Dat wou ik dus gaan maken vanavondquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ik mijn kippenpoten in de oven gooi, gooi ik een plens ketjap in de ovenschaal, wat lepels honing erbij, en een fijngesnipperd uitje, of wat fijngesneden teentjes knoflook
kip nog een beetje met honing insmeren, en de boel regelmatig keren
lekker
euhm, pfoei, weet ik ff niet meer uit mijn hoofd, al een tijd niet meer gedaan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat wou ik dus gaan maken vanavondmaar hoe lang moet dat in de oven?
45 minuten op 200 graden ofzo?
Je zou dat saté[akket van Go Tan eens moeten proberen, die is echt super.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:50 schreef Sylvana het volgende:
ik doe het gewoon met conimex wokmarinade, wordt de kip erg lekker van
oke, zal het es proberen danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je zou dat saté[akket van Go Tan eens moeten proberen, die is echt super.
Is trouwens ook bij de Xenos te koop en is daar een stuk goedkoper dan bij de supermarkt.
nee, marinade=olie+azijn en dan kruiden/specerijen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:52 schreef Rio het volgende:
Marinade = olie + zoveel smaak als je wilt. Expirementeer er op los luidt hier het devies.
Da's een dressing.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:58 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
nee, marinade=olie+azijn en dan kruiden/specerijen.
Het was heerlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm, pfoei, weet ik ff niet meer uit mijn hoofd, al een tijd niet meer gedaan.
ik zou inderdaad met zoiets proberen, je meot toch regelmatig kijken, om dce marinade eroverheen te lepelen.
durf ik nooit. Ik pleur het altijd meteen weg ivm angst voor bacterien. (marinade gebruiken voor saus = vermenging rauw vlees/bereid vlees)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met de marinade na het marineren?
Ik maak er vaak de saus voor bij het vlees van maar misschien zijn er nog andere toepassingen.
Hoe zo je verwarmd de saus toch net al het vlees en dan gaan de bacterien toch dood?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef brrrrrrt het volgende:
[..]
durf ik nooit. Ik pleur het altijd meteen weg ivm angst voor bacterien. (marinade gebruiken voor saus = vermenging rauw vlees/bereid vlees)
pindasaus vind ik dan weer wat minder lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zit in dat pakket trouwens ook een heel erg lekkere pindasaus![]()
Nee, dat gaat alleen op boven de 100 graden celcius.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe zo je verwarmd de saus toch net al het vlees en dan gaan de bacterien toch dood?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |