Dat valt toch wel mee? Ik praat ook (plat) Rotterdams, maar daar merk je weinig van in mijn schrijven.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:34 schreef Bensel het volgende:
Pff.. dan was ik gezakt met m'n grunniger dialect nederlands....
en dan word je in testtopics getest op:quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is wel een idee. Een verplicht examen afleggen voordat je userid wordt geactiveerd.
zeg dat dan !quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neologisme: nieuw woord of nieuwe uitdrukking.
Das nieuw voor mijquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neologisme: nieuw woord of nieuwe uitdrukking.
dat heb ik altijd met de tramquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:55 schreef SingleCoil het volgende:
Oh ja: verkeerslichten staan altijd op rood als je aankomt en de bus van de andere kant komt ook altijd eerder.
inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:57 schreef SingleCoil het volgende:
ik ben al een half jaar niet meer op marrokko.nl geweest. Maar ik heb daar wel een leuke indruk gemaakt, toen ik een discussie zo heb laten escaleren dat uiteindelijk de Officier van Justitie en het NIOD brieven naar de marokko.nl en de provider gestuurd hebben met het verzoek de door mij gewraakte uitlatingen daar weg te halen. Kijk, dat is pas rellen !
quote:Geachte heer De Jong,
Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen, waarvoor dank. Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) neemt meldingen over discriminerende uitingen op het Nederlandse deel van internet in behandeling. Het MDI beoordeelt uitingen op strafbaarheid aan de hand van de anti-discriminatiebepalingen uit het Wetboek van Strafrecht (<http://www.meldpunt.nl/index.php3?link=wvs90q>http://www.meldpunt.nl/index.php3?link=wvs90q). Indien een uiting strafbaar is, wordt een verzoek tot verwijdering naar de eigenaar van een site verstuurd.
De door u gemeldde uiting is inderdaad strafbaar. Wij zullen het beheer van marokko.nl dan ook verzoeken deze tekst te verwijderen. Onze ervaring leert dat het beheer van marokko.nl in principe alle discriminerende bijdragen verwijdert.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Marco Hughes
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:53 schreef SingleCoil het volgende:
ik heb er niks mee, neologismen. Maar ieder z'n meug. Ik heb ook niks met die roodharige zeugenparade die Lupa als lesmateriaal in het vorig topic voorschotelde. Dat loopt toch maar nutteloos levensruimte in te nemen, niet normaal gewoon...ik miste trouwens nog wel de lange vlechten en de zwaarden en schilden, waarmee deze amazones zich doorgaans tooien, om het 'sterke vrouw'-imago nog eens te benadrukken. Lekker, een dagje op stap met Captain Janeways...doe mij maar PO dan...
En ook een goed'nmiddag, samen.
ik wilde je opvrolijken met een kermis. je leek zo downquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij is leuk.Maar wat wil je ermee zeggen?
Zeugenparade?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:53 schreef SingleCoil het volgende:
ik heb er niks mee, neologismen. Maar ieder z'n meug. Ik heb ook niks met die roodharige zeugenparade die Lupa als lesmateriaal in het vorig topic voorschotelde.
"sterk" doelt niet op fysieke kracht.quote:tooien, om het 'sterke vrouw'-imago nog eens te benadrukken.
Ik zal eens aan Danny vragen of hij al iets van de OvJ heeft gehoord.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad
die "rellen" van Lupa & Fuifduif zijn dan kinderspel
hoe bedoel je ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die klopt niet, ze wisselen stikum van plaats.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:00 schreef het_fokschaap het volgende:
ik wilde je opvrolijken met een kermis. je leek zo down
[afbeelding]
http://members.ams.chello.nl/mjpda/jsp3.htmlquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar háál je die dingen vandaan?
Iemand beweerde met een Akkersloot-achtige felheid dat de Isrealisch de oorzaak waren van het feit dat wij hier alle marokkanen over 1 kam scheren (kortgezegd, hij had er veel meer woorden voor nodig).quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ben ik wel benieuwd wat er stond
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:33 schreef het_fokschaap het volgende:
http://members.ams.chello.nl/mjpda/jsp3.html
ik las dat Koekiemonster in Amerika ook gezonde dingen moet gaan eten omdat hij door alleen maar koekies te eten een verkeerd voorbeeld steltquote:
Het duurde inderdaad lang.. Terwijl het best duidelijk was dat ik het een moeilijk woordje vind.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg Alicey, na een keer of tien moet ik er toch echt iets van zeggen. Ik kàn het niet meer voor me houden. Echt niet. Het spijt me.
Het is STIEKEM!
hee, wat leuk SC. Ik wist niet dat er zo'n betrokken persoon in je schuilde !quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:41 schreef SingleCoil het volgende:
Misschien nog ter verduidelijking: het hele verhaal speelde een paar weken na de moord op TvG, net toen Vrijheid van meningsuiting en niet-handenschuddende imams hoog speelde. Ik heb behoorlijk mijn best gedaan aan marokkaanse jongeren uit te leggen hoe dat nu precies in elkaar steekt, vrijheid van meningsuiting en verbod op belediging, discriminatie, racisme en vrijheid van geloof, want het is voor veel mensen gewoon lastig te begrijpen. Ik heb ook verschillende discussies in het buurthuis geleid tussen marokkaanse en nederlandse jongeren, omdat dat onder 'leiding' van een zachte welzijnsgoofy toch alleen maar een scheldpartij wordt. Maar de houding van Marokko.nl en de poster vielen mij sterk negatief op.
Omdat koekiemonster koekies eet, eten ze daar hamburgers?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik las dat Koekiemonster in Amerika ook gezonde dingen moet gaan eten omdat hij door alleen maar koekies te eten een verkeerd voorbeeld stelt
Ben blij dat je het zo goed opneemt. *phew*quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:41 schreef Alicey het volgende:
Het duurde inderdaad lang.. Terwijl het best duidelijk was dat ik het een moeilijk woordje vind.
ze komt gewoon de 23ste niet opdagenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben blij dat je het zo goed opneemt. *phew*
Heb je zelf eigenlijk een Joodse achtergrond of ben je op een andere manier bij Israel betrokken, SC?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, wat leuk SC. Ik wist niet dat er zo'n betrokken persoon in je schuilde !
Dat zou wel een rotstreek zijn... Maar gelukkig woont mijnquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ze komt gewoon de 23ste niet opdagen
Hoezo, je had een knokpartij verwacht?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben blij dat je het zo goed opneemt. *phew*
Zo eng is Lupa niet hoor. En voor je het weet komt Lupa me dan opzoeken, het is niet zo moeilijk om er achter te komen waar mijn huis woont.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze komt gewoon de 23ste niet opdagen
Je had me kunnen bannen wegens overdreven taalpurisme. Maar ik heb wel een sterk staaltje zelfbeheersing laten zien.quote:
Ik zou anders niet weten hoe ik daar achter moet komen... Misschien op straat vragen of men weet waar 'dat rare wijf van Fok!' woont?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:47 schreef Alicey het volgende:
Zo eng is Lupa niet hoor. En voor je het weet komt Lupa me dan opzoeken, het is niet zo moeilijk om er achter te komen waar mijn huis woont.
Die kleuters hebben denk ik al moeite met het uitspreken er van.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aanslaat...
Dan sturen ze je naar Dordrecht vrees ik.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou anders niet weten hoe ik daar achter moet komen... Misschien op straat vragen of men weet waar 'dat rare wijf van Fok!' woont?
dan komen we natuurlijk wel allemaal kijken...regel ik het vla-bad.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo, je had een knokpartij verwacht?
Kunnen we natuurlijk de 23e wel doen, maar dan delf ik weer het onderspit enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |