Als een groep daadwerkelijk actie voert met middelen die of de wet of het fatsoen overtreden dan mag die groep wat mij betreft geen subsidie krijgen. Daarnaast ben ik trouwens helemaal geen voorstander van subsidies voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Als andere groepen subsidie krijgen dan zie ik niet in waarom Eurodusnie geen subsidie zou mogen krijgen. Wat voor argumenten heb je daarvoor?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:45 schreef Nevada92 het volgende:
Iemand op Geenstijl schreef: "Ik bak ook wel eens taarten, kan ik effe vangen ? "
De overheid is pro-Europa, en mag dat wat mij betreft ook uitdragen. Uiteraard door objectieve informatie te verstrekken, maar daarnaast mag men wmb campagne voeren op de pro-argumenten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:42 schreef Menyo het volgende:
[..]
De overheid heeft hier als taak om zorg te dragen voor wat objectieve informatie. Mensen moet zelf een keuze maken. Niet door propaganda van een voor/tegen campagne.
Iedereen is vrij om te denken en te doen, ook als het om het Europa-annexatie standpunt gaat, maar om deze mensen nu te subsidieren vind ik ook vreemd, op basis waarvan dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:26 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De overheid is pro-Europa, en mag dat wat mij betreft ook uitdragen. Uiteraard door objectieve informatie te verstrekken, maar daarnaast mag men wmb campagne voeren op de pro-argumenten.
Ik zie überhaupt niet in waarom er subsidie moet worden gegeven aan een nee-campagne, of het nu SP, Wilders of Eurodusnie is. Laat ze dat lekker uit de eigen zak betalen.
Dat de overheid pro Europa is is leuk, maar als je een eerlijk referendum wil houden moet je als overheid niet proberen de boel te beinvloeden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:26 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De overheid is pro-Europa, en mag dat wat mij betreft ook uitdragen. Uiteraard door objectieve informatie te verstrekken, maar daarnaast mag men wmb campagne voeren op de pro-argumenten.
Ik zie überhaupt niet in waarom er subsidie moet worden gegeven aan een nee-campagne, of het nu SP, Wilders of Eurodusnie is. Laat ze dat lekker uit de eigen zak betalen.
Het is toch allemaal een wassen neus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:45 schreef Menyo het volgende:
[..]
Dat de overheid pro Europa is is leuk, maar als je een eerlijk referendum wil houden moet je als overheid niet proberen de boel te beinvloeden.
De Europese grondwet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:51 schreef SCH het volgende:
Het is allemaal schijndemocratie, lekker boycotten die hap.
Waarom zou je het referendum willen boycotten, alleen omdat het kabinet heeft aangegeven dat de uitkomst daarvan niet bindend zal zijn?quote:
Ik ben een principieel tegenstander van referenda over losse items. Dat is een hele kwestie op zich, dus misschien moeten we er een topic over openen. Het heeft ook met mijn aversie tegen de gekozen burgemeester te maken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom zou je het referendum willen boycotten, alleen omdat het kabinet heeft aangegeven dat de uitkomst daarvan niet bindend zal zijn?
een VVDer in spéquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben een principieel tegenstander van referenda over losse items. Dat is een hele kwestie op zich, dus misschien moeten we er een topic over openen. Het heeft ook met mijn aversie tegen de gekozen burgemeester te maken.
Leuk uitgangspunt voor een topic, nietwaar?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben een principieel tegenstander van referenda over losse items. Dat is een hele kwestie op zich, dus misschien moeten we er een topic over openen. Het heeft ook met mijn aversie tegen de gekozen burgemeester te maken.
Samir pas nadat hij zijn aanslag gepleegd heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:18 schreef Kaalhei het volgende:
Wanneer krijgt de Samir's en Mohammed'en een subsidie voor het uitdragen van hun mening?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:51 schreef SCH het volgende:
Het is allemaal schijndemocratie, lekker boycotten die hap.
HAHA, SCH als VVD'er. Geweldig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |