Oh ja, had ik overheen gelezenquote:Op zondag 17 april 2005 20:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nietes!
En ja, de volgorde is van belang, want dit is een pronostiekwedstrijd. Als je gewoon vijf namen moet geven dan hebben we weer een managerspel.
Tja, de nummer één is natuurlijk iets belangrijker dan de rest. De nummer één raden is dus ook "belangrijker", denk ik. En als er geen verschil gemaakt wordt liggen de punten wel heel dicht bij elkaar allemaal.quote:Op maandag 18 april 2005 15:37 schreef Chepke het volgende:
[..]
Oh ja, had ik overheen gelezen
Iets anders dan: Het is in principe net zo moeilijk om de nummer één goed te voorspellen dan de nummer twee, drie, viet of vijf. Dus eigenlijk is het raar dat je daar meer punten voor krijgt....
Net als bijv. een Aerts...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:59 schreef At_Fundum het volgende:
Mensen als Hincapie en v Petegem zul je ook niet snel in de top 5 tegenkomen morgen
als je dat er bij etxebarria nou niet had bijgezet had je meer kans gehadquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:35 schreef KneiterS het volgende:
1- Rebellin
2- Di Luca
3- Kroon
4- Kirchen
5- Etxebarria (David bedoel ik dan, van Liberty)
Nummer 3 t/m 5 uiteraard in geval van ontsnapping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |