Aangezien het vorige topic vol was, en de TS geen nieuw topic heeft gestart, gaan we hier verderquote:In Vrouwen en strings schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is dat toch met sommige vrouwen tegenwoordig, ik zeg tegen mijn vriendin dat ze een string moet gaan dragen omdat dat eenmaal hoort bij vrouwen en omdat het er niet uit ziet als ze zo'n strechbroek aanheeft.....
Begint ze tegen me te schreeuwen en te trippen dat ze zelf uitmaakt wat ze draagt en dat ze die dingen niet lekker vind zitten.......
Sjeees mensen dat hoort tegenwoordig toch gewoon.... een vrouw heeft standaard een string aan toch![]()
Waarom een mustquote:Op zaterdag 16 april 2005 04:14 schreef Xennia het volgende:
Ik vind ze ook niet lekker zitten, maar als ik een strakke broek draag is het wel een must
Omdat de randjes onder een strakke broek niet om aan te zien zijn.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Omdat de randjes onder een strakke broek niet om aan te zien zijn.
Dat zeg ik.quote:
Ik ben op aarde om het zwakke vlees der mannen op de proef te stellenquote:Op zaterdag 16 april 2005 04:19 schreef FuifDuif het volgende:
Bovendien is een strakke broek ook nergens voor nodig. Daagt alleen maar uit.
Ik vind ze wel lekker.quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en de mening die door de mediadruk wordt opgelegd. De legging bestaat al veel langer dan de string en in de periode dat de legging al gedragen werd en de string nog niet bestond, was het kennelijk ook geen probleem. Dus, het is niet meer dan een modeverschijnsel en derhalve dus ook geen argument.quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Legging *ril*quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en de mening die door de mediadruk wordt opgelegd. De legging bestaat al veel langer dan de string en in de periode dat de legging al gedragen werd en de string nog niet bestond, was het kennelijk ook geen probleem. Dus, het is niet meer dan een modeverschijnsel en derhalve dus ook geen argument.
Ben je hier in opdracht van God (voor de goede zaak) of van Satan (voor de kwade zaak)?quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben op aarde om het zwakke vlees der mannen op de proef te stellen
Niks mis met vleselijke behoeftes, wat mij betreft. En leggings zijn sowieso een afknappert, ongeacht of er wel of niet een string onder gedragen wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 04:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en de mening die door de mediadruk wordt opgelegd. De legging bestaat al veel langer dan de string en in de periode dat de legging al gedragen werd en de string nog niet bestond, was het kennelijk ook geen probleem. Dus, het is niet meer dan een modeverschijnsel en derhalve dus ook geen argument.
Maar zoals ik al zei snap ik sowieso het nut van een strakke broek niet, behalve dan om je weer eens over te geven aan je vleselijke behoeften waarmee je ook niet-geïnteresseerden op straat confronteert. Nergens voor nodig dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |