Leegheid.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Slecht. [i]Briek as un haspel, men.[i]
Neen!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Is dat SSidekick na een nekschot?
Kun je je eigenlijk nu nog voorstellen dat er geen VN meer zou zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neen!
Ik gebruik Sidekick's afatar die hij weer gebruikte van Annan, de leegheid van de VN.
Die is er toch ook niet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kun je je eigenlijk nu nog voorstellen dat er geen VN meer zou zijn?
Tuurlijk, in beginsel ben ik ook tegen de vn, maar wegdenken is gewoon niet meer mogelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die is er toch ook niet?![]()
Blauwhelmpjes die toekijken hoe mensen vermoord worden, voor de administratie.![]()
Jawel, de machine moet weer geolied worden en het aantal ambtenaren drastisch teruggedrongen, want het is een bureaucratisch gedrocht geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Tuurlijk, in beginsel ben ik ook tegen de vn, maar wegdenken is gewoon niet meer mogelijk.
Neen, hij kan het niet. What's new.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:48 schreef Monidique het volgende:
Heeft SCH al wat gecolumniseerd?
Nog meer zinloos geslacht, dolletjes.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:60 sjiieten in gijzeling genomen door soenieten.
Ok, eerst die ene sji'iet met de soenniet de rivier over, soenniet achterlaten, sji'iet met de boot weer terug en dan...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:60 sjiieten in gijzeling genomen door soenieten.
Ik lees er nog niets over op internet, toch weten de nieuwsdiensten het.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nog meer zinloos geslacht, dolletjes.
Nee, ik snooker met een der moderators.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Harry_Sack het volgende:
kijkt er uberhaupt iemand naar Nova?
dan zal ik je de cijfers maar meldenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik snooker met een der moderators.
ik zapte even snel langs, maar ik zag al snel dat ze die afgrijselijke Ronald Giphart met zijn vrouw hebben uitgenodigd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een laffe zak stront is die Jan Mulder toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |