Ik zag clauwheee net je post kopieren, dus die komt zo op je vraag terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
hoi
Jazekerquote:In het vorige topic vroeg SCH:
Zijn jullie volgend weekend in Groningen?
sorry, maar met vaseline gaat ze het misschien nog lekker vinden !!quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:00 schreef SCH het volgende:
hoi
lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zag clauwheee net je post kopieren, dus die komt zo op je vraag terug![]()
Appelsientje: ik had mezelf even vrijaf gegeven
* SCH treedt op zaterdagavond in het Prinsenteater aan de Noorderbuitensingel op, dan weten jullie datquote:
Je hebt weer gelijk, we willen dat ze uitgescheurd en rauw gaat gillen en kermen. Toch?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sorry, maar met vaseline gaat ze het misschien nog lekker vinden !!
Dat wisten we jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:06 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH treedt op zaterdagavond in het Prinsenteater aan de Noorderbuitensingel op, dan weten jullie dat
Iedereen geeft zichzelf vrijquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef clauwheee het volgende:
Appelsientje ik had mezelf ook even vrijaf gegevenThuiswerken rules
Dat is toch geen keuzequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat wisten we ja
Maar ik zit er ook sterk aan te denken om naar de VBL-meet te gaan...dat wordt dus moeilijk
precies...dit is pas echte mannen praatquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:06 schreef SCH het volgende:
Je hebt weer gelijk, we willen dat ze uitgescheurd en rauw gaat gillen en kermen. Toch?![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:10 schreef Noca het volgende:
Maar ik zitwe zitten er ook sterk aan te denken om naar de VBL-meet te gaan...dat wordt dus moeilijk
Ja, Groningen is nu aan de beurtquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoi meekijker!
Het begint hier nu te onweren![]()
Het Lek is gevonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |