Vallen wel tegen, hoor. Voor ik mijn stats had gereset kreeg ik bij recommendations dingen als Radiohead en The Shins, gewoon omdat die niet in mijn top 50 stonden; al staan er wel eens dingen tussen die de moeite van het checken waard zijn (vooral in de lagere regionen). Maar ik gebruik mijn AS-account vooral als een handige reference naar waar ik naar luister (zowel voor mezelf als voor anderen).quote:Op maandag 13 juni 2005 09:43 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
k Heb me zaterdag aangemeld. Ruim na de hype, maar ik ben wel benieuwd naar m'n aanbevelingen.![]()
Ja klopt,quote:Op maandag 13 juni 2005 11:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ken die hele band nog niet eens. Is dat ook iets wat je van The OC hebt opgepikt?
Uiteraard, ik ben ook wel benieuwd naar neighbours, waar ik misschien nog wat van kan oppikken. En natuurlijk uit de lagere regionen, daat staat altijd het beste.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vallen wel tegen, hoor. Voor ik mijn stats had gereset kreeg ik bij recommendations dingen als Radiohead en The Shins, gewoon omdat die niet in mijn top 50 stonden; al staan er wel eens dingen tussen die de moeite van het checken waard zijn (vooral in de lagere regionen). Maar ik gebruik mijn AS-account vooral als een handige reference naar waar ik naar luister (zowel voor mezelf als voor anderen).
M'n eerste anbevelingen zijn binnen:quote:Op maandag 13 juni 2005 11:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vallen wel tegen, hoor. Voor ik mijn stats had gereset kreeg ik bij recommendations dingen als Radiohead en The Shins, gewoon omdat die niet in mijn top 50 stonden; al staan er wel eens dingen tussen die de moeite van het checken waard zijn (vooral in de lagere regionen). Maar ik gebruik mijn AS-account vooral als een handige reference naar waar ik naar luister (zowel voor mezelf als voor anderen).
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
M'n eerste anbevelingen zijn binnen:
1 Death Cab for Cutie
2 The Decemberists
3 The Arcade Fire
4 The Postal Service
5 Modest Mouse
6 Iron & Wine
7 Sufjan Stevens
8 Radiohead
9 Neutral Milk Hotel
10 Interpol
Hahaha, en m'n dichtste neighbour luistert naar Britney Spears en Hillary Duff.
Nog maar even doorluisteren.
The Brakes zijn overigens wel okay.
Ja, dat is wel een beetje het euvel van Audioscrobbler; ik kreeg ook vaak van die openstaande deuren met een 'kick me' briefje erop. Volgens mij maakt het niet eens uit wat voor muziek je draait, Radiohead verschijnt vanzelf toch wel ergens bovenin je recommendationlist.quote:
Cool, join the club! Ben benieuwd.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef Z het volgende:
Ik heb mezelf ook maar eens een audioscrobblerprofiel aangemeten. Ik heb 'm alleen nog niet op m'n werk aan de gang gekregen en daar luister ik toch de meeste muziek. Het profiel heet 'Z-List'. Komende weken gebeurd er weinig op met het profiel alleen, ben woensdag op vakantie![]()
Directe download van desbetreffende mp3: klik hier.quote:Clap Your Hands Say Yeah: "In This Home on Ice"
genre: indie rock
No one knows much about them-- just that they're from Brooklyn, they're still unsigned, and through sheer word-of-mouth over the past week, they've become one of the web's most talked about new bands. With glowing reviews from Time Out and NY Press, and an appearance scheduled for Gothamist's upcoming Movable Hype fest, the band's self-released, self-titled debut has hit the file-sharing circuit hard, drawing comparisons to Talking Heads, Wilco, and Neutral Milk Hotel. What can we tell you? Well, the album has yet to sink in, but this MP3 from their website promises great things. Jangly, processed guitar, shimmering cymbals, and vocalist Alec Ounsworth's chorused vocals meet somewhere between a much poppier pre-Loveless My Bloody Valentine and the conventional indie songcraft of the Arcade Fire. So basically we're trying not to piss ourselves. [Ryan Schreiber]
Hulk en We Insist! zijn wellicht leuk om te bekijken. Respectievelijk stonerrock en wat jazzy-achtige stoner.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:10 schreef thaleia het volgende:
en ik ga natuurlijk gewoon willekeurig wat rondlopen en kijken of er wat leuks tussen zit. Maar staat hier iets tussen wat ik per se niet mag missen? Want dan eh, zorg ik dat ik het per se niet mis.
Cafebar heb ik vorig jaar een keer gezien, wel aardig inderdaad. Een beetje een combinatie tussen Racoon, The Sheer en Johan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:08 schreef Grobbel het volgende:
Bong Ra is een soort junglegabbertechnowhatever-DJ, dus dan ben je alvast gewaarschuwd. Verder schijnen Cafebar401 en Smutfish wel goed te zijn, als ook Scout Niblett (in de categorie meisje-met-een-akoestische-gitaar).
En Les Georges Leningrad wordt door Pitchfork wel leuk gevonden, al heb ik er zelf nog nooit iets van gehoord.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:06 schreef pfaf het volgende:
Een beetje een combinatie tussen Racoon, The Sheer en Johan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |