Klopt, maar ik dacht dat Roodbaardje al 15 goede had. Overigens is zijn lijstje bij nader inzien nogal omstredenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:09 schreef GLO het volgende:
Volgens mij had ranja het over complete lijstjes
Boe!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:12 schreef ranja het volgende:
Die 2 extra van de Captain nemen wat twijfelgevallen weg, dus
Captain_Redbeard +1
Ik heb wel aan Hessel en Terschelling gedacht, maar wist geen titel...quote:
GLO heeft gelijkquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Boe!
Ik tel zeven twijfelgevallen (lees: hebben niks specifieks met een eiland te maken).
En bovendien vroeg je om complete lijstjes; dan moet je geen aanvullingen goed rekenen
Jouw rijtje is gewoon beter. Itt tot de opsomvraag over de levensfasen van een paar topics terugquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:24 schreef GLO het volgende:
Sportief van je Cap, maar ranja moet beslissen en de reclame is weer voorbij...
Dat hoor ik iets te vaak...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, GLO kan het wel lijden. Die heeft de punten niet echt meer nodig![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:26 schreef timbob het volgende:
ik wil anders ook wel het punt hebben.. als neutrale partij
Huh? Nieuwe spelregelsquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:28 schreef ranja het volgende:
Nou ja ik vroeg er 15, daar mag best 1 of 2 twijfelgevallen bijzitten,
Niet als de poster dat doet omdat-ie weet dat er twijfelgevallen in z'n lijst staan...quote:bovendien vind ik een aanvulling op een eerder geposte lijst van 15 wat anders dan gewoon 3 of 4 noemen.
Die was idd erg leuk.quote:En ik vind dat Friday wel voor 2 telt
Misschien iets voor de eerstvolgende vergadering, in the meantime: Iemand een vraag?quote:De vraagsteller zelf beoordeelt of een vraag goed beantwoord is en deelt zelf de punten uit.
OK, ik zal je vraag de volgende keer ook met de Franse slag beantwoorden, misschien dat ik dan ook een punt krijgquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:38 schreef ranja het volgende:
Geen nieuwe spelregels Glo, ik vond de ijst met die aanvulling goed genoeg
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:48 schreef timbob het volgende:
kish kash van basement jaxx?
echt wel!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Zeker!
timbob +1
Offtopic: Was je nog van plan naar die Warp-avond te gaan??
mijn eerste gedachtes zijn altijd eerst sexquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Mijn eerste gedachte is Liam Howlett van de The Prodigy
quote:built a stellar reputation in the hiphop world as a musician and a producer upon emerging in the late '90s. Many in the hiphop and rap communities believe he has the potential to become a master producer like Dr. Dre. By age 15, F was a fan of of early U.S. hiphop and British electronica acts. His melodic sensibilities were sharpened by his love of Lalo Schifrin, Quincy Jones, Bob James and jazz-fusion in general.
developed his skills as a keyboardist and, by the early '90s, he was studying the drum 'n bass foundations of hiphop, electronica and techno. He signed to EMI in the U.K. and his 1998 debut album
featured the top 20 hits "
," "
" and "
."
won a Music of Black Origin (MOBO) award in the U.K. as best album.
D'oh!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Adam F?
Die had je idd weg moeten poetsen, maar de combinatie van hiphop en drum'n'bass deed 't 'm wel in de hint. Sterker nog: bij de eerste keer lezen viel die me niet eens op...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:09 schreef timbob het volgende:
[..]
D'oh!
ik had die ene F nog weg moeten poetsen
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Otis (die dood is) - Sitting on the dock off the bay
Redding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |