Monica Bellucci? kan haar boobs niet zien dus weet ik het niet zeker.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:45 schreef pyl het volgende:
Doet Photobucket het weer? Effe checken:
[afbeelding]
Zoiets vreesde ik al.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze speelde in de films Pearl Harbor, White Chicks, Blow en Bulletproof Monk en ze is binnenkort in de bioscoop te zien in Sin City.
Spaanse jongens voornaam en een koninklijke achternaam.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:46 schreef pyl het volgende:
Kijk, dat is nou een plaatje!
Overigens: goede titel Scrut!
Geef 'ns een hintje, ma.
Af en toe heb ik het gevoel iets goed te moeten makenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:46 schreef pyl het volgende:
Overigens: goede titel Scrut!
Het is Heather Stewart - Whyte. Die hebben we vorige week al gehad. Ik plaatste haar slechts bij wijze van test.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Monica Bellucci? kan haar boobs niet zien dus weet ik het niet zeker.
Juan van Oranje?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Spaanse jongens voornaam en een koninklijke achternaam.
José von Amsberg?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Spaanse jongens voornaam en een koninklijke achternaam.
Nee, ze heet Jaime King.quote:
Dat zou Elizabeth Hurley willen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:51 schreef Mysterious_Mobster het volgende:
Ze lijkt anders verdomd veel op Elizabeth Hurley...
G'Middagquote:
ziet die er tegenwoordig zo uit?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:42 schreef pyl het volgende:
Debra Winger, althans de tweede foto.
Nee, ken haar alleen uit Legal Eagles en die stamt van twintig jaar terug.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:44 schreef pyl het volgende:
Eindelijk 'ns iemand die zich niet laat bijplamuren of botoxen, krijg je dit...
Haar make-up op de eerste foto is een beetje misluktquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:44 schreef pyl het volgende:
Eindelijk 'ns iemand die zich niet laat bijplamuren of botoxen, krijg je dit...
Te druk met notes geven, waarschijnlijk. Het leven van een Big Brother gaat ook niet over rozen....quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Fotoloog heeft nog niets bevestigd
Of hij is weer een nachtvogel aan het molesterenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Te druk met notes geven, waarschijnlijk. Het leven van een Big Brother gaat ook niet over rozen....![]()
Die moet je toch even uitleggen....quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Of hij is weer een nachtvogel aan het molesteren
Zeker. Die nachtelijke dialoog tussen jou en TH laatst over, wat was het ook alweer, je geyser (?) mocht er ook zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond die van tong onlangs over "Argentijnse Lesbo's op een paard, pampa hier, pampa daar" ook wel aardig
Voor jou een vraag,voor mij een weetquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker. Die dialoog tussen jou en TH laatst over, wat was het ook alweer, je geyser (?) mocht er ook zijn.
Het mooie aan foto's opmerking evenwel was, dat-ie waarschijnlijk helemaal niet grappig was bedoeld....![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker. Die nachtelijke dialoog tussen jou en TH laatst over, wat was het ook alweer, je geyser (?) mocht er ook zijn.
Dat geldt voor wel meer dingen hier op Fok!....quote:
Neuh, een Brit.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:11 schreef pyl het volgende:
O ja, die stond nog. Een Beach Boy?
quote:
Nee, volgens mij is hij nog ouder dan Van the Man. Z'n carriere begon al in de jaren '50quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:15 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Nog een gokje: een hele jonge Van Morrison?
Yes indeedquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:25 schreef pyl het volgende:
Long John Baldry?
er leeft nog maar één Qquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:38 schreef pyl het volgende:
Van de Q & Q - generatie, hè?
Ik vermoed Spaans of Duitsquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:47 schreef pyl het volgende:
Die tekening, althans de stijl, komt me bekend voor - zeg eens foto, van wie die is (of verraad je dan te veel? - het alternatief is dat we alle landen van Europa gaan noemen...).
Irina.......quote:
Neuhquote:
Jawel, die donkere jongen is een paar weken geleden overleden...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:57 schreef fotoloog het volgende:
Neuh
Er is nog een Q,van star trekquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Jawel, die donkere jongen is een paar weken geleden overleden...![]()
Ongeval,ziekte?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Jawel, die donkere jongen is een paar weken geleden overleden...![]()
Is dat een wijk in Tilburg?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:01 schreef pyl het volgende:
Breaking news: de Ooypolder wordt geen overloopgebied!!![]()
Grapjurk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat een wijk in Tilburg?
Ik ben van oorprong ook gewoon een boerenlul hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:05 schreef pyl het volgende:
maar ik vraag vermoedelijk te veel van je fantasie...![]()
Ik vind dat 'ook' wel heeeeeel erg aanmatigend klinken, hoor!quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben van oorprong ook gewoon een boerenlul hoor
Yepquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben van oorprong ook gewoon een boerenlul hoor
on-topic: Ze woont in Nederland toch?
'Ook' slaat op de agrarische bevolking van de Ooijpolderquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ook' wel heeeeeel erg aanmatigend klinken, hoor!![]()
En die andere kettingrokende en bier-als-water-drinkende Q leeft gewoon lekker door. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:09 schreef fotoloog het volgende:
FF opgezocht,Martin Perels,overleden op 44 jarige leeftijd aan een hersentumor....![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, ik weet alleen haar achternaam niet meer. Ze was een projectje van Voorhoeve en Nijpels. Zij hebben er voor gezorgd dat ze naar Nederland kon komen.
Grivnina volgens mijquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:14 schreef pyl het volgende:
O wacht effe: Grivniva (oid)?
Nu je het zegt: geloof het welquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:22 schreef pos het volgende:
heette die niet Izzy daar?
en in Miami Vice dusquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:22 schreef pyl het volgende:
Speelde in Gods and Monsters, Heat, Reckless Kelly, Gung Ho en The incredible shrinking woman.
Haaaa, dat heb ik nou altijd 'ns willen zeggen...![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:22 schreef pyl het volgende:
Speelde in Gods and Monsters, Heat, Reckless Kelly, Gung Ho en The incredible shrinking woman.
Haaaa, dat heb ik nou altijd 'ns willen zeggen...![]()
Ja, ja, rustig maar: je hebt het goed.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:23 schreef pos het volgende:
en in Miami Vice dus
Ja, maar wel errug moeilijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:24 schreef pos het volgende:
is het leuk daar?
Ja, maar het gaat (te) vaak over muziek waarvan ik het bestaan niet eens kende. Mijn vragen op jazz- en wereldmuziekgebied worden ook niet altijd door iedereen daar gewaardeerd.quote:
Af en toe wordt er wel eens iets genoemd wat je niet kende maar toch heel leuk blijkt te zijnquote:
GLO - die ook vaak in het personenassociatietopic is te vinden - is dé absolute muziekkenner. Je moet maar eens een paar nummers doorlezen; werkelijk verbluffend wat hij allemaal weet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:27 schreef pos het volgende:
oow ga wel ff lezen daar, kijken of ik het ook kan
Die houdt zich volgens mij beroepshalve met muziek bezig. Dat kan haast niet andersquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:35 schreef pyl het volgende:
[..]
GLO - die ook vaak in het personenassociatietopic is te vinden - is dé absolute muziekkenner. Je moet maar eens een paar nummers doorlezen; werkelijk verbluffend wat hij allemaal weet.![]()
Zou best 'ns kunnen - laatst noemde hij een rijtje muziekbladen waarop hij geabonneerd is; dat was een behoorlijk lang lijstje....Ik moet het doen met de cultuurpagina van de krant en Radio 1 - kejje nagaan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Die houdt zich volgens mij beroepshalve met muziek bezig. Dat kan haast niet anders
En als die krant De Volkskrant is kom je er bekaaid vanafquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik moet het doen met de cultuurpagina van de krant en Radio 1 - kejje nagaan.![]()
NRC/Handelsblad, ergo: nauwelijks pop (maar affijn, dat maakt me ook niets uit).quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
En als die krant De Volkskrant is kom je er bekaaid vanaf
Nou...valse bescheidenheid is je niet vreemd, merk ik wel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
volgens mij sta ik, tot mijn verbazing, nog steeds in de top 10
Ik scoor altijd op de meest lullige vragen, BZN, Britney Spears, dat soort dingenquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou...valse bescheidenheid is je niet vreemd, merk ik wel.
Mijn streven dit jaar is: 1 punt per week. Dat moet ik redden.
en da's nog een understatement - laat die modjes daar maar 'ns naar kijken; breek me de bek niet openquote:
Alhoewel niet jouw genre,ken je haar tochquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:54 schreef pyl het volgende:
[..]
en da's nog een understatement - laat die modjes daar maar 'ns naar kijken; breek me de bek niet open
Hmm, actrice...
Is het lft Uhura uit Star Trek?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:55 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Alhoewel niet jouw genre,ken je haar toch![]()
quote:
Even kijken of we hem hierheen kunnen lokkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:54 schreef fotoloog het volgende:
Neuh,hij is net wakker...
Yepquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:34 schreef Bolkonsky het volgende:
Cerfontaine?
Bekend en berucht vanwege zijn rekenfoutje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Gerlach Cerfontaine, de meest ambitieuze maar minst daadkrachtige directeur van Schiphol
Journaliste/publicistequote:Op vrijdag 15 april 2005 20:52 schreef Treinhomo het volgende:
Is mevrouw wel schrijfster ?
Geen Emmaquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
Emma Brunt ?
Feministisch type lijkt het me vandaar
Ook niet. Ze is hoogleraar Literaire Kritiek in Leiden en schrijft met enige regelmaat voor het NRCquote:
Good old Charliequote:Op vrijdag 15 april 2005 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Charlie Parker?
James Marshall Hendrixquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
Jimi Hendrix meer zwarten die bekender zijn dan Tiger Woods ken ik niet
quote:
Eagle Eye it isquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:01 schreef Modus het volgende:
Is dat niet de broer van Neneh Cherry ofzo? Die had toch een tijdje terug een hitje?
Eagle Eye Cherry?
Oeps, jij was eerderquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:00 schreef Berkery het volgende:
Of Eagle Eye Cherry
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:03 schreef Berkery het volgende:
En dat hitje was 'save tonight'
Die jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Cees Schilperoort
Daar had hij het iedere uitzending van De Stemband meer dan eens overquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Trouwens derig jaar gelden was ie Gerd Jan Krusmus in de boertjes van jBuuten op tv. Maar dat is te lang gelden voor jullie
Ja raad het geluid.quote:
Minnie the Moocher heet dat liedjequote:Op vrijdag 15 april 2005 23:49 schreef pos het volgende:
was het niet iets met mini the boutcher ofzo...?
dat liedje bedoel ik dan
Ik zie weer 'ns een rood kruisje, maar Minnie the Moocher is van Cab Calloway.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Minnie the Moocher heet dat liedje
Jij hebt helegaar geen plaatjes nodigquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zie weer 'ns een rood kruisje, maar Minnie the Moocher is van Cab Calloway.
Wat een liefdevolle begroeting....quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:12 schreef pos het volgende:
doe is ctrl F5
Da's maar goed ook, want photobucket ligt weer helemaal plat, hier.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt helegaar geen plaatjes nodig![]()
Ja, je moet er toch een keer iets van zeggen, niet dan?quote:
quote:
blues brothers zat t inquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zie weer 'ns een rood kruisje, maar Minnie the Moocher is van Cab Calloway.
Nee, spelen wel bij de zelfde club alleen is deze meneer een Braziliaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:53 schreef tong80 het volgende:
Asamoha dacht ik.
Tong is weg, naar het voeballuh.
Das die van Juventus.quote:
had ik het niet goed?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet boodschappen doen dus ik post hem later nog wel een keertje.
Hoi pylquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:21 schreef pyl het volgende:
Mmmmmm....photobucket doet het bij mij nog steeds niet.....zie alleen een kruisje..![]()
U had hem goed.quote:
Dank U. Ik ken die meneer nl nietquote:
Ah vandaar dat je altijd die voetballers weet, Pos. Je hebt een kenner naast je zitten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:45 schreef pos het volgende:
[..]
Dank U. Ik ken die meneer nl nietmaar hoorde het van mijn wederhelft
en ook die zit er wel eens naast![]()
Jij hebt goede ogenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:55 schreef Bolkonsky het volgende:
Han van Meegeren, staat ook op het plaatje.
Beau is het niet.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:39 schreef Treinhomo het volgende:
Beau ?
Weet eigenlijk niet wat z'n geaardheid is, zou dus kunnen.quote:
Filosofie en schrijft daar ook nog eens over.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:56 schreef Treinhomo het volgende:
Wat is 's mans ambacht ?
Muziek, taal, kunst ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |