Dat is redelijk kut eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:53 schreef Khadgar het volgende:
Ik ben mn arcade monitor aan het reviseren, dus ik zit rustig componenten er uit te rukken, op te schrijven voor de bestelling, breekt er ineens een onderdeel af wat dus NIET vervangen had moeten worden. Kan ik het fucking land weer af gaan zoeken naar een speciaal spoeltje (vermoedelijk). En als ik die niet kan vinden, kan de hele monitor een enkeltje kliko krijgen.
Idd, maar het lijkt nu toch een relatief gewoon onderdeel te zijn dus morgen maar even scoren. Ik heb in ieder geval nu al zo'n 20 condensatoren verwijderd waarvan er dus al een paar echt begonnen waren met lekken en rotten. Ik ben benieuwd wanneer iedereen z'n oude consoles problemen gaan geven, ik kwam er laatst eentje tegen uit begin '80 en die was ook al lek gegaan. Maar deze monitor is van 1992 en nu ook dus met lekke elko's.quote:
Die vraag snap ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef Doekje het volgende:
waar is de console
Heb je al onder je bed gekekenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef Doekje het volgende:
waar is de console
* Sharkdoggie doet een zwaaiende groetbewegingquote:
samen 75 dollar, maar met bezorging en invoerkosten kom ik op 90 euro.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
Oeh die ninja gaiden beeldjes vind ik erg stoer, hoeveel heb je daarvoor betaald?
Wat had je verwacht? Dat ze tientje per stuk zijn?quote:
Om even op de vraag uit de OP terug te komen... Er is pas een echte winnaar als 1 fabrikant het voor elkaar krijgt de rest volledig uit te roeien. Dat... zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:46 schreef MMaRsu het volgende:
Owja verder nog een vraag, welke console zal als winnaar uit de bus komen volgens jullie?
Daarom verwijder ik ze, is alleen maar irritantquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik snap het nut niet van die terugvindposts
precies! Potverdikkemie! Dat mensen zulke dingen bedenken!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom verwijder ik ze, is alleen maar irritant
Google Images resultaten op bikkel:quote:
ik heb nogsteeds geen werkquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar over Tvp's gesproken,
capibar ga jij nog een ds halen?
Dan moet je werk zoeken! In een supermarkt ofzowquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb nogsteeds geen werk![]()
ook niet zoveel geld dus...![]()
nee, ik wil kranten lopen, en ik sta inmiddels bij 100 bedrijven op de wachtlijstquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan moet je werk zoeken! In een supermarkt ofzow![]()
wel bijhouden he, als ze nu iemand nodig hebben bellen ze wel iemand die net is geregisteerd ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, ik wil kranten lopen, en ik sta inmiddels bij 100 bedrijven op de wachtlijst![]()
Ik kan hem niet vinden waar is ie nouwhquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef Doekje het volgende:
waar is de console
Goed zoeken in ONZquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef Doekje het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden waar is ie nouwh![]()
![]()
Ruilen tegen metroid prime?quote:
nee, natuurlijk niet, het werkt juist andersom.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
wel bijhouden he, als ze nu iemand nodig hebben bellen ze wel iemand die net is geregisteerd ofzo
Nee, dank je. Ik zal niet snel mijn beeldjes verkopen.quote:
Ben ik al een beetje bikkel ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 03:03 schreef MMaRsu het volgende:
Alleen bikkels zijn nog om 3....ow wacht...
shit dat was die andere site![]()
![]()
![]()
Je komt al aardig in de buurt...quote:
Je kan gewoon niet slapen!quote:
maar niet cool als je iets voor school moet opnemen en alleen maar banden hebt met kutgeluidskwaliteitquote:
Ik kan m'n monitor bij Stivoro aanmelden, hij rookt niet meer.quote:Op zondag 17 april 2005 11:27 schreef Khadgar het volgende:
Nou niet in de tuin gedaan, maar er komt wel rook vanaf. Dat wordt zoeken....
Ik ben nog nooit verhuistquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:15 schreef mordradead het volgende:
foto's
verhuizen is chill, dan kan je je kamer meteen netjes doen daar heb ik nu geen zin meer in (2 jaar geleden ofzo verhuisd) maar oke.. hoe vaak zijn jullie allemaal verhuisd??.... ik nu 4x
niet te best, je blijft toch niet immer bij je ouders wonenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit verhuist
Volgens mij ga ik in dit huis dood
Volgensmij heeft hij na een dagje school al heimweequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
niet te best, je blijft toch niet immer bij je ouders wonen
Inderdaad het is echt zo'n mama's kindjequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef taart het volgende:
[..]
Volgensmij heeft hij na een dagje school al heimwee
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef taart het volgende:
[..]
Volgensmij heeft hij na een dagje school al heimwee
oeh tof!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:51 schreef taart het volgende:
heb ik even een dienstplichtbrief gekregen![]()
We wonen in Nederland?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:51 schreef taart het volgende:
Je krijgt een brief dat als de dienstplicht eventueel weer ingevoerd wordt je op je 18e opgeroepen kunt worden ofzoquote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 april 2005 14:51 schreef taart het volgende:
Dienstplicht niet afgeschaft, maar opgeschortquote:
bedanktquote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef Tain het volgende:
Het leger zou jullie goed doendus veel plezier
Toen Tain nog jong was moest iedereen gewoon nog in dienst dus hij weet er alles vanquote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef Tain het volgende:
Het leger zou jullie goed doendus veel plezier
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Toen Tain nog jong was moest iedereen gewoon nog in dienst dus hij weet er alles van
Ik kijk er nu al naar uitquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Toen Tain nog jong was moest iedereen gewoon nog in dienst dus hij weet er alles van
Ik heb er eentje uit Israelquote:
Hebben ze geen krijgraad voor zulke verraders?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dien Nederland ook, niet als soldaat maar als Eindredacteur van FOK!games
Hey ik reageerde ook maar evenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:15 schreef Thomper het volgende:
Je zit een beetje helemaal op de verkeerde pagina/in het verkeerde topic?
PSV door door penaltiesquote:
dan vind ik driekwartier nog een hele prestatiequote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zo weinig van m'n tentamen snapte. Ik zat me echt de hele tijd af te vragen 'huuh heb ik dit geleerd?'. Was na driekwartier al weg. Als ik m'n best had gedaan had ik nog voor de twee kunnen gaan, maar ik vond het veel te mooi weer daarvoor.
Doet me denken aan een wiskunde proefwerk, maar daarvoor had ik nog wel een 3quote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zo weinig van m'n tentamen snapte. Ik zat me echt de hele tijd af te vragen 'huuh heb ik dit geleerd?'. Was na driekwartier al weg. Als ik m'n best had gedaan had ik nog voor de twee kunnen gaan, maar ik vond het veel te mooi weer daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |