vol spammen
Okay plan!quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Woorden / personen / huisdieren / raamkozijnen gaan associeren in andere subfora.
ja dan ben je lang bezigquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:52 schreef bolivian het volgende:
[..]
Spelfouten uit de posts van De.dronken.pinguin halen.
ja sorry, ik zou zeggen watch en learn, maar er valt tegenwoordig weinig te lerenquote:
Ja het is in principe een goed topic, maar ik word weer afgeschilderd als de infantiel die elk topic verneukt terwijl de werkelijkheid precies andersom is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
ja sorry, ik zou zeggen watch en learn, maar er valt tegenwoordig weinig te leren
maar het is wel een naamtopic toch?
jouw topics worden verneukt? wwaar zijn jouw topics dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja het is in principe een goed topic, maar ik word weer afgeschilderd als de infantiel die elk topic verneukt terwijl de werkelijkheid precies andersom is.
Ik moet er niet aan denken om bij dat stel halven te horen... Het leek me eerst wel leuk, maar het jammere is dat elke user die mod wordt een verzuurde eikel wordt die enkel nog normaal kan doen tegenover zijn eigen kliekje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Moderaten.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja het is in principe een goed topic, maar ik word weer afgeschilderd als de infantiel die elk topic verneukt terwijl de werkelijkheid precies andersom is.
dat deed ik voordat ik blauw was ook al!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
, maar het jammere is dat elke user die mod wordt een verzuurde eikel wordt die enkel nog normaal kan doen tegenover zijn eigen kliekje.
Dat laatste is juist een van de criteria om mod te worden. En dat kan jij doorbrekenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om bij dat stel halven te horen... Het leek me eerst wel leuk, maar het jammere is dat elke user die mod wordt een verzuurde eikel wordt die enkel nog normaal kan doen tegenover zijn eigen kliekje.
hoezo? jij had voor het moderaten toch helemaal geen vrienden? nu doet de crew alleen alsof ze jou mogenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat deed ik voordat ik blauw was ook al!
Tja, maar dat is dan weer jouw charme.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
dat deed ik voordat ik blauw was ook al!
en ik kan me herinneren dat jij jezelf uitermate geschikt vind/vond als ONZ mod..quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:13 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat laatste is juist een van de criteria om mod te worden.
Doed. Hij heeft CCIVIXII topics gemaakt met zijn vrienden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
hoezo? jij had voor het moderaten toch helemaal geen vrienden? nu doet de crew alleen alsof ze jou mogen
Vond. Donkere tijden waren dat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
en ik kan me herinneren dat jij jezelf uitermate geschikt vind/vond als ONZ mod..
ODOLS enzo...
kras·sen1 (onov.ww.)quote:
wat heeft dat met Sara te maken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:19 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
kras·sen1 (onov.ww.)
1 het geluid maken van een scherp voorwerp dat over een hard oppervlak schrapt => schrapen, zagen
2 een rauw en snijdend keelgeluid maken
3 schrappen, strepen maken => kerven
Ik weet niks van sex want ik zit immers de hele dat op FOK! alles te verzieken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
wat heeft dat met Sara te maken?
anyway, nog een idee om DD danwel BrauN van de straat te krijgen, ze zoeken op SEX nog een nieuwe mod
ja verdomme, schilder mij nou niet zo af als boemanquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik weet niks van sex want ik zit immers de hele dat op FOK! alles te verzieken.
Toch!? Hè? Ja toch?!
quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef paultjuhhh het volgende:
voor dead doll: meer naar gothicfeestjes gaan
dat zijn geen gothics, gothics zijn wit!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Even wat plaatjes er bij:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
is ze dood?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:04 schreef Molluck het volgende:
Goeie kick! Echt waar!
Dead-Doll heet trouwens geen Dead-Doll meer tegenwoordig...
Hou je bek, kutjoch.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om bij dat stel halven te horen... Het leek me eerst wel leuk, maar het jammere is dat elke user die mod wordt een verzuurde eikel wordt die enkel nog normaal kan doen tegenover zijn eigen kliekje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |