Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:52 schreef Rio het volgende:
Marinade = olie + zoveel smaak als je wilt. Expirementeer er op los luidt hier het devies.
Het beste? Eerst een paar uur marineren en dan invriezen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoe lang kun het vlees het beste in de marinade laten liggen?
Doe zelf meestal een uur of twee.
knoflook en olijfoliequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:24 schreef Doekes het volgende:
Heeft er ook iemand een lekkere marinade voor gamba's?
Ik zou kamervragen stellenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:42 schreef ChrisJX het volgende:
Het meervoud van marinade is overigens gewoon marinades, zonder apostrof
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 07:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Het verdient aanbeveling lekker vet vlees te nemen. Neem in je marinade ook een papaya, daar word het taaiste vlees mals van, mals vlees boterzacht, en zacht vlees lost op
:-)
En waar blijft dat recept?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:42 schreef henkSX het volgende:
TVP en in ruil daarvoor volgt er een recept
Ik ga morgen naar Zuid Amerika, kijken of ze daar iets lekkers hebbenquote:
Voor wat tips zie:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:48 schreef shmoopy het volgende:
Ik zoek een lekkere marinade voor spareribs, mag best een beetje pittig zijn.
Iemand nog wat ideeën, behalve die van hierboven, dan kan ik een beetje gaan kliederen straks.![]()
Anders ik wel.quote:Op maandag 28 november 2005 02:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
pfff krijg enorme honger van die topic
ik ga binnenkort eens wat proberen
Thanx, 't was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar:quote:Op maandag 28 november 2005 19:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Babi Pangang wordt gemaakt van varkenslappen
Wil je het minder droog hebben, moet je vetter varkensvlees nemen, dat doet meneer de Chinees ook altijd.quote:Op maandag 5 december 2005 21:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Thanx, 't was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar:
Wat eten we vandaag? deel 47
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |