Monica Bellucci? kan haar boobs niet zien dus weet ik het niet zeker.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:45 schreef pyl het volgende:
Doet Photobucket het weer? Effe checken:
[afbeelding]
Zoiets vreesde ik al.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze speelde in de films Pearl Harbor, White Chicks, Blow en Bulletproof Monk en ze is binnenkort in de bioscoop te zien in Sin City.
Spaanse jongens voornaam en een koninklijke achternaam.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:46 schreef pyl het volgende:
Kijk, dat is nou een plaatje!
Overigens: goede titel Scrut!
Geef 'ns een hintje, ma.
Af en toe heb ik het gevoel iets goed te moeten makenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:46 schreef pyl het volgende:
Overigens: goede titel Scrut!
Het is Heather Stewart - Whyte. Die hebben we vorige week al gehad. Ik plaatste haar slechts bij wijze van test.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Monica Bellucci? kan haar boobs niet zien dus weet ik het niet zeker.
Juan van Oranje?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Spaanse jongens voornaam en een koninklijke achternaam.
José von Amsberg?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Spaanse jongens voornaam en een koninklijke achternaam.
Nee, ze heet Jaime King.quote:
Dat zou Elizabeth Hurley willen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:51 schreef Mysterious_Mobster het volgende:
Ze lijkt anders verdomd veel op Elizabeth Hurley...
G'Middagquote:
ziet die er tegenwoordig zo uit?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:42 schreef pyl het volgende:
Debra Winger, althans de tweede foto.
Nee, ken haar alleen uit Legal Eagles en die stamt van twintig jaar terug.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:44 schreef pyl het volgende:
Eindelijk 'ns iemand die zich niet laat bijplamuren of botoxen, krijg je dit...
Haar make-up op de eerste foto is een beetje misluktquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:44 schreef pyl het volgende:
Eindelijk 'ns iemand die zich niet laat bijplamuren of botoxen, krijg je dit...
Te druk met notes geven, waarschijnlijk. Het leven van een Big Brother gaat ook niet over rozen....quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Fotoloog heeft nog niets bevestigd
Of hij is weer een nachtvogel aan het molesterenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Te druk met notes geven, waarschijnlijk. Het leven van een Big Brother gaat ook niet over rozen....![]()
Die moet je toch even uitleggen....quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Of hij is weer een nachtvogel aan het molesteren
Zeker. Die nachtelijke dialoog tussen jou en TH laatst over, wat was het ook alweer, je geyser (?) mocht er ook zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond die van tong onlangs over "Argentijnse Lesbo's op een paard, pampa hier, pampa daar" ook wel aardig
Voor jou een vraag,voor mij een weetquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker. Die dialoog tussen jou en TH laatst over, wat was het ook alweer, je geyser (?) mocht er ook zijn.
Het mooie aan foto's opmerking evenwel was, dat-ie waarschijnlijk helemaal niet grappig was bedoeld....![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker. Die nachtelijke dialoog tussen jou en TH laatst over, wat was het ook alweer, je geyser (?) mocht er ook zijn.
Dat geldt voor wel meer dingen hier op Fok!....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |