i'll be backquote:Op woensdag 20 april 2005 16:52 schreef placebeau het volgende:
Stand na Ronde 2 (Waalse pijl):
Stand - Naam-AmstelGoldRace-WaalsePijl-Totaal
[ code verwijderd ]
At_Fundum doet haasje over bij AirRaid,
Kopieren in notepad en met tabs werken?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef placebeau het volgende:
Die code ziet er niet uit. Weet er iemand hoe ik dat kan verhelpen, heb het gewoon gekopieerd uit excel.
Zo is het al iets beterquote:Op woensdag 20 april 2005 18:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kopieren in notepad en met tabs werken?
Waardeloos gescoord zeg. Als je al achter staat, moet je wel wat risico's nemen om weer in te lopen en als er dan toch gebeurt wat iedereen verwacht, loop je nog meer achter.
Ja dat was me al opgevallen, je had zelfs 0 punten zag ik. Dat was nog een stukkie slechter dan de magere 4 punten die ik scoorde (ik had in eerste instantie Di Luca op 1 gezet en Rebellin op 2, maar die in 2e instantie omgewisseldquote:Op woensdag 20 april 2005 18:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zo is het al iets beter
Enneuh, ik had ook compleet verkeerd gegokt
Mijn lijstje voor LBL:
1. Di Luca
2. Kim Kirchen
3. Rebellin
4. Etxebarria
5. Freire
Ik had eerst di Luca op één, maar wou eens avontuurlijk doen door hem voor Perdiguero wisselen.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja dat was me al opgevallen, je had zelfs 0 punten zag ik. Dat was nog een stukkie slechter dan de magere 4 punten die ik scoorde (ik had in eerste instantie Di Luca op 1 gezet en Rebellin op 2, maar die in 2e instantie omgewisseld)
nu hebben we trouwens vrijwel dezelfde lijst. Gezien mijn scores de afgelopen 2 races kun je je pronostiek maar beter veranderen!
Tja, en avontuurlijk doen we nu natuurlijk niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik had eerst di Luca op één, maar wou eens avontuurlijk doen door hem voor Perdiguero wisselen.
ik doe zoiets ook vanuit excel, maar dan bepaal ik de lengte van de langste naam en vul op basis daarvan de andere namen aan met spaties.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef placebeau het volgende:
Die code ziet er niet uit. Weet er iemand hoe ik dat kan verhelpen, heb het gewoon gekopieerd uit excel.
Mail je sheet maar ff, kun je 't daarna verder zelf gebruiken.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef placebeau het volgende:
Leuk spel.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
Toch een hoop deelnemers zeg..
Ik had gedacht om de totaalstand te doen en er een rit of drie uit te kiezenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Leuk spel.
Gaan we ook elke etappe van de Giro doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |